Dzisiaj jest 03 lut 2025, 9:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2009, 19:35 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
elo, mam rometa 717 w którym jest pare przeróbek... chodzi on na 8tyś obrotów ale podczas jazdy przy tych obrotach żarówki halogenowe 35w świecą nie na żółto, tylko robią się strasznie białe... a gdy włączam kierunkowskazy to owe światła migają razem z nimi, co jest nie tak? ;/ :?
bardzo proszę o pomoc...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 19:40 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Prawdopodobnie regulator napięcia Ci fiksuje, najlepiej by było sprawdziś prąd ładowania . Podłącz miernik napięcia do aku, Uruchom silnik , i patrz na prąd powinno być 14V , dodaj gazu, włącz światła i nadal powinno być około 14V, na wolnych obrotach około 13,3 V.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 19:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Halogen ma świecić na biało.To że tak świeci to dobrze.Ze topią się przy tym klosze świadczy że nie są do nich przystosowane bo halogen przy prawidłowym świeceniu uzyskuje temperaturę zdolną podpalić papierosa (wypróbowane :wink: ).Dziwne jest to ze po załączeniu kierunków powodują one przygasanie w takt przerywacza.Kierunki,stop i ładowanie idą normalnie z innej cewki niż światło drogowe.Te halogeny były seryjnie czy po przeróbce :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
seryjne i były żółte i niezależnie od obrotów świeciły na żółto, wszystko było okej, tylko jak dałem wariator, sprzęgło itp. to wzrosły obroty... no i od tej chwili gdy skuter chodzi na tych obrotach światło robi się stopniowo białe bardzo.... no i topi klosze, niedawno wróciłem do domu bez świateł... bo nie chciałem kloszy stopić ;/ a propo tego przerywacza... jest on do wymiany czy do naprawy? ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 20:04 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Halogen świecący na żółto to odpada.A nie jest przypadkiem tak że są 2,a masz je połączone że świecą 2 na długim i 2 na krótkim :?: Co tam było własciwie przerabiane ,instalacja :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 20:04 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Sprawdź ten prąd ładowania, jak nie masz miernika, to podjedź do warsztatu elektryka samochodowego. Sprawdź jeszcze , czy podczas jazdy nie grzeje się aku.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 20:16 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
nie no co do świecenia (krótkie długie) to wszystko jest okej... tylko mnie martwi to co napisałem wyrzej ;/ no dobra, jutro podłącze do voltomierza i zobaczymy co jest grane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 20:25 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Mam cichą nadzieję , że podzielisz się wynikami pomiarów? :roll:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 21:25 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
nie no to jest oczywiste ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 21:54 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
wszystko okej, było 14V, a przy niskich obrotach 13V... niby wszystko okej, z wyjątkiem tego że jeszcze dzisiaj przestały działać tylne światła ;/... no i lipa ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 21:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie masz tam przypadkiem LED :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 22:21 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
mam, i dlatego się zdziwiłem czemu nie działają... bo led są praktycznie "wieczne" i raczej dziwne by było przepalenie się ich... musiało coś w instalacji się stać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 22:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
A wiesz że LED podłącza się jak accu,tzn że maja + i - :?: Im nie jest obojętne jak zwykłej żarówce.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 23:52 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
nie wiem, nie znam się na tym, wiem tylko że nie świecą... jutro może sprawdze wszystko i się zobaczy, ogólnie to cała elektryka coś nawala... pozycje świecą za mocno i przy włączaniu kierunków migają razem z nimi, postojowe wogle nie świecą, podświetlenie rej. też, no i jeszcze te tylnie. ;/ ehh, pewnie musze oddać go do serwisu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2009, 10:52 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
wiem już co było nie tak, to regulator napięcia... zadzwoniłem do serwisu i powiedzieli że w tych modelach to dość częsta usterka... w poniedziałek jade do serwisu i wszystko będzie okej :):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2009, 11:13 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Sprawdź jaki będzie prąd ładowania , po wymianie regulatora. Bo coś mi nie pasuje, skoro był 14V to powinno być Ok, ale może mi się coś myli. W każdym bądź razie jak będą wymieniać regulator to spytaj się o ten prąd ładowania i podziel się info. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy