Dzisiaj jest 23 lis 2024, 8:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Moduł sportowy
Post: 04 kwie 2009, 14:13 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Mam pytanie czy przy zmianie modułu trzeba sie kierowac jakimis specjalnymi kryteriami? Czy tylko zeby piny sie zgadzały? A i co z zapłonem trzeba go regulowac?:| (info z aukcji)
Jak tanim kosztem sprawdzic czy mój moduł jest blokowany skuter rozblokowany po prostej 60km/h z olbzymiej górki 60km/h zdjeta blokada z wariatora kolanko na wydechu wieksza dysza w gazniku. Ze sportowym wydechem troche predkosc sie zwieksza


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 18:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Pożycz od kogoś inny moduł (odblokowany) i załóż do siebie zobaczysz czy coś da. Najważniejsze aby piny sie zgadzały ale nieraz bywa że silnik inaczej pracuje. Najlepiej sprawdz czy pasuje do Twojego modelu. A co do zapłonu no to bywaja skrajne przypadki :/ .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 18:56 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
No tak ale czytałem ze piny sie mogą zgadzac a załozę i spale instalacje. Pozatym nie mam nikogo blisko kto na takowy moduł. Moze mi ktos powiedziec jak sprawdzic czy mam zablokowany? bo to nie mozliwe skuter na moc a nie jedzie ani z przepasci ani poprostej wiecej jak 60. pod wiekszosc górek wbija 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 19:28 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Dopóki masz seryjny tłumik daj sobie spokój z modułami.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 20:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jak napisał Mycen nawet jeśli bedziesz mial odblokowany moduł a oryginalny tłumik to i tak nie osiągnie maksymalnych obrotów jakie bedzie dawał moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 21:07 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
pawel0523 pisze:
nie osiągnie maksymalnych obrotów jakie bedzie dawał moduł
Małe sprostowanie,moduł nie daje obroty tylko pozwala na osiągniecie wyższych niż seryjny.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:12 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
To sprostuje mi jeszce co oprócz modułu moze mi tak blokowac skuter ze nawet z górki nie ruszy powyzej 60?:| a co do wydechu mam s6 bez regulacji na tym wydechu leci 65 70 z górki i tez jakby go blokowalo



Ale wydech zalozony byl testowo juz go niema.


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2009, 22:12 przez maxio62, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy