Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2011, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
Panowie mam problem z honda bali nagle gaśnie jak jedzie się np 50 km/h i nagle się zwolni do 20 to pochodzi chwilę i gaśnie. Nie odpala od razu trzeba poczekać ok 5 minut i pali z pierwszego kopa. Gaźnik wyregulowany (kawa z mlekem świeca) dysza 95 . Zmieniłem już z 3 świece. Dodam że nie zawsze tak jest że gaśnie. Często jest ok. Proszę o pomoc. Kable wszystko ok. Tun w podpisie.




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 19:48 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
hmm może pierscionek poszedł na tłoku? albo jkieś przebicie na kabelkach od moduły...? filtr powietrza może zapchany....sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
Dotarłem niedawno cylinder i mierzyłen wczoraj u mechanika i jest 10 bar więc to wykluczone. Filtr powietrza wyczyszczony i wyregulowany. Czekam na dalsze sugestie. A jest taka opcja że gdy nagle odpuszczam gaz i zaczynam hamować zalewa ?? Bo już brak mi pomysłów. Kable wszystko ok. Nawet fajkę wymieniłem i to samo




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Może zawór membranowy daje dup.??




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 6:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
Sprawdze jeszcze zawór bo wszystko sprawdzone oprócz zaworu. Dziś jak narazie wszystko ok. Ale jak by co proszę o dalsze sugestie




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:42 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 19:12
Posty: 41
Pojazd:
Zawór membranowy tak jak kolega wyżej napisał + ewentualnie jeszcze pompka paliwa do weryfikacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Maciek1997, a ten tylko wszędzie zawory membranowe widzi ;] Tak często masz z nimi problemy, że Ci tak zapadły w pamięci? Co do problemu to jeżeli gaśnie i trzeba poczekać 5 minut to może się grzeje za mocno? W jakim stanie masz obudowę plastikową od cylindra? Bo jeżeli masz popękaną to możliwe, że to jest problem. Wiatrak chłodzący nie nadąża chłodzić cylka i to zimniejsze powietrze ucieka tymi popękaniami, ja mam w mojej bali taki problem.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Ja bez tego plastiku jeździłem przez całe wakacje bez problemu, więc o czym mowa. A przy zaworze mambranowym będzie ci świecę zalewało. :) Sprawdź jeszcze kranik podciśnieniowy




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
panowie problem rozwiazany. Zapchana dysza od wolnych obrotów i zaworek na plywaku sie zacinal. Do zamkniecia. Dziekuje za pomoc pozdrawiam




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy