Dzisiaj jest 04 maja 2025, 12:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2011, 19:39 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:27
Posty: 4
Pojazd:
Witam mam 2 pytania które dręczą mnie to już sporo czasu więc pytam ;/
1.słyszałem iż 50ątka AM6 ścigacz typu rs2/ xr6 / rs / mają długie przełożenia i ich v -max jest dużo większy niż AM6 od enduro które ma krótkie przełożenia .
lecz czy to nie jest sprawa zębatek ?
jeżeli enduro ma lepsze kopnięcie na początku to po zmianie zębatek będzie miał przyśpieszenie jak w ścigaczu i v max podobny? czy jak to jest bo już nie rozumiem ;| .
2. Czy w enduro typu rieju XP6 można założyć licznik od Derbi sendy gdzie znajduje się obrotomierz? czy będzie problem aby podłączyć obrotomierz? . chodzi mi o to aby w np rieju mógłbym mieć obrotomierz. czy ktoś to już robił
proszę o wytłumaczenie .
dziękuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 20:10 
*

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:13
Posty: 38
Lokalizacja: Szklana Huta
Pojazd:
Wydaje mi się ze am6 nie ma obrotomierza widziałem narazie 3 modele derbi ma swój silnik czyli inny niż am6 i morze akurat w derbiowskim :) jest obrotek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Silnik am6 to silnik am6. To tak samo jak silnik Minarelli Horizontal LC w Aprili sr/yamaha Aerox no i Malaguti F12/f15 .Wszystko to samo. To z tymi krótszymi biegami to tylko i wylacznie zębatki. No i różnia sie jeszcze tym ze przeważnie scigacze z am6 nie maja kopki ale maja rozrusznik a enduro/sm maja kopke a nie maja rozrusznika.Ale mozna zamontowac wszystko. No i niektore maja obrotomierz na linke.A niektore maja zalana dziure na ten obrotomierz to albo kupno nowego kartera albo wiercic.

Edit: A i niektóre wersje różnily sie gaźnikiem tzn niektóre starsze miały 12 a nowsze maja 16. No i wiadomo z 16 lepsze osiągi.Ale nieznacznie.Jednym slowem Am6 Jest Git.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 20:24 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pewnie różnicę tworzy także inny wydech. Silnik w teren musi być bardziej elastyczny.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 16:00 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:27
Posty: 4
Pojazd:
ok. czyli ja i tak nie jeżdze w terenie więc zebatki na prędkość troche mniej mocy ale te 80 będzie jechał nie dusząc mu .
a mam jeszcze jedno pytanie. jak wiadomo w każdych przeważnie motorkach jest dozownik oleju . i tu jest moje pytanie. bo na 100% nie ufam tym dozownikom . i jak to jest . jakoś sie zaślepia ten dozownik ? mam zamiar lać do benzyny olej . ale czy będzie miał takie samo smarowanie jak z dozownikiem ? wal przesmaruje dobrze?
czy najpierw trzeba jakoś zaślepiać dozownik itp. a potem można lać olej do benzyny.
i ktoś może wie jak smaruje z dozownikiem a jak lejąc samemu olej ? , czy to nie ma różnicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 16:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
royekxd, Nie ma różnicy dla silnika czy lejesz do mieszanki czy do dozownika.Wszystko jedno.W am6 najlepiej odłączyc dozownik poprzez wyjęcie trybów dozownika no i odłączeniu rurek.dzieki temu nie musimy robić żadnej zaślepki lecz konieczne jest zjęcie prawej kapy co za tym idzie wymiana oleju w skrzyni.Ale to i na dobre wychodzi. Innna metoda jest zrobienie tzw zamknietego obiegu tzn odpisz wezyk od gaźnka przedłuzasz go i ciagniesz to pojemnika na olej.Jest to najprostsza metoda.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 16:41 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:27
Posty: 4
Pojazd:
ok dzięki jak coś będę jeszcze pisał ;p a ty krzysiek39, wejdz na swoje rieju zadalem pytanie;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy