Dzisiaj jest 22 lut 2025, 15:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2009, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Elo! Od pewnego czasu leci mi paliwo przez stożek. Mam 2T przebieg 3000km dysze 95 gaźnik mikuni 14mm... Leci tylko jak stoję po jakiś 5minutach takie kropelki. plum plum itd...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 17:29 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Masz problemy z odpalaniem go po tym czo odrazu kreci? Ja tak mialem to poprostu plywak sie zacinal i tyle leci Ci przez filtr powietrza i kapie z gaznika pewnie bynajmniej u mnie tak bylo ( 4t mam ) Rozkrec gaznik i wyczysz dokladnie powinno pomoc.. Chyba ze to wina takiej dużej dyszy przy zwyklym setp-upie ale nie jestem pewien niech ktos kto ma 2t sie wypowie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
No właśnie nie można go odpalic. Jak załapie za 10razem to odpali, gdy ruszę to wchodzi w dobre obroty przez jakieś 200metrów i jest ok bo wysycha trochę ten filtr. Na początku tego nie miałem jakiś miesiąc było wszystko ok. Nagle tak się stało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 19:55 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
No to masz tak jak ja :D Rozkrec gaznik tazk jak pisalem wyczysc dokladnie wszystko a szczegolnie komore plywakowa z kazdego brudu ( uzyj sprezarki jak masz ).. Jezeli nadal bedzie sie tak dzialo kup filtr paliwa wiekszy niz ten ktory masz seryjnie i potem jeszcze raz po jakis 30 km wyczysc gaznik zrobilem dokladnie tak samo i teraz mam swiety spokoj.. odpukac :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 19:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Śruba paliwa odkręcona mocno=idzie dużo paliwa do dyszy ale tylko przy podkręconej manetce.Na wolnych to paliwo podpływa ale iglica nie wpuszcza go do dyszy i powietrze zaciągane przez gaźnik wydmuchuje paliwo z kanalika do dyszy głównej z powrotem,do filtra.Dlatego na wolnych się leje :(




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
No to jutro, albo pojutrze go wyczyszczę... i wyreguluje... A na innym forum mówili żebym sprawdził też zawór membranowy... może w tym też leżec przyczyna? To na ile mam miec wykręconą śrubę od mieszanki :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:11 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Bartek2580 pisze:
na ile mam miec wykręconą śrubę od mieszanki :shock:
Na to nie ma reguły,żmudna regulacja i testy w jeździe.A częściej patrzeć co się dzieje i jak działa ,a nie tylko na zegar czy strzałka oparła się z drugiej strony kołeczka ograniczającego :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Heh;] Jutro Postaram się to zrobic, jeszcze dam iglice na pierwszy ząbek :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:21 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Daj w połowie,potem zobaczysz czy opuszczać niżej ,bo może zrobić się mułowaty.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
właśnie przedwczoraj zmieniłem na niżej o jedno z środka ale to nic nie pomogło, skuter lepiej się zbierał... wiec dam niżej zobaczę to wyczyszczę gaźnik i wyreguluje. Przy okazji mam spojrzec na membrany? Dużo jest odkręcania by się dostac do tego? I jak wyglądają dobre membrany, a jak złe? Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:46 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Tam zdejmujesz tylko dekielek bynajmniej w 4t ale to inna sprawa powinna byc ladna i przylegac dokladnie do krawedzi i to chyba tyle a co do mieszanki to pamietaj zer regulujac mieszanke tak samo musisz regulowac srubke od powietrza!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Ja mam 2 śrubki od regulacji od obrotów i paliwowo-powietrzna:) jak to jest to to powinienem sobie poradzic :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:53 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Dziesięć minut temu to opisałem w innym poście, poszukaj i poczytaj.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Adames nie spamuj;D ja nie wiem co ty pisałeś 10 minut temu! Nie będę zgadywał.. jak chcesz pomóc to było by łatwiej jak byś chociaż napisał na jakie pytanie chcesz mi odpowiedziec :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 21:33 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Bartek2580, nie denerwuj się, tylko czytaj inne pojawiające się na forum tematy , jeżeli temat o regulacji gaźnika pojawia się w tym samym czasie u dwóch userów jednocześnie, i przed chwilą opisałem jak się reguluje gaźnik, a Ty za chwilę pytasz o to samo, to przecież nie będę opisywał tego samego jeszcze raz!
Czytaj co ludzie piszą na forum, może się czegoś nauczysz, a Ty zajmujesz się tylko swoim tematem, i jeszcze masz pretensje do tych , którzy z własnej chęci chcą pomagać takim jak Ty.
Temat: Regulacja , poczytaj!


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, 21:35 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Spokojnie ja nie mam żadnych pretensji :) A regulować raczej umiem! Pozdro :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Otóż dzisiaj zabrałem się do naprawy.... wszystko ładnie wykręcam zdejmuje kabek od paliwa, a tam paliwo cieknie ostro. Zdjąłem wszystkie kable, wydmuchałem kranik i na razie jest ok:D Pozdro:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 7:14 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Bartek2580 pisze:
zdejmuje kabek od paliwa, a tam paliwo cieknie ostro.
Chyba wężyk,bo z kabli to prędzej prąd by leciał :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 9:34 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
No a czemu nie ma leciec? odegnij go do gory ale tak zeby nie pekl albo przerwal C isie czasem i przyklej tasma a wtedy zabierz sie do czyszczenia chyba ze chcesz stracic cale paliwo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
No dobra wężyk... tak szybko napisałem że kabel :P Spokojnie spuściłem paliwo do baniaka i pozdejmowałem wszystko i jest ok. Dzisiaj sucho, więc jest ok. Ale pali od groma:P Kupie gasboxa i iglice obnize na 1 ząbek:D. Później gaźnik, wariator, łożyska teflonowe, wał top racing i cylek 70ccm :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy