Dzisiaj jest 12 lut 2025, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kompresja
Post: 16 wrz 2011, 14:17 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Siema, dziś chciałem odpalić swoje s9 po tygodniowej przerwie, podchodze i zaczynam krecic rozrusznikiem-nie chce odpalić, z kopniaka to samo :/ Wyczyściłem świecę i odpalił w końcu. Ale jak chciałem profesjonalnie sprawdzić kompresję palcem po wykręceniu świecy, to praktycznie ledwo co czułem, minimalnie ciśnienie uchodziło spod palca. Jak odkręciłem wariator to zauważyłem jeszcze, że jest minimalny luz na wale :/ Czy to są objawy zacierania cylka i zużycia łożysk? Przebieg to ponad 13k i dość ekstremalna jazda. Z góry dzięki za odpowiedź.




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Najlepiej wyciag cylinder i zobacz co tam jest grane czy są rysy itp. Zobacz czy na korbie są luz góra/dół jak tak to wał do regeneracji lub nowy chyba ze jak napsałes wał ma luzy koło wariatora to łożyska na wale. Nie szumiały Ci??




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 12:34 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Pomoże ktoś jeszcze? Dodam że są problemy z odpalaniem, załapie za 1 na chwile i po jakiś 10sek. gaśnie, póżniej muszę z minutę mielić albo kopać żeby załapał.




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 12:34 przez mkarwel@o2.pl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 13:29 
*

Rejestracja: 14 paź 2010, 18:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wydaje mi się,że co przez łożyska i cylinder,gdyż sam twierdzisz,że to extremalna jazda + 13k przebieg,także postaraj się wymienić łożyska,wał ,tłok i sprawdź cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 13:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
mkarwel@o2.pl, Jak z osiągami? Drastycznie spadły?
Jeżeli są problemy z odpalaniem to też gaźnik może mieć coś z tym wspólnego. No ale tutaj wina jest po stronie cylindra i nikt nie zaprzeczy. Najlepszym sposobem było by wyciągnięcie cylindra i sprawdzenie go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 13:40 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
kEru!, osiągi, dziś rano max to z 3mm za literami, pełne pochylenie, z wiatrem, wcześniej na tym odcinku miałem prawie obudowę...




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 15:49 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Sorry za ppp.

Tutaj macie filmik, to się dzieje z kymco a nie jest t raczej normalne, gaźnik jest dobrze wyregulowany.

http://www.youtube.com/watch?v=q6Br_2j6W4E




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 16:01 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
Ja mam tak ze np. rano przychodze odpalam pochodzi z 20sek. sam zgasnie i potem trzeba z 5 kopów zeby odpalil, mam też kymco super9 LC. Ja mam ponad 7000 przebiegu też przy pizdowaniu... Ale u Ciebie wg mnie moze byc zle wyregulowana dawka oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 16:31 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Damian_MHR, mamy chyba automatyczny dozownik oleju co nie?




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 16:43 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
nie, mamy linke od gazu rozdzieloną na 2 częsci 1 czesc idzie do przepusnicy a druga idzie do dozownika a dozownik masz z tyłu obok gaznika. tam widać bo jak dodasz gazu automatycznie ta linka "ciągnie" dozownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 16:53 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
No tak wiem już jak, ale nigdy tak nie bylo.




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:37 
*

Rejestracja: 14 paź 2010, 18:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wygląda jakby cylek był zatarty wg. mnie..
Ale nie znam się na tyle,aby to stwierdzić dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:39 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Rozebrałem silnik, zdjąłem cylek i jest duża rysa na nim i na tłoku. Jest luz na boki na korbie, czy tak ma być?




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:54 
*

Rejestracja: 14 paź 2010, 18:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Skoro są rysy i luzy ,to raczej tak być nie powinno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 15:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 12:26
Posty: 102
Lokalizacja: Piastów/Warszawa
Pojazd:
no korbie zawsze będzie luz,ważne żeby nie było luzu góra duł bo inaczej łożyska do wymiany,a w najgorszym wypadku wał.Co do cylindra to jeżeli jest naprawde głęboka rysa to wymiana a jak ryska to zapewne szlif,ja się nie bawie w szlifowanie bo potem jeszcze gorzej puchnie tłok i jest to samo.Ja bym dołożył trochę kasy i kupił cylinder:)




_________________

Cylinder PowerForce 70cc (47mm)
Gaźnik 17,5 dellorto
Wariator Polini Speed Control
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
Wydech Tecnigas Next-r

Cytuj:
mam skutera colibra ichcial bym zrobic zeby byl szybki i mocny pomuzcie prosze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 15:08 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
suchy017, no za jakieś 2 tygodnie kupuję aisrala, no rysa spora, nie wiem, z 0,5mm i powstała w miejscu łączenia tego pierścionka blizej korby.




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 17:43 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Słuchajcie, rozpołowiłem silnik, założyłem nowe łożyska i mam pytanie; jak włożyć uszczelniacze? Wbić je lekko jakąś tulejką?




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Przyłóż tulejkę o mniej więcej tej samej średnicy i gumowym młotkiem lekko, albo przez stare uszczelniacze i tez młotkiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy