Dzisiaj jest 04 mar 2025, 21:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2011, 19:09 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Witam czy napięcie wychodzące z cewek trafia do regulatora napięcia i to regulator odpowiada za ładowanie? Wszystko działa swiatla sa kierunki są tylko ładowania nie ma , żadne napięcie nie idzie, A tak zapytam jeszcze : podłączyłem zarowke 55W bezposrednio pod aku to dzięki temu moglo spalic regulator ? Ona pobierała ponad 4A prądu a regulator daje zaledwie 2 ? Mogl sie spalic przez to ? Jezdzilem na tej zarowce jakies 15 min ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 19:12 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
regulator odpowiada za ładowanie aku
a od podłączenia tej żarówki regulator nie powinien się spalić
sprawdź może wszystkie kable czy gdzieś nie uszkodzone




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 19:13 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Tyle że regulator nie wyrabiał z ładowaniem i moze szlak go trafił przez to ? bo on daje 2 A a zarowka brala ponad 4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 19:15 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
a zanim podłączyłeś tą żarówkę to normalnie ładowanie było dobre?




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 19:20 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Tak tyle ze jak na niej pojezdzilem z 2 tygodnie to jednego wieczoru ładowanie widocznie szlak trafił bo było tak ze jechałem na niej 5 min , wylaczylem ją potem za 5 min wlaczylem i dziwiło mnie bo ona nie zawsze sie załączała jak odpalałem przełącznikiem ta zarowke to czasami tylko kontrolki od oleju i benzyny sie swiecily a nie zarowka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Najprawdopodobniej z tego co piszesz regulatoor padł ale nie od tej żarówki. Regulator jest własnie po to żeby rozdzielac prądem, dlatego też nei zawsze Ci się zaświecała ta żarówa.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kabel od ładowania idzie z cewki bezpośrednio do aku, więc nie wiem co do tego wszystkiego miałby mieć regulator.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 7:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Booyaka, Reguluje prądem, między światłami, ładowaniem itp.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 9:52 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Cos wam teraz powiem . Gdy pisałem o tym problemie gdzies po połowie lipca to Booyaka mi napisał ze gdzies jest kabel przetarty ze to nie jest regulator, nie chciało mi sie wierzyc w to, ktos inny napisał : Booyaka wie co pisze takze go posłuchaj,mysle sobie no ok. ponieważ kazdy z okolicy mechanik mi mówił ze jest to regulator a widać mechanicy sie gówno znają ! Dzisiaj Booyaka rowniez pisze ze to nie jest regulator i jego teza sie sprawdza REGULATOR NIE MA NIC DO ŁADOWANIA AKUMULATORA W PIAGGIO NRG MC2. Dzisiejszego dnia przeanalizowałem schemat instalacji w mc2 i jest kabel niebieski ktory idzie wprost z cewki i daj prąd na akumulator. Okazało sie ze ten kabel zaraz koło akumulatora był przerwany z powodu gdyz akumulator był ładowany i kwas parował z niego i sól sie zbierałą na kablu i kabel sie przerwał! Booyaka naprawde nie wiem jak Ci dziękować . Męczyłem sie z tym od połowy lipca aż do końca wakacji :) No cóż akumulator będzie nowy bo ładowany prostownikiem kilkanaście razy stracił swoje właściwości ! Dzięki Wielkie Pozdrawiam !


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 9:52 przez dominixon1300, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy