Dzisiaj jest 28 lip 2025, 0:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2011, 18:30 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Witam. Posiadom Keewaya Focusa z 2006r.

Na poczatku przedstawie moj setup:
-wydech- yasuni c16
-cylinder- hebo manston replica 70cc
-gaznik dellorto 21mm
-filtr powietrza- seria
-wariator hebo- ng
-sprzeglo-motoforce
-dzwon-motoforce
-sprezyna centralna hebo 60%
-sprezynki sprzegla niebieskie
-rolki 3g
-wal, simerinki, lozyska itp

Otoz po dotarciu cylindra, kupilem Yasuni c16 i zalozylem. Skuter byl zamulony. Dzis przyszedl do mnei gaznik dellorto 21mm, ale nie ma wejscia na podcisnienie;(. Nie wiem co mam z nim zrobic. Wiec zalozylem kumpla stage6 19mm black edition na dyszy 92, bez filtra z gorki jechal dosc dobrze ( bo zapomnialem zalozyc;D). Z filtrem gorzej.
Pozniej wlozylismy tez rolki 3x3g i chyba 3x4.5g? Zmienilismy tez centralke na 90% hebo i sprzeglo i dzwon na stage 6 ( od kumpla z roxa). I tez nie pomagalo.
Regulowalismy troche, iglica dol i gora, zmienilismy dysze na 86 to nic nie pomagalo, a nawet czasem nie ruszal, dlawil sie. Na mojej ulicy pod gorke (srednia) rozpedzal sie tylko do okolo 20-25km.h.
Ostatecznie zalozylismy stary gaznik 12mm.. Na tym najlepiej chodzi.
Nie wiem co mam zrobic, jak regulowac... W pon moze pozycze od kumpla stozek, i jeszcze raz zalozymy 19mm i zobaczymy jak to bedzie.

Bardzo prosze o pomoc, bo juz myslalem nawet by sprzedac Yasuni C16 i gaznik dellorto 21mm, ale pomyslalem, ze jeszcze popróbuje.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 18:31 przez Wojtek6, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 19:41 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Co do 1 problemu z podciśnieniem, to kup nowy króciec z wejściem na podciśnienie.

co do gaźnika, to jeszcze raz regulacji, załóz swoją 21mm ale przed tym bardzo dokładnie wyczyść, filtr również. Zakup zestaw dysz i reguluj, wkońcu ci się uda.
Możesz ewentualnie go oddać do mechanika jeśli nie czujesz się na siłach żeby wyreguloiwać gaźnik, bo do tego potrzeba troche czasu i cierpliwości..

Jeśli na starym (12mm) najlepiej chodził to czyli go przylewa na tej 19mm -i za duża dysza..




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 19:51 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Do mechanika na pewno nie oddam, juz szybciej wstawilbym stary wydech tecnigasa next r i gaznik 12mm.
Slyszalem, ze mozna w kraniku wywalic membrane i jedna dziure zatkac i bedzie to dzialalo za podcisnienie, to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 20:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Co do króćca kup z wejściem na podciśnienie i po problemie ...

Wojtek6 pisze:
bez filtra z gorki jechal dosc dobrze

Za mało powietrza dostaje i dlatego nie możesz go wyregulować (za duża dysza) do takiego gaźnika obowiązkowo stożek bo na serii to sobie go za bardzo nie wyregulujesz :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 9:44 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
co wy na to by przebic kranik drutem przez ten ktory leci benzyna? wtedy bedzier caly czas levciala i nie bede musial wydawac kasy na kruciec?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 9:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Wojtek6, Jak będzie leciała cały czas benzyna to Ci będzie gaźnik zalewać ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
czlowieku masz serie filtr przy takim setupie a szczegolnie gąźniku 21 mm i jeszce sie dziwisz ze to ci nie chodzi omg... Seryjny filtr daje za malo powietrza do gaźnika 17,5mm z duża dyszą a ty do 21 wsadzasz ten filtr..... pfff wsadzasz stozek regulujesz gaźnik i ******


ps. moze jakbys dal dysze 60 do tego gaxnika z tym filtrem moze by to jezdzilo ale wątpie.




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing


Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 21:42 przez Bolo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 11:14 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
na dyszy 86 i iglicy na samej gorze nie chcial jechac:P
Niedługo wsadze stozek.
A gdyby wywiercic dziure w kruccu i wsadzic tam wezyk od podcisnienia i zakleic nieszczelnosci czarna tasma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 15:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Wojtek6 pisze:
zakleic nieszczelnosci czarna tasma?
DObre;d
tą taśme ci wydmucha... i bedzie lapal lewe powietrze kup krociec.




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 15:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 19:38
Posty: 39
Pojazd:
No więc po pierwsze to w gaźnikach powyżej 19mm nie stosuje się już seryjnych filtrów powietrza tylko stożki. Po drugie jak nie masz w gaźniku wejścia na podciśnienie/olej to kup ręczny kranik lub krócieć (Jakby co mam Topa i Stejdźa, więc wal na gadu: 7242101). No i po trzecie jeżeli zaopatrzysz się w dobry stożek i króciec, to dopiero podejmuj próby regulacji, bo takto z tego nic nie wyniknie :roll:




_________________

Nie pomagam w sprawie tuningu na gadu, od tego jest forum! Nie zawracać dupy, jeżeli nie jesteś zainteresowany usługami Customingu lub kupna/sprzedaży!

AeroxProjectForForTwo: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 48&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
po wymianie filtra bedzie juz o wiele lepiej, co do króćca to mozesz pokombionowac ale nie z czarna tasma, a z czym typu poksipol itp. jak rozwalisz to wtedy kup króciec, a moze sie uda :D




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:40 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
bo jeszcze dodam, ze kilka miechow temu ( jak jeszcze nie miealem c16 i 21mm) chcialem zmienic centralke na hebo 90% i korektor wsadzilem w imadlo i skrzywilem, wsadziklem spowrotem 60% i tak zrobilem z 30km. wtedy skuter byl zamulony. pozniej wsadzilem korektor od jakiegos chinola i c16 i tak to bylo. przed skrzywieniem korektora skuter chodzil zajebiscie, wystarczylo wyregulowac mala dziure w przyspieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 19:38
Posty: 39
Pojazd:
Wojtek6, dlatego ja nie wsadzam korektora w imadło :roll:
To wymień korektor pasujący, a nie od chinola..




_________________

Nie pomagam w sprawie tuningu na gadu, od tego jest forum! Nie zawracać dupy, jeżeli nie jesteś zainteresowany usługami Customingu lub kupna/sprzedaży!

AeroxProjectForForTwo: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 48&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:01 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
ale ten od chinola pasuje przeciez.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
skoro pasuje i osiagi beda cie zadowalac to wez, i pamietaj zeby nie wkładac korektora w imadło ;pp




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:51 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
tomek- czytaj uwaznie. Juz dawno mam ten kolektor zalozony. Jakies 3miesiace -.-.
Wyglada tak samo ten kolektor.
Czekam na stozek i na kumpla i pobawimy sie z ta regulacja, jak nie pojdzie to mozliwe ze Dellorto 21mm i Yasuni C16 pojda na sprzedasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 19:27 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Dzis zmienilem sprezyne centralna na 90% i rolki na 3.7g i na Yasuni C16 nadal chvj. Potem zmienilem gaznik na 19mm i stozek i 0 roznicy. Potem zdjalem gaznik 19mm i stozek i wsadzilem filtr serie i gaznik 12mm i Tecnigasa Next R i jest miazga;D
Mysle, zeby do tecnigasa włożyć gaznik 19mm i stozek i zobaczy sie, bo przy c16 0 rozniocy. Nie wiem co z tym c16, stan bdb, ladny prawie nowka, a za chvja nie idzie wyregulowac -.- Pojdzie na sprzedasz pewnie Yasuni Carrera 16 i gaznik Dellorto 21mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 10:10 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Tlumik juz sprzedany.
Gaznik 170 do nego.
gg;1160406 pisz na pewno sie dogadamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 20:33 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
siema. dzis wieczorem rozgrzewalem skuter 1-2min i potem odrazu w pizde i pod gorke 200m rozpedzilem sie do 85km licznikowych no petarda byla. potem zatrzymalem sie bo byl koniec drogi, chcialem ruszyc to na poczatku go mulilo lekko, a potem jechal, ale juz tak normalnie czyli gorzej troche. Nie wiem, moze byl na ssaniu to temu taka petard byla i za malo benzyny dostaje? Niedlugo chyba wstawie dysze 92, bo aktualnei 80 siedzi w 12mm gazniku;D

Co wy na to?


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011, 13:09 przez Wojtek6, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 10:11 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
jestescie?;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy