Dzisiaj jest 04 mar 2025, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zamułka...
Post: 16 wrz 2011, 19:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Siemka setup mam taki jak w podpisie. Moj problem polega na tym, ze jak jade calym gazem przez ok 800 m to nagle skuter zwalnia i przymula i musze stanac i odczekac i moge jechac dalej, widac to na tym filnie pod koniec.

FILM-LINK

Regulowalem gaznik, zmienialem swiece, patrzylem na zawor membranowy i dalej tak samo. Teraz nawet po przejechaniu 1 km na polowe gazu tam i sie dzieje a skuter. Przed chwila tak mi sie stalo i go kopalem a ten nie chcial odpalic, wlaczylem ssanie i odpalil, prosze was o pomc.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 20:21 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
to mi wyglada na cos nie tak z modułem bo takie objaw jakby mu iskra znniknęła nagle .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 20:28 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
tak to jest jak się oszczędza na częściach, te chińskie gaźniki się nie nadają do jazdy
po prostu masz dużą dysze, pewnie powyżej 80 i komora pływakowa się nie nadąża napełniać, te gaźniki mają jakiś mały przelot głównego kanalika doprowadzającego paliwo.




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 21:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Jaki chinski gaznik??

Mam gaznik dellorto 17,5 on jest wloski.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2011, 21:29 przez psort_96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 21:32 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
a lewego powietrza gdzieś nie łapie? może przy krućcu




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 21:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Nie, krociec jest w dobrym stanie i nie przepuszcza, a moze pierscienie maja za duzy luz??




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Raczej mi to wyglada na przycieranie się. Miałem tak samo jade 90 i po ok 2km cały czas na full manetce coraz wolniej robił buuu do puki nie stanąłem nie odczekałem to nie dało rady jechać po kilku tygodniach zrobił takie buuu zgaśł a jak odpaliłem to piszczał ;p szlif się kłaniał xD




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 21:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Ale to niemozliwe ze sie zatarl, ten cylek ma dopiero przejechane 1500 km i byl docierany na dobrym oleju i mial odpowiednio paliwa.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
robisz mieszanke?? a jak z kompresja? i jak wygląda świeca po porzejechaniu kawałka na full manetce??




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 23:26 
*

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:45
Posty: 8
Lokalizacja: Pilawa k. Garwolina
Pojazd:
a może po prostu tłok puchnie i dlatego taka zamułe łapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 7:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
psort_96 pisze:
Ale to niemozliwe ze sie zatarl


Akurat jeśli o to nigdy nie ma pewności 100 % jeżeli kompresji nie sprawdzisz




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Kumplowi w Apce SR streetrace się zatarł po 600 km, choć docierał solidnie i oczywiście dolewał olej do paliwka. Jechał 50 i tylko było buuuu i koniec:) Wiec wszystko jest możliwe. Sprawdź jak mówi OSYSEK - KOMPRESJĘ. Jedź do jakiegoś najbliższego zakładu i za 5 zł Ci sprawdzą




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 8:16 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Wiec tak robie mieszanke 1:40 a swieca jest brazowa.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Ej no chłopie ile ci musimy tłumaczyć nie ważne jak masz wyregulowanego i tak w jakiś sposób mógł się zatrzeć sprawdź tą kompresje i wtedy bedziemy myśleć co dalej .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 19:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Wiec tak skuter po nocy pali z pierwszego kopa, dzisaj zdjalem cylek i jest on w wysmienitym stanie, zadnych rysek tylko tlok na gorze lekka brazowy a tak to wszystko git.
Dzisiaj po zalozeniu seryjnego filtra te objawy nie sa tak czesto jak na stozku, ale dalej tak jest. :(




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
A może po prostu zła regulacja gaźnika??

A załóż stożek na chwile i powoli go zaklejaj xD zobacz czy coś się zmienia ;>




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 21:24 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 21:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Ale ten moj stozek metrakita jest jakis dupny bo na dyszy 100 ma za duzo paliwa a na seryjnym filtrze 85 jest dobra wiec 100 dla stozka powinna byc OK.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 9:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
F5




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy