Dzisiaj jest 12 sie 2025, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2011, 15:56 
*

Rejestracja: 02 wrz 2011, 13:18
Posty: 30
Pojazd:
Chińczyk, zmieniłem cylinder i głowice na 80ccm. Jak ustawić zawory ?


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 13:35 przez jglgf, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:37 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
dotrzeć i tak samo jak w 49cc
0.05 IN / EX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:48 
*

Rejestracja: 02 wrz 2011, 13:18
Posty: 30
Pojazd:
zadam pytanie w jednym temacie.

zmieniłem cylek no name 72 na 80 markowca. docieram jakieś 50km, i wydaje mi się że ma mniejszą moc niż na poprzednim cylku. Zawory już wyregulowane. To wina tego że jeszcze nie dotarty czy innych rzeczy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 13:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
A zmieniałeś gaźnik na większy albo chociaż dyszę? 80cc markowca... Czyli jaka firma???




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 13:34 
*

Rejestracja: 02 wrz 2011, 13:18
Posty: 30
Pojazd:
airsal, ale na logike biorąc bez zmiany dyszy/gaźnika powinien jeździć chociaż tyle co przed zmianą! ;\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 13:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Poczekaj aż dotrzesz ;) Potem bedzie problem jak sie nic niepoprawi ; /




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 13:47 
*

Rejestracja: 02 wrz 2011, 13:18
Posty: 30
Pojazd:
aż dotre, tzn. przy ilu przejechanych km może nastąpić poprawa ? 200 ? 300 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 15:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
w ulotce jest napisane 55 min jak to airsal 80cc NiCaSiL




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:34 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Zapewne ustawienie napędu mu nie odpowiada i dlatego odczuwasz jak by był słabszy od poprzedniego, do tego dysza 90 i ma lecieć w moim przypadku po zmianie z china 72 na Airsal'a mocy przybyło i było to mocno odczuwalne oczywiście po regulacji, a zamontowałem cylinder używany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 19:26 
*

Rejestracja: 02 wrz 2011, 13:18
Posty: 30
Pojazd:
Dziś podczas jazdy zatknąłem jedną dziurkę filtra, i miałem super przyspieszenie, do jakiś 60km/h, potem jest słabiej :\. Czyli regulacja. Zmiana dyszy mi coś da ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 19:40 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Tak jeśli nie wyregulujesz składu mieszanki nie będzie mocy jazda na dłuższą metę na nie odpowiedniej dyszy czyli nie odpowiednim składzie mieszanki grozi zatarciem cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 12:31 
*

Rejestracja: 02 wrz 2011, 13:18
Posty: 30
Pojazd:
jaką dysze zamówić ? 90 ? i chcę jeszcze filtr stożek, więc jeszcze więcej regulacji ? ;x

Ile tak przy 80ccm, dyszy 90 i stożku powinna być mieszanka wykręcona ? Bo nie wiem od ilu zaczynać regulacje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2011, 16:30
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: PIAGGIO TPH/KTM SX 85
stożka normalnego nei kupuj takiego za 10 20zł kup coś na styl polini air box stożek z gąbką w środku




_________________

Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA
Obrazek
Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy