Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2011, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Siemka :]
Od końca wakacji poważnie zacząłem zastanawiać się nad motocyklem typu "Full Cross". Interesują mnie tylko 250cc. Będzie on służyć do sobotniego-niedzielnego wypadu do lasu :wink:

Mam do wydania około 5tyś.

- Honda CR 250cc [2T]
Cytuj:
Ci, którzy rozsądnie będą obchodzić się z gazem ucieszy fakt, że CR 250 jest niezawodna i wytrzymała


Czy to prawda ? :P

- Yamaha YZ 250cc / Yamaha YZF 250cc

- Suzuki RM 250cc [2T]

- Kawasaki KX 250 [2T]

Co byście mi polecili z tych 4 motocykli ?

P.S. - Proszę nie pisać coś w tym stylu: "250cc po^bało cię ?"

P.S. 2 - Jeśli zły dział, proszę o przeniesienie :)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Jeśli cię stać to bierz 4t naprawdę przyjemniej się tym jeździ zwłaszcza na torze bo 2T agresywnie szarpie do przodu a 4t łagodnie, ogólnie co piszą to prawda są w miarę niezawodne ponad 60 M/H można zrobić na tłoku to dużo ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
A uważasz że dostaniesz coś dobrego w cenie 5 tyś :?: Za 5 tys nie dostaniesz żadnego dobrego 250t a zwłaszcza w full crosie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Chudy18, x2.
Znajomy kupił nową Yamahe Yz250f i jeździł nią w różnych zawodach i przez 3 lata nie robił w niej remontu i dalej jeździła, po prostu wymieniał co 5mth olej w silniku :). Jak 250 w 2t to ja bym brał Yz250 :P. Jak jesteś niedoświadczony to lepiej nie kupuj 250 2t bo cie pozamiata




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 19:31 przez Karol1226, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Chudy18 pisze:
A uważasz że dostaniesz coś dobrego w cenie 5 tyś Za 5 tys nie dostaniesz żadnego dobrego 250t a zwłaszcza w full crosie


Trafiają się takie egzemplarze ;] Dobre za niewygórowaną cenę :] Uwierz mi :]

Karol1226 pisze:
Jak jesteś niedoświadczony to lepiej nie kupuj 250 2t bo cie pozamiata


Czytałeś mój pierwszy post do końca?

Kod:
Proszę nie pisać coś w tym stylu: "250cc po^bało cię ?"




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 20:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
250 2t znajdziesz spokojnie za tą cenę, ale 4t raczej nie, jak już to do remontu czyli nie będzie to za 5 tyś a za 7 tyś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:31
Posty: 127
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Tom_Q, też szykuję się na coś takiego... denerwuje mnie gadanie zagorzałych fanów kibli 50ccm że po co ci to...
osobiście z doniesień i praktyk znajomych decyduje się na crf 250 lub KTM 250 sx oby 2 modele w 2t
także coś ode mnie.
Co do kosztów z ledwością kulam te 5tyś. i liczę na to ze w zimę jakiś zadbany egzemplaż się trafi aczkolwiek liczę się z tym że szału może nie być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 21:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
CRF 250 to 4t a SX 250 do 5 tyś to chyba z uszkodzonym silnikiem.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 22:10 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nie patrz na markę tylko wybierz najmniej zajeżdżony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 7:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
enduromaster pisze:
nie patrz na markę tylko wybierz najmniej zajeżdżony


Dokładnie, tutaj popieram kolege w 100%




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 14:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
romekxschizy pisze:
Co do kosztów z ledwością kulam te 5tyś. i liczę na to ze w zimę jakiś zadbany egzemplaż się trafi aczkolwiek liczę się z tym że szału może nie być


To jesteś w takiej sytuacji jak ja :wink: Również planuje zrobić zakup na zimę :)

Konrad324 pisze:
250 2t znajdziesz spokojnie za tą cenę,


Tak też myślę :)

Konrad324 pisze:
ale 4t raczej nie


Jeśli chodzi o 4t to wiem, że za 5k takiego nie znajdę, więc w przypadku 4t dołożyłbym trochę więcej :D

Jednak bardziej interesują mnie 2t. Ten dźwięk [na wydechu Dep'a lub FMF [jeśli źle napisałem przepraszam.] jest piękny :mrgreen:

Co sprawdzić / na co zwrócić uwagę przy zakupię cross'ówki ?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 14:21 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Jak silnik pracuje, luzy w kołach, czy lagi nie cieknął, wahacz tylni, kompresje, zobacz w jakim stanie jest napęd , czy biegi dobrze wchodzą i to chyba tyle :). Ja w swojej Yz mam dyfuzor DOMY też pięknie chodzi :mrgreen:. Jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz na PW :wink:




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Stan opon bo to jest wydatek już rzędu 400 zł na sam początek, amortyzator tylni a reszta tak jak wyżej i ogólnie czy motor jest dojeżdżony czy nie. Mało kto pozwoli ci zdjąć dekielek magneta żeby sprawdzić luzy na wale już nie wspominając o głowicy.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 14:55 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 15:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Karol1226 i Konrad324, Dzięki :] Powiedzcie mi jeszcze jakie oleje polecacie do tych silników ? I jak to jest z eksploatacją takiego "kata". Co ile trzeba wymieniać olej silnikowy, prać filtr ?

Moto będzie używane rekreacyjnie do jazdy po lasach :] [w ciągu roku nie zrobi więcej niż 20-25mth].

P.S. - Zadaje takie pytania typu jaki olej, bo chcę wcześniej takie rzeczy [typu olej, stojak "winda" itd] po kupić, żeby po zakupie cross'a można było go od razu eksploatować :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 15:33 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Olej sobie kup później bo może się okazać że kupisz inny motor nić planowałeś ale leje się motul transoil 10w 40. Co do filtra to prać jak najczęściej, raz na tydzień lub dwa zależy ile jeździsz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Konrad324, Raczej innego nie kupie niż te, które wyżej wymieniłem :] Olej chce kupić wcześniej, żeby mieć co po jego zakupie wlać do baku ;] [coś lepszego niż te liche oleje z stacji benzynowej :twisted: ]




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 18:38 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2011, 16:30
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: PIAGGIO TPH/KTM SX 85
siemka dopowiem ci że mam kumpli którzy mają hondę cr250 i kawasaki kx250 oby dwa w 2t
i mi się zdaję że honda mocniejsza ale kawasaki też daje rade ja bym brał hondę cr 250 bo mniej trochę pali chyba że masz kasę to hondę crf 450 też malutko pali mojego kolegę trochę pociąga nie raz jak za szybko puści sprzęgło ja osobiście mam yz 85




_________________

Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA
Obrazek
Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
ffilipp16, 450 odpada :] (mam swoje powody dla których tej pojemności nie wybiorę :P) Interesują mnie tylko 250cc [najlepiej w dwu-paku :D]




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Tom_Q, Ja tam leje do swojego Castrola Racinga 2t i jestem zadowolony a do skrzyni Motula Transolia :wink:. Ja już w swojej Yz robię remont bo mi padła w sobotę na piaskowni :angry:




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 11:34 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 18:10
Posty: 112
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pojazd:
Zależy kto co lubi 2 t trzeba cały czas kręcić na obroty a 4t ciągnie od dołu. Najlepiej przejechać się na tych motorach i samemu ocenić. Ja bym polecał 2t, ponieważ ciężko jest znaleźć 4t za 5t w dobrym stanie a po drugie remonty są znacznie tańsze.

P.S W jakiej porze roku najlepiej kupić motor??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy