Dzisiaj jest 26 lis 2024, 11:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2011, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
Nic dodać, nic ująć... GPR z 1997 roku. Po prostu :)
Moto prawdopodobnie przyszło do Polski z Austrii, kilka lat wstecz, ja posiadam go od prawie roku, dokładnie o ile pamiętam od 08.08.10 :] Motor nie mógł być katowany, bo od 1997 roku ma oryginalne opony, wprawdzie niedługo do wymiany, ale jeszcze do jeżdzenia.
Przed sezonem przeszedł gruntowny remont (tj plastiki "odrestaurowałem" i wymieniłem cylek z tłokiem). Posiada oryginalną elektrykę Ducati. Z "Tjuningu" silnika posiadam tylko filtr stożkowy, a mimo to na zębatkach na przyśpieszenie idzie w okolicy 90-95 km/h przy 11tys obrotów. Jednakże u nas w Polsce rzadko gdzie da się rozwinąć taką bądź większą prędkość nie potrzebuje w nim żadnych części silnikowych typu cylindry 70 czy 80 cm³, ani nic takiego. Mi on służy do delektowania się jazdą jako na pierwszym większym motorze, motorowerze po motorynce :) No i ma wyróżniać się pomiędzy wszystkimi skuterami znajomych. Fotosy:
przed remontem:

Obrazek
Obrazek

po:

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Więcej info w podpisie na PJ. Pozdro4All




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 13:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Bardzo ładnie się prezentuje ;]




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 17:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
yyy przed remontem optycznie mi się bardziej podobała

teraz to jak po crashu

ale ogólnie ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Przeszczep mu czaszę od RS :)




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Bude z tyłu ma taką samą jak cagiva mito, szkoda, że 50cc ale spoko maszyna :P


Ostatnio zmieniony 03 sie 2011, 21:11 przez DjRoGAL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
Ogólnie mi też bardziej podobała się przed, ten schemat malowania, no i że oryginalne, ale te plastiki były w takim stanie, że nie można było tego nazwać plastikiem, tylko szpachelkiem np :D Teraz jest wprawdzie podobnie, ale jednak wygląda lepiej bez dziur, hehe. Już mi ktoś pisał, że on ma taką szeroką czache, ale nie mam zamiaru nic z przodem robić, bo dzięki niemu ma on to "coś" :D Chyba wszystkie plastiki mają rok produkcji 1992 więc wszystko jest w spadku po Cagivie, Mito faktycznie jest z tyłu idento, podobnie jak Prima 50, ale Prima to jest starsza siostra mojej GPR :)
Jak wyżej pisałem mi 50 starczy, przyśpieszenie jest zadowalające, zresztą jak i VMax :]




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 11:49 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Ty z Kluczborka jesteś?:D Derbi nawet.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 12:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Piękne moto . Ile dałęś ?




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Moto piękne




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Widzę że bliźniaki mamy hehe, zmień kolorek bo na te dwa nie ładnie się prezentuje i zmień kierunki na strzałki koszt 4 to około 60 zł nie więcej ;]
Jaki v-max?




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
Dzięki wielkie za komentarze :) Ja jestem dokładnie z Bąkowa, niecałe 10 kilometrów mam do Klb. Z kolorkami będe może coś zmieniał na zimę, jeszcze zobaczę :) Dałem niecałe 3 kawałki za niego.




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 13:26 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
A ja z Biadacza xD Można się spotkać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
Nie jeździsz może Corby do Kujakowic na Dudkowe Boisko ? :D
Pewnie, że można się spotkać, można też jeszcze pare motorów skołować do tego :)




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 14:53 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Niekiedy jestem tam;d xD Dawaj dzisiaj do Budzowa na festyn:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:05
Posty: 104
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
RacingReplica jak chodzi takie derbi? Może niedługo też coś podobnego będę kupował i się tak pytam ;D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
Corby
Za późno przeczytałem posta i już nie było jak wpaść :D
Wczoraj i tak nie miałem czasu za dużo, a szkoda :)
Szop'ek
Według mnie chodzi inaczej niż inne 50-tki manuale, nawet mój kumpel, znający sie dość na motocyklach, motorowerach itp. stwierdził że ma to to kopyto, jeśli byś chciał postarałbym się nagrać jak chodzi, ale od razu mówię, ze mam problem jakiś i przy 7-8 tys obrotów dostaje nadprzyrodzonych drgań, nie wiem od czego :)




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 11:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Większość biegowych 2t ma zacne drgania :P, u mnie w nsr zaczynają się od 7k, podobno można to zniwelować trochę za pomocą dobrych ciężarków kierownicy.

Nie martw się drganiami, to normalne, nic się nie stanie, oprócz tego, że ci dupsko wytrzęsie :P




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 12:38 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
RacingReplica, Daj gg na pw:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
DjRoGAL
Nie martwiłbym się tak, gdyby nie to, że przed wymianą cylindra tak nie chodził, w starym tłoku cylinder dosłownie wgryzł się w tego tłoka i zerwał z niego pierścień :) Kanał wylotowy był zniekształcony i to przez to, teraz silnik dostaje przy tych obrotach dziwnego drgania, dźwięk jest inny, może dyfer znów pęka, już raz był spawany, po tym zmieniło się na lepsze, ale na niedługo. A że mnie wytrzęsie to mi nie wadzi, w końcu sobie pośmigałem na moto, to najważniejsze a vibra da się przeżyć :D




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Na fotkach nie widzę żebyś miał jakieś końcówki tłumiące, spróbuj założyć jakiekolwiek, i napisz czy ciągle tak mocno drga, powinno chociaż minimalnie pomóc.




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy