Dzisiaj jest 06 lut 2025, 3:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2009, 16:47 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Siema !
Mam problem z moim Suzuki Address AH50, a zatem skuter nie ma wolnych obrotów, ciężko odpala, strasznie kopci i przerywa(nie da się jechać). Co to może być? Wymieniałem świece i nic to nie dało.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 16:53 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Chyba sam w podświadomości sobie odpowiadasz na to pytanie. Kłania się rozkręcenie gaźnika i dokładne wyczyszczenie i przedmuchanie wszystkich kanalików i dysz :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 17:17 
*

Rejestracja: 26 sty 2009, 18:17
Posty: 37
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd:
A tryska ci się z Gaźnika benzyna i pali dużo




_________________

Suzuki SteetMagic Stunt Machina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 6:50 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Nie tryska, i dużo nie pali.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 7:21 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
gniew1971 pisze:
skuter nie ma wolnych obrotów, ciężko odpala, strasznie kopci i przerywa(nie da się jechać). Co to może być?
Za dużo oleju w paliwie albo paliwo złej jakości.Do tego może być zła regulacja.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 9:27 
*

Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:55
Posty: 45
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
No tak do pewnosci przeczysc gaznik ale te olej za duzo i palilwo zle




_________________

Suzuki AP
Cylek:Polini Sport 70cm
Sprzeglo:RMS Evo Racing
Wal:RMS Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: Oława
Pojazd:
Jak nie masz wolnych obrotów musisz rozgrzać silnik i wkręcić troszkę tą duża śrubkę w gaźniku .... do momentu aż skuter ci nie będzie gasł i nie będzie sam jechał ... :P

Jeżeli ci ciężko pali zobacz jak wygląda iskra może masz coś z przewodem od fajki .... przeczyść filtr powietrza i gaźnik .... i zmniejsz dawkę oleju ....

A od czego Ci się tak zaczęło dziać coś wymieniałeś regulowałeś ?




_________________

TGB F409 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 18:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Za chiny nie moge ustawić wolnych oborotów, niewiem co nie tak, ale nie chcą się ustawić. Mam gaźnik Mikuni. Wymieniłem fajke, jeszcze musze świece(tylko jaka najlepsza) wymienić. Dodam że ciężko pali, ale siły ma dużo. Gaźnik czyściłem, ale dyszki nie ruszałem. Wszystko było super, tylko tak nagle, po 2 tygodniowej przerwie mu tak odwaliło.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 18:17 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Regulację przeprowadza się na ciepłym silniku. Śrubkę do regulacji składu mieszanki najpierw wkręć do końca, a następnie wykręć o 1,5 obrotu. Potem pomału wykręcaj dalej , ale obserwuj zachowanie silnika. Jak obroty zaczną wzrastać, to przykręć śrubkę od wolnych obrotów. Dodaj gazu i sprawdź tą regulację, powinieneś "wypośrodkować" moment zwiększania się obrotów przy wykręcaniu śrubki z momentem wkręcania śrubki od wolnych. Potrzeba trochę doświadczenia , a na pewno sobie powinieneś poradzić.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 18:42 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Tylko problem w tym że w gaźniku mam tylko śróbkę do regulacji opbortów, do regulacji mieszanki nie mam żadnej śróbki.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: Oława
Pojazd:
jest obok taka mniejsza ...


Obrazek




_________________

TGB F409 :D


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2009, 21:52 przez Bartez, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 5:59 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
A z lewej strony jest śróbka od obrotów? I z prawej strony, jak jest ta zaznaczona śróbka zapina się króciec czy filter?




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 6:47 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Śruba zaznaczona na czerwono służy do wzbogacania mieszanki,tzn zmienia ilość paliwa w powietrzu wlatującym do gaźnika.Ta pod króćcem oleju to wolne obroty.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 13:23 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Kurde, tylko mój gaźnik wygląda inaczej, trzyma się na metalowym króćcu. I nie mam takiej sróbki !!! Mam tylko do regulacji obrotów. Skuter jest z roku 1994 .




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 13:31 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Akurat z którego jest roku to nie ma znaczenia, ja mam komarka z 1963r , i ma obie śrubki regulacyjne, innej opcji nie ma. Zrób fotki , to popatrzymy. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 13:55 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Włożyłem nową świecię, taka jaką gość miał w katalogu, skuter nie przerywa super jeździ, ale za żadne skarby nie moge ustawić mu wolnych obrotów. I jak go zapale to dopiero po chwili wkręca się na obroty.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 16:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Były gaźniki bez iglicy,z przepustnica szybrową :) A ma regulowaną iglice,i le rowków w niej :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 16:46 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Iglica jest dobrze, cała się otwiera !




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2009, 8:11 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Patrzyłem tam, i tam nie mam żadnych możliwości. Jest przepustnica, i by wyregulować obroty to pod nią wchodzi śróbka. Ale za żadne skarby nie moge wyregulować tych wolnych obrotów, nigdzy mi się nie udało ich ustawić. Prosze pomóżcie.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2008, 9:41
Posty: 55
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Możliwe ze masz za słabą kompresje bo miałem taki przypdek
było identycznie jak opisujesz skuter cięzko palił ,kopcił i niedało sie obrotów ustawic za h...!
a jak odpalił to jezdził przerywał ! aż w końcu okazało sie ze on ma lichą kompresję!!




_________________

Stunter:P


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 10:07 przez kiziu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy