Dzisiaj jest 05 mar 2025, 5:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2011, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czesc. Od jakiegos czasu cos mi brzeczy w okolicach tlumika ... Dalem jedna srubke do mocowania tlumika, bo brakowalo ... Wszystko dokrecone - Problem jest nadal. Ten dzwiek jest taki chocby kulki w przekladni lataly.


Sprawdzam luzy na lozyskach w przekladni - Wszystko ok. Potem trzymam hamulec i gazuje. Kolo sie nie kreci, a wiec przekladnia nie pracuje - Brzeczenie jest nadal. A wiec to raczej nie bedzie lozysko ...

Podjechalem dzisiaj do mechanika i mowi cos o lozysku, czy cos takiego, cos w sprzegle albo wariatorze. CO O TO MYSLICIE ?

Pozdro.


Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 16:52 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 17:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
W korektorze momentu obrotowego masz jeszcze łożyska.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A moze bardziej prawdopodobne bedzie os sprezysta osi sprzegla ? Albo lozysko w samej pokrywie ?

EDIT. Gdzie znajde jeszcze lozysko korektoru ? Bo na mielochu nie widze.


Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 17:22 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
tak powiem Ci tak mam to samo i mi mechanik wymienił łożysko lecz świerszczenie pozostało dalej
powiedzial mi ze to sprzęgło.




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 19:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ale jakie wymienil ci lozysko ?? Moze to tez byc ta os sprezysta, ew. to co mowil booyaka - lozysko na korektorze

Jesli to sprzeglo, to jedyne po czym poznam zuzycie to po okladzinach ?


EDIT. ZNALALAZLEM ! Znalazlem filmik gdzie jest taki sam problem co ja mam http://www.youtube.com/watch?v=X_5Z71lb ... re=related

Jakie ciekawe spostrzezenia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sprawdź rolki i ślizgi wariatora.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 23:39 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Być może mamy ten sam problem. U mnie odgłos dochodzi z okolic wariatora tak jakby rolki latały czy coś. Dzieje się to przy wyższych obrotach (od 6 tyś). Łożyska są dobre.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
kolego sprawdź łożysko igiełkowe na wale :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 9:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
SeeA pisze:
kolego sprawdź łożysko igiełkowe na wale :)


Ja widze, ze kolega lubi straszyc :twisted:

Trzeba bedzie sprawdzic te roleczki i slizgi. Dzieki za info.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 10:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Booyaka,

ślizgi z rolki to raczej nie bedą problemem tego brzeczenia
jak wymieniłem wariator z nowymi ślizgami i rolkami
było to samo a nawet bardziej świerszczało.:)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 17:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
NAGRALEM FILMIK !
http://www.youtube.com/watch?v=A-hOU_0Fh4g

Problem uwidocznie sie najbardziej w pierwszych sekundach gazowania. Nie wiem czemu, ale za bardzo tego nie slychac, potem jak jechalem bylo to glosniejsze ....

Moze to wam pomoze? Nadal twierdzicie, ze to slizgi ? Albo cos nowego przyszlo wam na mysl ?


Ostatnio zmieniony 07 sie 2011, 18:00 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Nie jest to czasem coś w przekładni ?




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie zauważyłem jeszcze, abyś sprawdził cokolwiek...




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Radkowy, napisalem, ze to nie przekladnia, bo jak trzymalem hamulec ( kolo sie nie krecilo ) to przekladnia nie pracowala, a problem nie zniknal.

Dobra, wezme sie do roboty, ale musze miec czas, ostatnio za duzo roboty, jak sie za to wezme to wszystko opisze, powiem co i jak. Wstawie jakies fotki i ocenicie stan poszczegolnych czesci.

Na razie dzieki.


Ostatnio zmieniony 07 sie 2011, 18:20 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:27 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
U mnie jest to samo tylko trochę ciszej i dobiega od strony przekładni.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Koledzy, zacznijmy od tego, że łożyska nie brzęczą tylko szumią :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
szumią ?
mało powiedziane.
jest to dźwięk świerszczenia przynajmniej na moj gust tak to wygląda




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
To to nie są łożyska.....




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 5:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Gilera. pisze:
świerszczenia
DOKLADNIE ! Dokladnie tak ! Tak mozna ujac ten dzwiek. Lozyska na wale to nie sa na pewno, bo jest zbyt maly przebieg, nie wyczuwam luzow, itp.


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 5:27 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 9:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Jeżeli świerszczy tylko na wolnych obrotach to przyczyną świerszczenia jest pasek. Gdyby było to sprzęgło to świerszczało by przy ruszaniu... Z paska mogą już nitki wystawać. Jak już Ci napisałem, zdejmij pokrywę i zobacz co i jak - posłuchaj i wtedy będziesz miał pewność.

znajomy też miał takie coś w apce ditech z 2004 roku świerszczało mu coś w przekładni okazało sie po pierwsze że wybiło łożysko igiełkowe w kolektorze momenty obrotowego a po drugie podtarł sie wałek tam gdzie jest łożysko i sie ślizgał i to był całybul tego. czyl tak musisz wymienic na początek calą przekładnie czyli te wszystkie trubki razem z wałkami a jakby to nie pomogło to kolektor momentu obrotowego ale ja ci na to gwarancji nie dam że jak wymineisz to bedzie chodziło u nas pomogło.

jeśli Ci zależy zeby dobrze chodził weź sie w garść!:)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy