Dzisiaj jest 06 lut 2025, 19:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2009, 16:34 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Witam. Mam ogromny problem z którym borykam się już 3 dzień ;/

Otóż po wymianie klocków z tyłu, skuter w ogóle nie hamuje. Klamka jest ciągle miękka. Odpowietrzony jest na 100% gdyż robiłem to z 7 razy. Myślałem że coś źle złożyłem ale zacisk też jest dobrze złożony.....dałem nawet troszke smaru na te tłoczki żeby miały lżej.
Myślałem że to wina pompki hamulcowej ale zamieniałem przewody. Podłączyłem przednią dźwignie hamulca do tylnego zacisku i też jest miękka i nie hamuje...a po ponownym zamienieniu przód hamuje dobrze. Nie wiem co to może był ale obstawiam przewód że się gdzieś rozszczelnił choć nic na nim nie widać.....a przed wymianą klamke trzebabyło wciskąć do końca prawie ale ładnie hamował chociaż już prawie klocków nie było.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2009, 18:21 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Napisz jak odpowietrzałeś, czy w trakcie wymiany klocków odkręcałeś przewody hamulcowe lub odpowietrznik.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2009, 18:26 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Teraz to oprócz pompki to wszystko rozkręcałem. Hebel jest odpowietrzony.

Wciskałem klamke z 10 razy przytrzymywałem i odkręcałem odpowietrznik z założonym wężykiem.




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=1UBNAyz5Tp8

prowizorka;p>..Słaba jakość i obróbka ale komenty mile widziane ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2009, 19:04 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Już to kiedyś opisywałem , ale jeszcze raz.
Pompujesz 3-4 razy, trzymasz klamkę, poluzowujesz odpowietrznik, zakręcasz odpowietrznik i puszczasz klamkę. Tak robisz kilka razy , a następnie powinieneś odpowietrzyć przy pompie , w ten sam sposób.
Tylko musisz mieć pewność, że wszystko masz dobrze poskręcane, wszystkie uszczelki są na miejscu (zwłaszcza ta przy przewodzie hamulcowym), jeżeli nie można tego odpowietrzyć to na pewno gdzieś zasysa powietrze.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2009, 19:43 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Tak robiłem jak mówisz. A przy pompie jak sie odpowietrza???




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=1UBNAyz5Tp8

prowizorka;p>..Słaba jakość i obróbka ale komenty mile widziane ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2009, 19:55 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tak, teoretycznie powinna się sama odpowietrzyć, bo tam jest zbiorniczek, ale spróbuj poluzowując przewodem.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy