Dzisiaj jest 04 mar 2025, 22:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 17:25 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Siema. Cylinder, który zamówiłem ma takie jakby zgrubienia ;p Chciałem iść do tokarza, żeby mi je zeszlifował. Co o tym myślicie?
Obrazek

A i jeszcze jedno. Nowy cylinder ma trochę mniejsze kanał paliwowe i tuleja jest trochę dalej kanału wydechowego. Nie powinno to robić różnicy?
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Nie nie powinno i przy zakładaniu nie dawaj tyle sylikonu co na tym zdjęciu, przesmaruj lekko ale dokładnie




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:59 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Ten cylinder z silkionem , to już był ;p Poprzedni właściciel go zakładał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 19:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Chodzi Ci o to, że tuleja na dole jest grubsza? Zmierz ile miała stara i ile ma nowa w grubszym miejscu. Jeśli więcej to zmierz jak duży jest otwór w karterach. Powinien być przynajmniej milimetr luzu.
Kanały powinno się spasować z karterami, nie wiem tylko czy był byś w stanie to sobie wykonać. Jeśli nie to i tak jakiejś znacznej różnicy na pewno nie będzie.
Następna sprawa-silikon nie nadaje się na takie uszczelki! Kup najlepiej zestaw oryginalnych, bo pod cylinder można wyciąć ze specjalnego papieru, jednak trudniej ogarnąć tę pod wydech.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 19:23 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Ten górny pasuje, te boczne nie pasują tylko 1mm, ale powinno być dobrze. A mogę w ogóle silnikonu nie dawać na cylek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:06
Posty: 55
Lokalizacja: Rumia
Pojazd:
No własnie jak wyżej mozna wgl nie dawać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Silikonu się nie daje, ale jakaś uszczelka tam musi być. Jeśli koniecznie chcesz oszczędzać to wytnij ją dokładnie z ostatniej kartki bloku technicznego (taka tektura).
Najlepiej jednak było by albo kupić oryginalną uszczelkę, albo dorobić ale z odpowiedniego materiału.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 21:30 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
też tak miałęm czeba stoczyc na tokarce bo on wejdzie tylko będzie tuleja ściskac tłok:/


Zacznij pisać po polsku!
Booyaka




_________________

zip/ek


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 21:32 przez grzes192837465, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 23:06 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
a mam jeszcze pytanie. Gorny kanal dolotowy paliwa jest wiekszy niz w starym cylu, a boczne kanaly sa mniejsze niz na starym cylku. Moze tak byc? :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Booyaka, Ja używam samego sylikonu pod cylinder od ponad 3 lat, Firmy K2 (ponoć zastępuje uszczelki) i narazie żadnego problemu nie miałem..




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
HHeaTT, Już pisałem. Jeśli będziesz w stanie to warto spasować kanały z karterami, jeśli nie to też nic złego się nie stanie.
Radkowy, Gdyby silikon nadawał się dobrze pod cylinder to by go tam stosowali; było by taniej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:36 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
A czy każdy cylinder ma inne kanały paliwowe, czy seria i zamienniki powinny mieć taki same?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
HHeaTT, Każdy ma inne




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy