Dzisiaj jest 07 lut 2025, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2011, 19:51 
Zbanowany

Rejestracja: 14 sie 2011, 21:49
Posty: 3
Pojazd:
Tak jak w temacie. Da się w ogóle to nie odpowiednio zrobić żeby szedł aż o 20km/h mniej ? jechałem papierem max 400 nie większym. Strasznie dużo tam nie modyfikowałem tylko po prostu dopasowałem kartery do cyla bo były trochę za małe otwory usunęłem niedoskonałości itd. V-max spadł po zrobieniu flowa i przeróbce na lc (te rzeczy były razem wykonywane)Na fabrycznym chińskim cylindrze jechał 85 (full seria tylko odblokowana 75) a teraz mam chiński lc (z allegro) i jedzie 65. Jeszcze nie regulowałem przekładni. Zabiorę się za to jutro. Tu foty tego flow'a Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


więc nie wiem czy to przez to że cylinder jest do bani (stan nie najgorszy kanały są większe jak w fabrycznym) czy przez flow czy po prostu regulacja.

Miałem też cylinder 70cc chiński z allegro i jechał na nim 75 i seryjny keewaya na którym wyciskał z trudem 65.

Dodam że jakoś dziwnie reaguje na zmianę rolek (dziś z 6g zmieniłem na 5.5 i przy przyśpieszaniu były mniejsze obroty potem włożyłem jeszzcze lżejsze i były jeszcze niższe obroty.) Jutro pokombinuję dłużej z tą regulacją.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 7:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja jeździsz na chińskich klamorach to się nie dziw. Jeden im dobrze wyjdzie a drugi lipa i masz jak masz. Flow może pogorszyć osiągi, każda modyfikacja źle wykonana może je pogorszyć...




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 7:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
To kwestia cylindra i jego okien w tulei... Poza tym marny ten flow ;) lepiej kup cyl lc z minarelli;)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy