Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 17:28 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
Poradnik super!!

Wątpię, że 14 latek by miał taką wiedzę o skuterach. Każdy jest jaki jest ;) A koleś widać ze ogarnia skutery :D Pozdro.! :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 19:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Bardzo przydatny poradnik :cool: Powodzenia nagraj jeszcze cos jak będziesz cos robil.Lej na tych co się smieją i Cię nie rozumieją! Powodzenia!




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 19:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Dzieki wszystkim za komentarze.

Zmotywowałeś mnie do nagrania nastepnego filmiku ;)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 21:29 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Przydałby się jeszcze poradnik zakłądania cylidra np.




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 22:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Jest taki.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 2:39 
**

Rejestracja: 16 maja 2010, 21:14
Posty: 343
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Myśle że bardziej opłacalna jest blokada tłoka , kosztuje 20 zł na mielochu, jest bezpieczniejsza i można też odkręcić koło magnesowe a nie tylko wariator. Szybko się ją zakłada, wystarczy tylko wkręcić w głowice. A co do poradnika to spoko :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 9:11 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Bezpieczniejsza? No też zależy jak i u kogo, U kolegi został na tłoku w am6 ślad i lekkie wklęśnięcie :roll:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:37
Posty: 156
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Masz Piwo u mnie :D:D :O
Poradnik elegancki : będzie również na kanale MielochTV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Adamer pisze:
na tłoku w am6 ślad


W AM6 odkręcacie wariatory? :mrgreen: :lol:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 19:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
JawoR pisze:
Adamer pisze:
na tłoku w am6 ślad


W AM6 odkręcacie wariatory? :mrgreen: :lol:


haha :D

Koło magnesowe tez odkrecałem za pomocą blokady buzzetti do wariatora i szlo elegancko ;) w minarelli.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 20:00 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
JawoR pisze:
Adamer pisze:
na tłoku w am6 ślad


W AM6 odkręcacie wariatory? :mrgreen: :lol:


No jasne a co.. :mrgreen: Nie no magneto zdarzyło się parę razy odkręcac... :wink:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 22:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
własnie, tłok moze sie uszkodzic jak jest mocno zakrecona sruba albo cos z wałem.

ja tam odkrecałem wario, zaplon, sprzeglo i wszystko git idzie ładnie.

Tylko najtrudniej to zalozyc sprezynki sprzegla, nie ma szans samemu bo tak ciezko jest je nalozyc, zawsze z kolegą robiłem, bralem sprzeglo w imadlo, zaczepiałem sprezynke w jedną dziurke a kolega srubokretem napinał do drugiej dziurki a ja młoteczkiem w spreznke zeby do drugiej dziurki wpadła i to sie czasem nie udaje bo ciezko jest dla kolegi czasem napiąć.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 22:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Pyle, zawsze można ściągnąć takie zabezpieczenia w sprzęgle śrubokrętem i wyciągnąć okładziny i założyć sprężynki i składać z powrotem.




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Scythe, ja tak robiłem, bo tak to nie ma szansy a zdjąć 3 segery to chwilka,

Pyle, a czy taką blokadą idzie odkręcić wario w verticalu? w sumie to najwyżej można nawiercić nowy otwór albo dospawać płaskownik ale tak z ciekawości pytam,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2011, 16:16
Posty: 65
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
Teraz jezeli ktos naprawde chce sie bawic w tuning raczej zaopatrzy sie w klucz pneumatyczny jezeli mialbym sie tak bawic w krecenie srubek zeby rolki zmieniac to bym zwatpil :D. Za duzo zabawy z tymi blokadami. Klucz pneumatyczny tani mozna kupic za 150 zl na allegro. Tyle ile masz wydac na wszystkie blokady w przypadu minarelli jak kolegega powiedzial 50 zl , dzwon drugie tyle to juz wole dolozyc i kupic uniwersalny klucz.




_________________

WWW.MOTO-BIALYSTOK.CBA.PL

chUdy pisze:
Scythe, Dzięki za pomoc ale poprawię wieczorem bo muszę już do pracy wychodzić.

chUdy
**
Pojazd: MBK Booster
Wiek: 14




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 8:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 12:58
Posty: 342
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Flimik naprawde spoko mam jeszcze jedno pytanie przy tej blokadzie miałes juz takie długie szpilki czy musiałes oddzielnie kupowac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 10:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Pablito701, Do takiego pneumata jest potrzebny Kompresor,Czyli do Twoich 150 zł za klucz dodać należy okolo 300 zł za najtańszy 24l jako taki kompresor. Chyba,że chodziło Ci o elektryczny pneumat ale wątpie aby to odkręciło mocno zakręconą śrubę choć by na wariatorze.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 15:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
piter19, Tak już takie dostałem do tej blokady.
krzysiek39, Taki kompresor 24l to nawet pneumata nie uciągnie ;p.
Pablito701, Jakie drugie tyle? kupujesz klucz za około 30zł + drugi za 50zł i gdzie tu 100 zł?

A ja wole z satysfakcją przykrecac i odkrecac i wiem ze niczego nie zwale i zawsze to taniej. bo pneumatem zle odkrecisz albo cos innego zrobisz a wiadomo to sile ma, i mozesz uszkodzic wał.

Ziolas94 no vertical-u chyba też jeśli ma takie same mocowania jak w horizontalu.
Przeciesz to jeden uj.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 15:17 przez Pyle, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Pyle pisze:
bo pneumatem zle odkrecisz albo cos innego zrobisz a wiadomo to sile ma, i mozesz uszkodzic wał.


Jak można źle odkrecic ? lol :D
A zakrecasz na poczatku reka nakretke i dobijasz pneumatem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
enzo, jak to sie mówi są ludzie i paraptety.


Jak chcecie to możecie podklejić gdzieś ten temat ;)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy