Dzisiaj jest 28 lis 2024, 7:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 0:05 
*

Rejestracja: 15 lip 2011, 13:35
Posty: 23
Pojazd:
sony551 pisze:
.Do stuntu ludzie polecają CBR F2

przecież to jeden z najgorszych moto do stuntu!
gaśnie w pionie i przy stopalach i to każda.
A przeróbki kolektorów gaźników itp to wydatek około 500zł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 8:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:30
Posty: 167
Lokalizacja: Piotrowice/Bychawa
Pojazd:
Witeks61 pisze:
W preclu tzn ? seryjna ?

Tak. sprzedasz później owiewki,zegary itp. i bd mieć kasę na przerobienie.




_________________

Robcio664 pisze:
Witam.
mam takie do wasz pytanko otóż...
czy na skuterze 4t 50cc da się zrobić stunt? I co to w ogóle jest za trik? I jakie można jeszcze robić triki na skuterze 50cc 4t?
pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 9:50 
*

Rejestracja: 15 lip 2011, 13:35
Posty: 23
Pojazd:
w preclu tzn że nie jeżdzona na gumie.
czyli full plastik i w ogóle dopieszczona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 10:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Hurten co ty pierdol*** mam kumpli którzy jeżdzą na codzień f2 w stuncie i nic im nie gaśnie ani nic z tych rzeczy.

Autor postu otrzymał ostrzeżenie.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 13:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 12:19
Posty: 82
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
***

BAN Żegnamy.




_________________

-----> www.scooterteamprzemysl.xaa.pl <-----

! STUNTERS TEAM PRZEMYŚL !

Tecnigas Next R
Stage6 Torque Control
Stage6 Wing Cooler


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marezo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Czemu ja tego tematu wcześniej nie widziałem? Czemu tu jest taki syf i niektórzy piszą jakby wiedzieli o czym piszą? :|
Dobra nieważne...

Witeks61 pisze:
50 cc ale to nie jezdzi prawie :roll: wolna guma okey ale za mało mocy na cyrkle i jakieś combo
Witeks61, kup inną 50cc. Najlepiej skuter czy biegówkę typu Senda/DT/Tzr/RS.
Jak opanujesz dobrze cyrkle (najlepiej w obie strony), kombosy itp to wtedy myśl nad większym moto.

Dużego moto nie ogarniesz tak szybko jak mniejszego. Będziesz tracił dużo czasu, dużo paliwa, a i gleby będą boleć bardziej, a mimo to poziom szybko Ci się nie podniesie.
To jest tak jak z rozpędzaniem się od 0km/h. Lepiej wrzucać po kolei biegi, niż odrazu wrzucić piątkę (fakt, rozpędzisz się, ale to zajmie dużo czasu).
Jeśli opanujesz dobrze chociaż głupi skuter, to skill Ci nie zniknie i po przesiadce będziesz miał DUUUŻO łatwiej.

Tyle ode mnie :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 17:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
FoRnaL, zgadzam się w 100%, przytaczaliście przykłady że ludzie jeżdżą od razu po prawku 600ccm, ale oni jeżdża a nie stuntują, to tak jakby ktoś zaczynając przygodę z off road kupił od razu cr500, jak chcesz to możesz kupić nawet jakąś wsk albo mz150 i od tego zacząć, albo jakieś biegi 50ccm,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 17:18 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
Eh sam już nie wiem.
W sumie troche racji jest a taka 600 troche pali ale to najmniej wazne.
A 125 jak bym przerobił pod stunt ,bo widziałem niektórzy jeżdzą wydało by ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 22:22 
*

Rejestracja: 15 lip 2011, 13:35
Posty: 23
Pojazd:
sony551 pisze:
stuncic bo ma moc dopiero w górnych obrotach
:roll:
chyba mulisz z 4T 125ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Marezo, Ogarnij upośledzenie umysłowe zanim coś napiszesz. Nie wypowiadam się w tematach, o których nie mam pojęcia. Sam zaczynałem jeździć na moto w wieku 14-15 lat przy wadze ok 50kg i wiem jak to jest trzymać 220kg między nogami. Lekkie ugięcie nogi i moto leży i sam go nie podniesiesz no chyba żeś superman.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 9:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 12:19
Posty: 82
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Uposledzenie umyslowe chyba masz ty czlowieku...

http://www.youtube.com/watch?v=FNJdENjR4NY

http://www.youtube.com/watch?v=ObzuXWfrd0M

I jest duzo takich filmikow...

Poprostu jak sie umie to sie jezdzi, tylko trzeba wyczuc maszyne, pojezdzic troche na niej i mozna probowac...

A z podniesieniem motoru jak lezy calkiem na glebie to trudnosci sa, zas motor pod stunt, jak spadnie i lezy na klatce to ciezko podniesc nie jest.




_________________

-----> www.scooterteamprzemysl.xaa.pl <-----

! STUNTERS TEAM PRZEMYŚL !

Tecnigas Next R
Stage6 Torque Control
Stage6 Wing Cooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 9:40 
*

Rejestracja: 15 lip 2011, 13:35
Posty: 23
Pojazd:
Asaroth pisze:
220kg
cbr f4i wazy 180kg wiec f2 jeszcze mniej, - tak dla sprostowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Hurten pisze:
Asaroth pisze:
220kg
cbr f4i wazy 180kg wiec f2 jeszcze mniej, - tak dla sprostowania.

Nie gadaj głupot bo na oczy nie widziałeś nawet f2... Fakt, 220kg przyplątało mi się z Thundercata. Z płynami i pełnym bakiem osiąga wagę ok 210kg.

Marezo Ty masz upośledzenie bo zamiast rozpocząć kulturalną dyskusję to zaczynasz wyklinać. No fakt, jak masz klatkę to jak dobrze podejdziesz to i z miejsca ruszysz. Co do filmików na yt podchodzę na chłodno bo zbyt dużo durnot tam jest :).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 10:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Ludzie, ogarnijcie się już z tym sprzeczaniem i kłótniami, bo koleś który założył temat nie potrafi jeszcze nawet cyrkli na skuterze, więc nie będzie kupował 600 (bo to byłoby bez sensu)...
Dalsze offtopy będą karane warnami.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 10:55 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A co to jest za problem podnieść motor z całkiem gleby. Jak gościu przy mnie na FZ6 się wygrzmocił to jakoś z tym problemu nie miałem. No chyba, że ktoś ma 40 kg wagi no to wiadomo że nie podniesie. Shadow 750 który waży 250 kg na sucho też da się na luzie podnieść. Tylko trzeba to robić z głową :)

A no i jak się skuterka nie ogarnia to nie ma co brać 600'ty bo można sobie krzywdę zrobić :) Bo na biegach bez HB to inna jazda jest na gumie, nie wyczuty hamulec i 5 gleb dziennie , jak w moim przypadku to nie problem. A no i właśnie z tym jest problem, bo 600 waży 200 kg, punkt w którym sama trzyma pion jest trudny do wyczucia bo dasz za dużo gazu i jużleżysz z motorem na brzuchu. I przy skuterze to nie jest problem, przy 50'tce czy 125'tce też nie bo to dużo nie waży ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 12:04 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 12:04 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
to już sam nie wiem :?
Bardziej się opłaca kupić bostera/roxa i go katować narazie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 12:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Najlepiej nie bierz się za sztunt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 13:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:30
Posty: 167
Lokalizacja: Piotrowice/Bychawa
Pojazd:
Witeks61 pisze:
to już sam nie wiem :?
Bardziej się opłaca kupić bostera/roxa i go katować narazie ?

Kup sobie tzr/sende pośmigasz sobie sezon i się przesiądziesz na cbr.




_________________

Robcio664 pisze:
Witam.
mam takie do wasz pytanko otóż...
czy na skuterze 4t 50cc da się zrobić stunt? I co to w ogóle jest za trik? I jakie można jeszcze robić triki na skuterze 50cc 4t?
pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy