Dzisiaj jest 05 mar 2025, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dozownik oleju.
Post: 09 sie 2011, 9:45 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Siema. Chciałem ołączyć dozownik oleju. Wiele osó mówi mi różne sposoby. 1. Przeciąć pasek od pompki oleju 2. odłączyć wężyk od gaźnika, a w gaźniku to miejsce zatkać. 3. Wyciągnąć zbiornik z olejem, odpiąć wszystkie wężyki, a w gaźniku zatkać, a pompka będzie dalej pracowała. Które z tych byłoby najlepsze? :D Jak znacie lepszy sposób, to powiedzcie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 9:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Wymontować pompkę oleju, wyciągnąć zbiornik z olejem, odpiąć wężyki i w gaźniku zatkać otwór, według mnie najlepszy :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 14:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Masz silnik chłodzony powietrzem czy wodą?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja tam w swoim LC to tylko wyjąłem wężyk od zbiorniczka co idzie do pompki...




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:42 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Powietrzem, kilka osób na innych forach powiedziało, żebym po prostu wyjął pasek, który napędza pompkę, właśnie to zrobiłem, tylko deszcz mnie złapał i nie założyłem pokrywy przekłądni, więc jak jeszcze trzeba coś zrobić, to napiszcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 18:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
W AC możesz wywalić wszystko.
Ja zaślepił bym jeszcze wejście do gaźnika, bo czort wie co będzie tamtędy ciągnął.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ponoc robi sie zamkniety obieg. Czyli bierzesz jakis przewod, wkraplasz do tego przewodu olej i zakladas zna dwa wejscia w pompce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 13:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To taka forumowa bzdura. W AC można wyjąć całą pompkę, w LC trzeba zostawić ale olej, który w niej zostanie wystarczy do jej smarowania.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 15:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No to jesli booyaka ma racje to wywalasz calkowicie te dwa przewody, zaslepiasz dwa wejsia w dozowniku, jedno w gazniku, a zbiorniczka nie wywalasz, bo masz tam czujnik oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 20:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Możesz wywalić praktycznie wszystko.
Z mechanizmu pompki zostawiasz tylko zębatkę od paska na wale; wywalasz wszystkie wężyki i zbiorniczek; zaślepiasz wejście w gaźniku i w kostce do czujnika oleju łączysz kabel biały z biało-czerwonym.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 20:44 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Wolę, żeby kontrolka się świeciła, bo jak będę chciał sprzedać, to lepiej mieć wszystko, do podłączenia dozownika :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 13:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka, A czy nie slyszales o czyms takim, ze obieg zamkniety trzeba zrobic, bo cos tam moze dostac sie do cylka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 15:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeden pies, co zrobisz. Wejście w gaźniku zatykasz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy