Dzisiaj jest 03 maja 2025, 18:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ciężko Pali
Post: 05 wrz 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Witam!
Otóż mam problem ze swoim TGB R50X ... Jeździło sobie to na dyszy 60 (rozwiercona do 95), założyłem dyszę 85 + zmieniłem gąbkę w filtrze na bardziej stosowną gaźnik wyregulowałem, nie zalewa - świeca kawa z mlekiem... Po dłuższym postoju lub nocy tak ciężko pali, że się to w pale nie mieści... Ktoś ma jakieś sugestie ?
Kompresja 10.5b
Jeżdżony od początku żywota na Castrol'u Actevo 2T




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 19:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Mi jak cieżko palił do wkręciłem trochę śrubkę od regulacji gaźnika




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Ssanie, ale przy takiej kompresji powinien od dotknięcia palić. Dziwne. Ew. uszczelniacze, lewe powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
MrCannabis, Łożyska i uszczelniacze były wymienione i kompresja o 0.5b wzrosła - Na tamtej dyszy pali na dotyk/kopa obojetnie ile stoi.. tylko strasznie duzo pali bo 4.5l jak mu dusze, a na tej 3.85l ;)




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Ja ci już coś o tej śmiesznej gąbce mówiłem.
Jak masz mniejszą gęstością gąbkę niż trzeba, czy tam chudszą to musisz mieć większą dyszę i tyle, chcesz to mam gąbkę wraz z tą siatką co za nią się wkłada...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 5:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Scratch, Gąbka jest niemalże identyczna jak seryjna. Tamta dawno na śmieciach także czekam na dalsze sugestie.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 15:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
KaaC pisze:
niemalże


Niemalże to nie to samo co identyczna bądź taka sama jak seryjna, chodzi też o gęstość bo możesz mieć nawet i grubszą gąbkę a mniejszą będzie miała gęstość i będzie przepuszczać więcej powietrza, w tym też ew. syfu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 18:19 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
może membranki do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
dellgx, Membranki stan bdb - sprawdziłem...

Scratch, Widziałem serie i jest ok, także dalej nie wiem co jest...

Przepalać przepala dobrze ... Hmm nie mam pojęcia.. Chce sam się uporać z tym problemem.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 22:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
KaaC, aha, na oko sprawdziłeś gęstość gąbki ?
Jeśli na większej dyszy pali ok, a na mniejszej nie to proste i logiczne iż ma za małą dawkę paliwa w związku do powietrza.
Więc albo gdzieś łapie lewe, albo to wina tej gąbki bądź regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 19:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Scratch, Teraz na tej rozwierconej zalewa go dość mocno i nie jedzie prawie wcale...
Lewego nie łapie.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
u mnie było podobnie . i były membrany nieszczelne :D




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
QuantumBoy, Membranki mam szczelne.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 22:04
Posty: 126
Lokalizacja: Łącko
Pojazd:
mi jak ostatnio ciezko palił i regulacja nic nie dawała to stwierdzilem ze gaznik jest zapchany ale po odpaleniu chodził normalnie miał tylko takiego jakby to nazwać leciutkiego muła jak mu gazu dawałem moze nie mialem racji po przy wyjmowaniu gaznika zauważyłęm ze opaska nie była dokrecona i wydaje mi sie ze przez to ciezko palil ale jak wyczysciłem i złożyłem porządnie to pali na dotyk czy ciepły czy zimny i rwie od samego dołu :) :)




_________________

zalukaj na moją jawę ;)http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=325883
alfa romeo gt by ja xd http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=333950


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 19:34 przez junga, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy