Dzisiaj jest 20 lip 2025, 19:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 10:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ok przyjąłem do wiadomości. Tylko nie wiem już skąd mi cały czas po głowie chodziło te wolno obrotowe 2T xD. Ponawiam pytanie czy jeżeli kupi się taki cylek i osiągnie się na nim jakieś 7-8KM to czy seryjny wał wytrzyma jakieś 5 000km?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 11:01 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Tak, wytrzyma spokojnie. Większe obroty kręcą zazwyczaj cylindry z tłokiem jedno pierścieniowym. W przypadku zatarcia cylindra aluminiowego można zrobić tulejowanie(tuleja żeliwna i wtedy można zrobić kilka szlifów, jednak cylinder będzie troszeczkę słabszy)cena 350+cena tłoka, nałożyć nową warstwę nicasilu (najbliżej w Czechach)cena ok.700+cena tłoka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 11:14 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Obroty biorą sie z budowy kanałów w cylku,budowy wału i aparatu zapłonowego.Od modułu po średnice i wagę rotoru (magneta),i na koniec tłumika.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 12:46 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
kris19911@ pisze:
człowieku nie ma wolnoobrotowego 2T


Nie wprowadzaj kolegi w błąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 9:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Aaa Gdzie mógłbym dostać ten tłok : VERTEX ???




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 9:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Google nie gryzie http://www.motocombo.pl/produkt-2301.html




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 14:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
MAM Już zdjęcia Cylindra i Tłoka ! Powiedzcie mi,czy to jest rozwiązaniem tego problemu - (Stukanie,Szarpanie,Brak Mocy) ?? Napiszcie mi co sądzicie o (TŁOKU i CYLINDRZE) ???
TŁOK jest trochę pęknięty,ale na zdjęciach pęknięcia akurat nie widać...;/

Zdjęcia są podane w linkach ! Zobaczcie Każdy Link !

1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e96 ... b399a.html
2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bd ... a2cff.html
3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/930 ... c4f29.html
4. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b8 ... 008da.html

:? :/




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 14:44 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Widze że przegrzałeś cylinder,ten brak mocy to napewno przez ten cyl, a stukanie szarpanie niewiem z czego jest. :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 15:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Wydaje mi się że te szarpanie i stukanie też jest z tego powodu...
Proszę niech ktoś jeszcze wypowie się na ten temat i niech zobaczy fotki...




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Ewidentnie go przytarłeś... Dzwonić mogły pierścienie, ja tam bym robił szlifa, tłok przepuszczał na pierścieniach...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 19:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
No Takk... Tłok do wymiany ? Cylinder dam do szlifu na pewno. A po szlifie nie zwiększy mi się średnica cylindra w mm ?? Ktoś wie w ogóle jaką średnice ma standardowy cylinder do Yamahy neo's 50cc ? Bo chcę zakupić sobie tłok VERTEXA, a jego średnica tłoka to 40,50mm. i nie wiem,czy będzie pasował ? Ii do czego jest sworzeń tłoka ?
Odpowiedzcie mi prosze na te wszystkie pytania bo już nie długo będę zabierał sie do wymiany !

Aaa "jasiu226" napisałeś że tłok byś przepuszczał na pierścieniach. Możesz mi powiedzieć lub kto kolwiek o co w tym chodzi?

Z Góry THX !




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Tłok do wymiany, szlifuje się to i tłok trzeba dać większy... Seria ma 41mm... Szlify są zależnie od zakładu co 0.25 lub co 0.5. Sworzeń, zabezpieczenia też musisz kupić - będą w komplecie z tłokiem. Przepuszczał - możliwe, że się starły i nie trzymały kompresji.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 21:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Co ma 41 mm tłok,czy cylinder ??
A skąd ja bede wiedzial jaki tłok mam kupić (rozmiar) ??




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 14:18 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
AaaDdiiiKk pisze:
Co ma 41 mm tłok,czy cylinder ??


Tłok i cylinder.

AaaDdiiiKk pisze:
A skąd ja bede wiedzial jaki tłok mam kupić (rozmiar) ??


Kup tłok 41,25 i oddaj do slzifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 17:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Co mam oddac do szlifu tłok ? ?
Jak je chce kupic ten tłok z Vertexa do yamahy neos. a tam pisze średnica tłoka 40,50 do mojego...
http://www.motocombo.pl/pliki/tloki%20yamaha.jpg




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Szlifuje się cylinder. Jak kupisz tłok 40.50 to musisz zrobić szlif...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 17:50 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
A jaką masz,teraz średnice cylindra??Masz jakieś ryski w cylku?? :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 18:13 
*

Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:55
Posty: 45
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ja bym sie nie bawil w zadne szlify:P ja zatarlem mojego kupilem Polini Cylek tlok wszystko dostalem na seryjnym wale... mnial taka moc ze bez problemu postawilem go na kolo ale pasek nie wytrzymal... I do pewnosci przy wymianie paska wymienilem wał... Jesli nigdy pokrywy nie sciagales to po zalozeniu cylka sprawdz stan paska ...




_________________

Suzuki AP
Cylek:Polini Sport 70cm
Sprzeglo:RMS Evo Racing
Wal:RMS Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2009, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
w moim neosie z 2001 roku tłok ma 40mm średnicy




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2009, 8:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 10:49
Posty: 50
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
"jasiu226" Jak kupie tłok 40,50mm to będę musiał zrobić szlif cylka tak ??
jak to zrobić żeby wszystko było dopasowane ?? Nigdy się tym nie bawiłem.

"OniLL" A jak zmierzyć średnice cylka ?? No mam,ale nie czuć ich palcem.

A jak wymienię pasek na nowy bo mam POLINI ! Pasek nigdy nie był zmieniany...A Przejechane mam 8 tys.km. To czy przy założeniu nowego pasa skuter może szybciej jechać ???




_________________

NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ !


Yamakaszi Neo's 02r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy