Dzisiaj jest 23 wrz 2025, 12:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2011, 13:53 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Witam, czy odkręcony tłumik może wpływać na osiągi? Tzn. może je pogorszyć? Ponieważ odkręcił mi się, a na razie nie mam dostępu do klucza ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 13:54 
*

Rejestracja: 22 cze 2011, 22:57
Posty: 3
Pojazd:
Raczej osiągi będą lepsze. Ale chyba bardzo hałasuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 13:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
motor5000, nie wprowadzaj ludzi w błąd:) Ale widzę,że jesteś nowy ,uczysz się:)

Cozioll, przy odkręconym tłumiku osiągi będą gorsze no i nie możesz tak jeździć za bardzo bo pierścienie dostają po tyłku:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 13:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Tłumik jest tylko trochę odkręcony, naprawdę niewielka szparka jest, ale zauważyłem, że i dźwięk stał się ładniejszy, taki ala filtr stożkowy :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 13:59 
*

Rejestracja: 22 cze 2011, 22:57
Posty: 3
Pojazd:
No to sorki. Mój błąd ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Cozioll, jeśli naprawdę lekko to ujdzie,ale i tak lepiej go dokręć..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:07 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Ok, a czy dziurawy tłumik może wpłynąć na osiągi? Bo właśnie ja mam tak... Kilka dziur jest, w tamtym roku dałem do zespawania, ale "fachowcy" zrobili lipę i zespawali tylko jedną dziurkę, która i tak się potem zrobiła na nowo ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Choćby nawet, polskie przepisy wymagają układu wydechowego :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:13 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Ale on był tylko trochę odkręcony, nie cały ;) Proszę o odpowiedź na pytanie z mojego poprzedniego posta ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Małe dziurki Ci dużo nie wpłyną,ale jak byś jeździł bez to owszem:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:21 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Czyli lekko odkręcony tłumik i dziurki nie wpłyną na osiągi? Ale tak czy siak, mam zamiar kupić nowy tłumik, ponieważ ten jest tak głośny, że słychać na całym mieście, że jadę :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:56 
*

Rejestracja: 12 maja 2011, 19:42
Posty: 80
Lokalizacja: W.Wełcz
Pojazd:
u mnie przy nieszczelnym wydechu osiagi spadly :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 9:52 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Nie chce tworzyć nowego tematu, to znowu tu napiszę :) Jest opcja, żeby wyciszyć głośny tłumik? Co zrobić prócz zaspawania dziur? Zmieni to jakoś wydajność skutera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
W serii czy sportowym? Jak seriia to go porządnie dokręć i uszczelnij i dziurki zaspawaj. W sportowym jeszcze watę można wymienić.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 9:58 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Seryjny, dziurki były w tamtym roku spawane, ale niewiele cichszy był, dokręcony jest :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 10:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
W seri dokręcasz uszczelniasz i to chyba tyle . A jak masz sportowy to przy końcówce tłumiącej możesz wymienić watę no i również dokręcić porządnie tłumik do cylka i go uszczelnić :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy