Dzisiaj jest 05 mar 2025, 5:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2011, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Witam mam taki problem gdy silnik już osiągnie wysoką temperaturę po dłuższej jeździe to mam tak, że jak by się coś ślizgało przez 2-3 sec. i dopiero ciągnie jak należy jest takie yyyyyyy i dopiero jedzie nie ważne ile dam gazu jest tak samo :wink: Jak wyjadę z garażu i jest zimny, to jedzie normalnie a jak się tylko dobrze zagrzeje już nie ciągnie dobrze :( Czego, to może być wina? Paska? Wariatora? Jak myślicie? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 11:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
spręzyna centralna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 11:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2011, 20:30
Posty: 82
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
jak masz duży przebieg to może pasek się wyciągnął, kup twardszą centralke na początek




_________________

Airsal 70
Przełożenia nr 1
Rolki 9g (do wymiany na 7g)
Dysza 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 12:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Centralkę mam seryjną :wink: A pasek jest w dobrym stanie nie popękany :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 14:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2011, 20:30
Posty: 82
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
jeżeli pasek jest w dobrym stanie to spróbuj centralke +22, bo może oryginalna straciła swoje właściwości




_________________

Airsal 70
Przełożenia nr 1
Rolki 9g (do wymiany na 7g)
Dysza 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
ja bym zobaczył w jakim stanie są rolki, jak pasek jest dobry, centralka tez może być kiepska już,
jak napęd będzie już ok i problem nie ustanie to możliwe że tłok w słabej kondycji i puchnie pod wpływem temp,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
zawada123 pisze:
ja bym zobaczył w jakim stanie są rolki, jak pasek jest dobry, centralka tez może być kiepska już,
jak napęd będzie już ok i problem nie ustanie to możliwe że tłok w słabej kondycji i puchnie pod wpływem temp,


Rolki w bardzo dobrym stanie okładziny sprzęgła jak nowe dzwon też :wink: Centralka? Może, ale z wielkimi trudami ją założyłem czyli powinna być dobra :D Tak tłok puchnie i może jeszcze cylinder puchnie! Czasami piszecie tutaj takie głupoty, że czytać się odechciewa :twisted: Widać jak się znacie! Umiecie tylko jeździć nic więcej? A jak się zepsuje, to stary naprawi nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 18:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mam to samo ! Pasek zmienialem - to samo ! Mam dokladnie to samo.

Teraz wymienie centralke hebo +60 i rolki kilka gram letsze zaloze. Ci tez tak radze. Przyspieszenie na pewno wzrosnie. Pozdro.


Ostatnio zmieniony 07 sie 2011, 18:18 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 20:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2011, 20:30
Posty: 82
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
starychomik pisze:
Widać jak się znacie
jak z ciebie taki ''znafca" to po co się pytasz na forum.




_________________

Airsal 70
Przełożenia nr 1
Rolki 9g (do wymiany na 7g)
Dysza 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
tłok może puchnąć, sam tego przy poprzednim skuterze doświadczyłem, jak wiesz wszystko to nie pisz na forum,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
tgb303rs rafal pisze:
starychomik pisze:
Widać jak się znacie
jak z ciebie taki ''znafca" to po co się pytasz na forum.


Najpierw naucz się poprawnie pisać wtedy pogadamy!


zawada123 pisze:
tłok może puchnąć, sam tego przy poprzednim skuterze doświadczyłem, jak wiesz wszystko to nie pisz na forum,


Jak by tłok spuchnął, to już dawno by było po silniku (Cylindrze)!


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 13:07 przez starychomik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
starychomik, wziales sobie do serca moja wypowiedz ? Bo to jest najbardziej prawdopodobne ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
maciek805 pisze:
starychomik, wziales sobie do serca moja wypowiedz ? Bo to jest najbardziej prawdopodobne ...


Nie wziąłem tego do serca :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 14:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
starychomik pisze:
maciek805 pisze:
starychomik, wziales sobie do serca moja wypowiedz ? Bo to jest najbardziej prawdopodobne ...


Nie wziąłem tego do serca :lol:
To do glowy. A tak na powaznie, to wymien te czesci co mowilem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Poradzę sobie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 15:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
widać że nie jesteś doświadczony, ty myślisz że jak tłok puchnie to się powiększa i zaraz się zatrze, otóż nie jak tłok jest kiepskiej jakości bardzo minimalnie pod wpływem temp. powiększa się, nie zauważysz tego, wtedy silnik traci moc gdyż tłok zaczyna ciężej pracować, jak jest olej nie zatrze się tak szybko,
jak tłok mi puchną to kopniak inaczej nawet chodził, po dłuższej jeździe silnik gasł o odpalał po jakimś czasie,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 17:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2011, 20:30
Posty: 82
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
starychomik pisze:
''znafca"

to jest ironia twojej żałosnej osoby




_________________

Airsal 70
Przełożenia nr 1
Rolki 9g (do wymiany na 7g)
Dysza 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 18:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
wymień centralną, gdy jest zimny jest w miare ok a jak sie rozgrzeje to sprezyna traci właściwości i jest muł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy