Dzisiaj jest 19 sie 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Ja radzę ci nic z przełożeniami nie kombinować.
Ja na dotarciu :mrgreen: i po jeździłem na syntetyku. Wczoraj mi się skończył to wlałem orlena za 15zł semi i zobaczymy co będzie. Na chwilę obecna nie miałem żadnej poważniejszej awarii.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
jeżeli tak mówisz to nie bede nic robił. Będe z czasem wymieniał gazior wario itd. A co do oleju to np ja osobiście leje olej Bel Ray. Bezdymny nie pozostawia nagaru i też jedno wielkie 0 awarii w silniku, poprostu zero silnik jest w świetnym stanie tak samo jak łożyska wału itd. Rozbierałem kiedyś to oblookałem go dokładnie wszystkie części w stanie "jak nowe" :D kiedyś tylko coś mi w przekładni piszczało na dziurach ale sie okazało że w przekładni było full prochu startego paska wyczyściłem ładnie pędzlem wydmuchałem suszarką i jak nówka chodzi teraz :D :D. A tak apropo jakiej firmy lałeś full syntetyka?? pozostawiał nagar?

Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
moj kumpel ma jz od dlugiego czasu chinczyka nigway koyot mozecie nie wierzyc ale bez zadnych napraw (tylko pasle wymienil) zrobil nim 23tys km przez 2 lata :mrgreen: nie wazne ze idzie 60 ale juz na siebie napewno zarobil na pelnym baku zrobi okolo 200km (2,5l) nie kazde chinczyki sa zle a keeway to wmiare dobra firma silnik to podroba miny jak wszystko jest staranie zlozone to co mialoby sie posypac prawdopodobienstwo jest takie same jak z mina :roll:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
mati7374 pisze:
ilnik to podroba miny jak wszystko jest staranie zlozone to co mialoby sie posypac prawdopodobienstwo jest takie same jak z mina
Właśnie wyjąłeś mi to z ust :D jeżeli jest wszystko dobrze poskłądane to fakt co mogło by sie posypać prawdopodobieństwo to samo mina jak mina też może sie posypać w drobny mak mina taka idealna nie jest... też może sie wszystka z nią stać więc już jej tak nie chwalcie........ W każdym temacie o keeway'u jest tylko swap i swap a jeden użytkownik powiedział że cytat "Co wy tylko SWAP SWAP I SWAP zaopiekujcie sie silnikami keeway'a"...


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 19:16 przez bnio, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:28 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
bnio pisze:
mati7374 pisze:
ilnik to podroba miny jak wszystko jest staranie zlozone to co mialoby sie posypac prawdopodobienstwo jest takie same jak z mina
Właśnie wyjąłeś mi to z ust :D jeżeli jest wszystko dobrze poskłądane to fakt co mogło by sie posypać prawdopodobieństwo to samo mina jak mina też może sie posypać w drobny mak mina taka idealna nie jest... też może sie wszystka z nią stać więc już jej tak nie chwalcie........ W każdym temacie o keeway'u jest tylko swap i swap a jeden użytkownik powiedział że cytat "Co wy tylko SWAP SWAP I SWAP zaopiekujcie sie silnikami keeway'a"...


włożysz cylek, wydech, sprzęgło, gaźnik, wpakujesz kasę na regulacje tego wszystkiego i jadąc te 70-75 max przy niezłym spalaniu już dowiesz się, dlaczego SWAP SWAP i SWAP ;)




_________________

Już nie moja kochana Senda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1054616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
W moim Keewayu zawory do wymiany przy 9000 ;D
Zrobiłem swapa.Silnik od Hyosunga(Morini) ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
gigus97, zawory w dwusowie? :shock: morini to chyba silnik ktory jeszcze bardziej sie sypie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Ja miałem keewaya 4t. Była kłotnia co do tego, ale był 4t. Wątpię, żeby morini się częściej sypał, bo przebieg 11000 bez żadnej awarii.


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 19:52 przez gigus97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
ocznik pisze:
włożysz cylek, wydech, sprzęgło, gaźnik, wpakujesz kasę na regulacje tego wszystkiego i jadąc te 70-75 max przy niezłym spalaniu już dowiesz się, dlaczego SWAP SWAP i SWAP ;)
z prędkością to przegiąłeś w sensie za mała klarok w hrr ma multivara i leci cos koło 70km/h
Zresztą mówiłem na pierwszej stronie niech se te 70 jedzie mi to wystarcza jak na serie hrr z krótkimi przeł do jest świetny wynik. Tak jak mówiłem niech se 70 jedzie i tyle nie bede robił swapa wole silnik keewaya i o niego dbać a posłuży wiele kto wie czy nie więcej jak min hor.......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 22:21 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
bnio pisze:
ocznik pisze:
włożysz cylek, wydech, sprzęgło, gaźnik, wpakujesz kasę na regulacje tego wszystkiego i jadąc te 70-75 max przy niezłym spalaniu już dowiesz się, dlaczego SWAP SWAP i SWAP ;)
z prędkością to przegiąłeś w sensie za mała klarok w hrr ma multivara i leci cos koło 70km/h
Zresztą mówiłem na pierwszej stronie niech se te 70 jedzie mi to wystarcza jak na serie hrr z krótkimi przeł do jest świetny wynik. Tak jak mówiłem niech se 70 jedzie i tyle nie bede robił swapa wole silnik keewaya i o niego dbać a posłuży wiele kto wie czy nie więcej jak min hor.......


kumpel ma f-acta, silnik ten sam co hrr - włożył s6 sporta 70, s6 pro replice, gaznik 16mm dellorto, sprzeglo tec racing bodajze, dzwon sprzegla polini - regulował to na milion sposobów i jedyne co mu to dało, to to że skuter osiąga około 70 km/h przy dobrym przyspieszeniu (moja senda i tak idzie o wiele ładniej) no i spalanie coś ponad 8




_________________

Już nie moja kochana Senda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1054616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 14:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
bnio, Keeway ma krótkie przełożenia ? Przecież on nie ma mocy, jak na krótkie przełożenia prędkość ~70 przy takim przyśpieszeniu to nie jest satysfakcjonujący wynik. bynajmniej dla mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
każdy ma swoje zdanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 10:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
bnio, heh, okazało się, że ja także lałem tego Bel Ray'a. Na opakówce był rysunek aeroxa. Bardzo polecam ten olej :)

ocznik, Ja w matrixie mam gianelke i multivara i gdybym dał większą dyszę to spokojne by 85km/h machnął. Spalanie 3,5-4l

EDIT: Powiedzcie jaki sens jest kupować 10 letni silnik do nowego skuterka? Wiem, zaraz powiecie że i tak lepszy, ale on przez te 10 lat na pewno swoje przeszedł i z oryginalnego silnika zostały tam tylko kartery. Wgl. temat SWAPU nie powinien być ciągnięty.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 10:20 przez BiałyPiorun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
:D Sam widzisz miałeś ten olej. :D Mówie ja go od nowości leje Bel Ray'em i nic sie nie dzieje cylinder w świetnym stanie tak samo wał łożyska itd.
BiałyPiorun pisze:
Powiedzcie jaki sens jest kupować 10 letni silnik do nowego skuterka? Wiem, zaraz powiecie że i tak lepszy, ale on przez te 10 lat na pewno swoje przeszedł i z oryginalnego silnika zostały tam tylko kartery. Wgl. temat SWAPU nie powinien być ciągnięty.
:) fakt zgadzam się z tobą jeden gościu na forum też pisał żeby się "zaopiekować silnikami keeway'a".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 14:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Zaopiekować i jeździć , tak można, ale już tego tak nie chwalcie.
Zresztą ja nawet tej miny oryg. nie lubię, jakoś bardziej mi przypada P/G ;)
A sam jeżdżę morini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Morini to także nie jest idealny silnik. Krótkie przełożenia i duże spalanie przy serii odstraszają :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
heh moja koleżanka ma katane 97r i zrobiła w niej (w serwisie suzuki chyba czy gdzieś indziej nie pamietam już) remont nowy cylek org suzuki tłok itd i jeździłem nim po remoncie i prędkość max(po dotarciu oczywiście) to wg licznika 50 tyle na full manecie miał. Dodam że full seria tylko w pełni odblokowany (mój hrr seria 70 leci). A o spalaniu nie wspomne średnio co tydzień tankuje ją a jeździ nią tylko do szkoły(2km dziennie w dwie strony) i ew do koleżanek, ale to rzadko.


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 23:18 przez bnio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 12:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
BiałyPiorun, Nie wiem jak inni, ale u mnie mam przełożenia 12/1, są 15/1 krótkie (zablokowane) ale na tych 15/1 fajnie się zbiera, a leci 65-70 , taki keeway nie ma szans przy TGB 15/1. I później można zrobić jeszcze z 12/1 lub tych 15/1 na 10/1 ale to już przy 70cc warto zrobić taki zabieg.

Mi kiedy silnik był w dobrym stanie latał 80 z samochodem z NAVI 75, przyśpiecha fajna. Tyle w temacie.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 12:42 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 12:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Scratch, mój kolega ma TGB Hawk to max 65 jedzie.
Do tego orion jest lekki ma małe kółka.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 12:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Bo ma przełożenia 15/1, możliwe też że moduł blokowany, ale pewnie fajnie się zbiera .
ja tam na swój nie narzekałem .
Jak przejeżdżałem się keewayem na serii to nawet go podrywać nie mogłem na koło, a swoim na wszystkich blokadach latałem, dosłownie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy