Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 wrz 2011, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Witam mam taki problem dziś wracałem i podczas jazdy coś mi strzeliło tak jak by sprężyna spadła czy jakoś tak taki dziwny dźwięk i jak dodam gazu to tego nie słychać a jak puszczam gaz to to brzęczy co to może być . [wiem że mogą być pierścienie ale na razie to wykluczam bo nie słychać tego przy cylindrze może to porostu blokada albo coś w dyfuzorze?].


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 20:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przy schodzeniu z obrotów to wskazuje na korbę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Ale co dokładnie łożyska może?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No jedynie łożyska o konkretnie jedno łożysko stopy korbowodu.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Dziś się okazało że to jednak oryginalny tłok koło pierścienia obłamał się ... Do tego zauważyłem że korbowód ma lekki luz czy tak ma być? i z dołu go ciężko ręka wyciągnąć jedynie przekręcając koło pójdzie ale raz się przyblokował lekko. Czy muszę robić szlif żeby wstawić tłok wossnera ? i czy ktoś zna nominalny wymiar tłoka do yamahy dt 125?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 18:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
lekki luzy na boki może mieć aby góra dół nie miał. nominalny tłok ma chyba 56 mm ale głowy uciąć ja niedługo sam do bebechów swojej detki zajrzeć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok był w nim od nowości ?? Jak tak to ja bym zrobił szlif i wstawił nowy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 12:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
No był tylko u mnie jest problem bo w okolicy nie ma żadnych zakładów do szlifu a w moto-tech jak na złość nie robią we wrześniu :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Jak jesteś z okolic Lublina to podjedź do moto-gp może oni coś poradzą :P




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 13:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
A zna ktoś jeszcze jakąś firmę poza moto-tech która zrobiła by szlif i dobrała rozmiar tłoka? Chodzi mi o takie gdzie mogę wysłać cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dużo jest takich firm, wpisz w Google szlify cylindrów to zaraz znajdziesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
Chudy18, znam firmę która zajmuje się robieniem szlifów. Ta firma jest w odległości 50km od lublina w stronę piask. jeśli chcesz kontakt napisz na pw.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Hej a mam takie pytanie jutro wysyłam cylinder do szlifu i zastanawiam się czy można normalnie zrobić szlif bo cylinder jest pokryty chyba nicasil czy nie ? zastanawiam się czy mi zrobi w ogóle szlif ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 23:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak jest nicasil to szlifu się nie robi, wrzuć zdjęcie cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Wysłałem już cylinder . To nie mam jak zdjęć zrobić ale jeżeli to nicasil to muszę koniecznie tuleje dawać? czy honowanie wystarczy bo tam nie ma az takich mocnych rys tylko widac takie przetarcie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Możliwe że nic nie trzeba robić, jak wysłałeś a jest na nicasilu to odeślą ci z powrotem. Tuleja to jest koszt ponad 300zł.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 15:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
dt 125 r mają żeliwne cylki więc lajt przynajmniej w mojej jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
A jaki rocznik DT mam bo gdzieś czytałem że po 2006 jest nicasil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
ja mam 1997 ta wersja która była do 2003 ty pewnie już masz dt 125 x na rozruszniku
tego ci nie potwierdzę czy żeliwo czy nicasil chociaż powinieneś mieć żeliwo popatrz na dekle w silnikach czy masz jak w tzr czy starszych dt to będzie wiadomo one minimalnie się róźnią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 13:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Wczoraj kolega mi napisał że to może być nawet przez " po utracie mocy rozebrał cylinder i stwierdził że coś go mocno porysowało i poobijało tłok od strony denka, jest to właśnie dowód na wysypanie się szczątków koszyka i rolek" i tak właśnie było denko było poobijane jak mam teraz sprawdzić czy to w ogóle przez neto kroba działa normalnie a jak wsadzę cylinder i nowy tłok to mi znowu porysuję ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy