Dzisiaj jest 29 lip 2025, 17:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Ajj tam od razu tłok spuchł... Możliwe że gaźnik aczkolwiek powiedział bym że pocą się uszczelniacze na wale




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja bym pierw zobaczyl stan gladzi cylindra i stan tloka (mi to zajmuje 30min). Jak wszystko wporzadku to wtedy regulacja gaznika dysza 75 i wyjmij zwezke filtra.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:44 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 14:13
Posty: 157
Lokalizacja: Parczew
Pojazd:
może nie rozbieraj od razu, tylko zmierz ciśnienie, ile dmucha cylek, bo może być szkoda roboty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 0:28 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
W takim razie jak tłok puchnie to zmniejszają się osiągi to nich ktoś mi wytłumaczy, jak na spuchniętym tłoku mogłem odpalić skuter i on normalnie chodził? Dodam, że tłok był tak spuchnięty, że ledwo go wyjąłem z cylindra. Jak to wszystko działało? :P




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 18:58
Posty: 145
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd:
rozebrałem gaznik mam dyszę 72 teraz wkręciłem 80 tylko ja nigdy nie regulowałem gaznika dyszę wkręciłem do końca nie wiem czy to dobrze i zastanawiam się ile dać mam powietrza pomógł by ktoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 21:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Dysza zawsze tak powinna być wkręcona gdyż później może się wykręcić i przyczyną będzie zalewanie świecy także jest ok :)
Co do mieszanki, Z tym to raczej musisz sam sobie poradzić regulując gaźnik. Temat o regulacji gaźnika znajdziesz w dziale "Zrób to sam"




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 18:58
Posty: 145
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd:
kamilos895, dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy