Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 8:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2011, 16:16
Posty: 65
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
Wybacz ale jaki mechanik nie ma sprezarki ? Wyposazenie to chyba podstawa .. Chyba nie kupujesz gierek na PSP nie majac konsoli ....




_________________

WWW.MOTO-BIALYSTOK.CBA.PL

chUdy pisze:
Scythe, Dzięki za pomoc ale poprawię wieczorem bo muszę już do pracy wychodzić.

chUdy
**
Pojazd: MBK Booster
Wiek: 14


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 22:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a po co jechac do mechanika i jeszcze mu cos dawac jak samemu mozna :D




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 10:21 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
Najlepszym sposobem na wymianę sprężynek jest przyczepienie cienkiego drutu na jedfnym kocu sprężynki a drugiego końca drutu do np klamki czy bramy i ciągnięcie sprzęgłm aż wyjdzie
To samo z zakładaniem tylko jak nie wejdzie do końca to poprosu wcisnąć ręką i po sprawie




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 17:52 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
wystarczy płaski śrubokręt naciąć z jednej strony i masz ściągasz do sprężynek

Obrazek


;)


dobrze pokazane jak użyć tych blokad ale fakt faktem do regulacji to się nie nadaje, pneumat dużo praktyczniejszy


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 17:53 przez enduromaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
Powiem szczerze że dużo się tych motorów w życiu zrobiło ale nawet brzy bzykach bez odpowiednich narzędzi ani rusz oczywiście. Do przykręcania takich rzeczy jak wszelkie śruby na wale czy dokręcanie śrubek głowicy służy klucz dynamometryczny. A takim kluczem specjalnym to chyba każdy głupi potrafi się posługiwać :roll:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172818 szczerze to jest fajny poradnik xD




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 22:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
PeKaP, oj tam oj tam nie chwal sie ;p

No z tym srubokretem to ciekawe jest chyba tak zrobie ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 15:01 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Mam pytanie co do ściągania dzwonu.
Skoro dzwon się rusza razem z kołem to czemu by nie użyć tylnego hamulca.? 0.o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 17:29 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jak użyjesz hamulca to można ugiąć wałek, spory opór na przełożenia i nie każdy ma tarczę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy