Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: am6 klekotanie
Post: 04 wrz 2011, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Ostatnio zauważyłem że coś mi zaczęło tak dziwnie "klekotać" w okolicach cylindra ?
Przysłuchajcie się dobrze : D co to może być jakieś łożyska czy cuś ?

http://www.youtube.com/watch?v=9j-yqdUxt4c


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Łożysko któreś. Rozbieraj silnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Można tak jeździć jeszcze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 15:58 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:03
Posty: 52
Pojazd:
Aż się rozwali??Ja bym nie ryzykował i wymienił odrazu...W każdej chwili coś może się stać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 19:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Można ale potem możesz mieć do wymiany kilka części więcej mianowicie : wał, kartery, tłok, cylinder a tak to tylko łożyska za góra 100 zł. Chyba że to stuka kosz sprzęgła, sprawdź czy jak naciśniesz sprzęgło to przestaje.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 19:53 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 12:47 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Nie wiem czy dobrze słyszę ale to chyba luzy za koszyku sprzęgłowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 14:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Jak nacisne sprzegło to jest tak samo.

http://www.youtube.com/watch?v=lkABHxg6xJ4
Sprawdźcie 3 i 4 przy gazowanie też chyba coś nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 19:53 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 22:05
Posty: 4
Pojazd:
łożysko w główce korbowodu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W tym czasie co nakręcasz i wrzucasz te filmy już byś miał silnik na stole, który i tak musisz rozebrać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 22:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
to było łożysko na główce korbowodu
Teraz po odpalaniu muszę trzymać na gazie z pół minuty żeby chodził na wolnych bo inaczej zgaśnie, wcześniej odpalałem na zimnym i od razu, czy to może być przez wymiane płynu w chłodnicy ?

Łożysk się nie dociera ?


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 17:53 przez suczysyn., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
suczysyn. pisze:
Łożysk się nie dociera ?
Nie.Spróbuj wyregulować gaźnik.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 21:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Łożysko dolne korbowodu.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A ja mam do Ciebie pytanie, czy jak ono Ci tak hałasowało to czułeś na cylinderze albo karterach jakieś wibracje? Czy po prostu hałasowało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Po prostu hałasowało : )
A co też tak masz ?


Jak się reguluje dozownik w am6 ?
Bo po tej wymianie tego łożyska ( ja tego nie robiłem ) musiałem wyregulować gaźnik i zastanawiam się co z dozownikiem wcześniej po ostrym daniu w pi*** zawsze miałem obrzygany wydech teraz ani kropli i trochę wyższa temperatura płynu ( wskaźnik temperatury ) nie wiem czy to przez nowy płyn w chłodnicy czy może trochę za mało tego oleju dostaje : D
Ogólnie dobrze idzie i jeździ się ok ale ... ; d
Chciał bym to sprawdzić : D


Sry za moje noobskie pytania, dopiero się uczę ; D


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 22:54 przez suczysyn., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 16:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
przy zamkniętej manetce muszą ci sie pokrywać 2 kreski jedna na takim kółeczku co sie porusza wraz z linką druga na obudowie dozownika

zdejmij jego pokrywkę w prawej strony i się połapiesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 16:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
a jak zdejmę tą pokrywe to potem trzeba coś odpowietrzać czy coś ?


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2011, 16:51 przez suczysyn., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 18:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Przy zamkniętej pierwsza się styka (może 1mm różnicy ale to chyba nie ma dużego znaczenia ?? )
Ta druga przy odkręconej na max lekko wychodzi dalej może tak z 0,5 cm.


A tak na przyszłość gdy by mi przyszło do regulacji to w jaki sposób to robię odkręcam tą śrubkę na tym czymś co linka to ciągnie i się odkręca ? : D
Czy linkę naciągam ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
musisz okręcać to kolanko srebrne przez które linka idzie albo wykręcać taką końcówkę o którą się linka zapiera



masz dobrze ustawiony ma być równo na zamkniętej i wychodzić poza na full




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Cały ten gwint od regulacji mam ułamany jedna cześć jest na wierzchu druga połówka została tam w środku, da rade to jakoś wymienić teraz ?

http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... 216yg.jpg/

Nie będzie to przeszkadzać w poprawnej pracy dozownika ?


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2011, 11:51 przez suczysyn., łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy