Dzisiaj jest 25 lut 2025, 8:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
4T w wykonaniu Yamahy do Rox'a nie będzie takie złe na pewno :) Nie myślcie, że będzie jechał jak chińczyk :P




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 15:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Ale na pewno będzie słabsze od 2T, no i dźwięk 50ccm w 4T jakoś mi nie podchodzi :D




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 15:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Quattro pisze:
Roxy i tak są najlepsze! :D


Pojazd: Yamaha Aerox VR

:lol:
Bez komentarza :roll:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
NO i co z tego, że słabsze. Wy macie jakiś kompleks ? Uważacie, że wasze 50'tki są szybkie czy może służą do ścigania ? Na pewno będą części do nich takie, że będą każdego 2T wypierniczać jak stąd do czarka golfa.

Dźwięk, a co - pasuje Ci - pyr pyr pyr bum bum bum sratatata ? :) A właśnie nagrać muszę dzisiaj dźwięk Rieju w tunelu takim, zobaczycie co to jest potęga 2T :P




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Sendzia pisze:
NO i co z tego, że słabsze. Wy macie jakiś kompleks ? Uważacie, że wasze 50'tki są szybkie czy może służą do ścigania ? Na pewno będą części do nich takie, że będą każdego 2T wypierniczać jak stąd do czarka golfa.

Dźwięk, a co - pasuje Ci - pyr pyr pyr bum bum bum sratatata ? :) A właśnie nagrać muszę dzisiaj dźwięk Rieju w tunelu takim, zobaczycie co to jest potęga 2T :P


Sratatata... Nie spinaj się tak :D

Napewno 2t przy takiej pojemności jest lepsze od 4t... bo 4t to muł. Tak taki dźwięki mi pasuje.

Pozdrawiam :D




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
TheDyszka pisze:
4t to muł.


Muł to zwierze:P

Jezu jak będzie to sobie zobaczycie ooo




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Każdy myśli że 4t to jest dupa, dlatego ze najcześciej 4T to chińczyk, a tak naprawde jakby minarelli zrobiło silnik 4T to obajechał by na serii nie jednego 2T. Ktoś powiedział że 4T jest muł a 2T jest mocniejszy, dla mnie jest to wielka lipa, bo jak piszecie to macie na myśli 4T chińczyk i 2T np. z piaggio to jest jak dzień do nocy, więc dajcie se spokój, bo przez 2 stron tematu w każdym poście jest napisane "4T to by lipa była".


Ale odbiegając od tematu to jakby nowy BWS naprawde miałby tak wyglądać to bym sie podłamał. :mrgreen:

Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
E tam ludzie, świat idzie do przodu. Trzeba nam coś nowego :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Willy, dobrze gada. ogladaliście na YT taki filmik ze scigąło sie tuningowe 2t i 4t (chyba przez stage6 zrobione) i jak był wynik wasze uwilebiane 2t prze**ało.
a 4 to nie tylko moc ale mniej wachy i wieksza ekologia - i mozna turbine zamontowac :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Zresztą 2T teraz zostały tylko w crossach i w 50 ccm :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Willy, Wszystko co nowe wydaje się dziwne.
Tak samo jest np. z MB Actros MP IV, teraz wszyscy krytykują, potem będzie sie im podobać.
Wszystko musi iść z czasem.
Moim zdaniem 4T nie będzie złe jeśli będzie dopracowane...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A założe sie że jakby (yamaha) minarelli zrbili by dobre silniki 4T to odrazu producenci np. Malossi, S6, Polini odrazu zaczeli by projektować nowe części.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Technika idzie do przodu. Niektórzy producenci zapewne będą musieli ,,zmodyfikować" silnik tak, aby zieloni się nie czepiali. Ale to kiedyś, kiedyś...

Co do 4t mnie to by nie przerażało, na przykładzie YBR125 (wtrysk), która stoi u mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Dobra wszyscy jadą po 4T, mama porównanie jeden kumpel ma rs125 drugi cebre, cebra fakt polotu nie ma do rs ale róznica w spalaniu ogromna cebra pali połowę tego co RS a no i podobno cebrą można bez remontu przebujać 100k,
Moim zdaniem silnik 4T dobrze zrobiont\y w takiej pojemności nie bedzie tak wielkiej róznica jak cebra i rs że cebra ma 1/2 mocy apki.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:36 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
wg. mnie jakby zrobili te 4t to nawet dobrze , firmy zrobią części nowe pod 4T Minarelli , ekologia, a i też nie bd odstawać osiągami od 2t ;)

JaJeCkO - http://www.youtube.com/watch?v=tTQtu0tCJns

;)


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 17:38 przez Speedy3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
TheDyszka pisze:
Sendzia pisze:
NO i co z tego, że słabsze. Wy macie jakiś kompleks ? Uważacie, że wasze 50'tki są szybkie czy może służą do ścigania ? Na pewno będą części do nich takie, że będą każdego 2T wypierniczać jak stąd do czarka golfa.

Dźwięk, a co - pasuje Ci - pyr pyr pyr bum bum bum sratatata ? :) A właśnie nagrać muszę dzisiaj dźwięk Rieju w tunelu takim, zobaczycie co to jest potęga 2T :P


Sratatata... Nie spinaj się tak :D

Napewno 2t przy takiej pojemności jest lepsze od 4t... bo 4t to muł. Tak taki dźwięki mi pasuje.

Pozdrawiam :D

Prosty przykład że 4t w 50ccm to jest pomyłka:
W motocrossie dlaczego 250ccm w 2t rywalizowało z 450ccm w 4t ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Jaka by to nie była pojemnośc to i tak 2T będzie mocniejsze i paliło w uj więcej od 4T. Właśnie przede wszystkim spalanie/ekologia i większa trwałośc jest na + dla 4T.

Obecnie nie kupiłbym 4T w mniejszej pojemności niż 500.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
125 to już ostatek w 2T, potem już są ostro paliwożerne i awaryjne 250 ccm. Jak dla mnie powyżej 125 to już 4T, chociaż te 125 w 4T nie są złe :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:38 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Nie wiem co jest fajnego w tym roxie. Robią już 15 rok dalej to samo a wy dalej ze jest świetnie i wspaniale. Mam roxa i uważam jak ktoś ma kupywac chinola za 3 tys niech lepiej roxa kupi ale jak ludzie wywyalają 6/7tys za używke to przesada




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
mnie szczerze ten rox nie urzekł.. takie sobie to limitowane malowanie. I ile kosztuje ? z 10k ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy