Dzisiaj jest 31 sty 2025, 7:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 7:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Ale chodzi ładnie bez oporów właśnie bardzo lekko ale nie pali. co to może być coś go na parę sekund zablokowało bo nie chciał nawet obrotu zrobić;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 19:00
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
Ej jak ściągnięte jest magneto to też można ktęcic wałem wte i wewte i to lekko jak pieron może klin.? :idea:




_________________

PIAGGIO ZIP SP II CUSTOM RACING BY R32

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
fixer pisze:
jak by to był cylek to byś wałem nie ruszył

Nie prawda, mógł walnąć pierścień i mogło go wypluć kanałem wydechowym...




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2009, 22:04
Posty: 9
Lokalizacja: Miętne
Pojazd:
Mówiłem mu przed zdjęciem cylka że jest prawdopodobnie zatarty.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=19276
Mój Neos:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 14:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Zatarty wczoraj rozebrałem i z każdej strony był porysowany a w tłoku miał mega wgłębienie jak by sie coś dostało. oddałem do szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 14:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Czyli szlifujesz malossiego? Teraz wyszło jaki był stan cylindra... :/




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
A pierścienie były całe na tłoku, ja proponował bym sprawdzenie w jakim stanie jest wał...




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 16:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
zyrys pisze:
A pierścienie były całe na tłoku
TAk siedziały całe nic nie pekły.
zyrys pisze:
ja proponował bym sprawdzenie w jakim stanie jest wał...
Ale co sie mogło stać?? nie ma luzów

jasiu226 pisze:
Czyli szlifujesz malossiego
tak

jasiu226 pisze:
Teraz wyszło jaki był stan cylindra...
Wydaje mi się ze on był nie dotarty jeszcze bo jak zakładałem to stan idealny był a nie wiem jak wygląda cylek świeżo po szlifie. od czego to się mogło stać?? jak na to uważać??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
Hmmm zasadnicze pytanie o, którym zapomniałem:
Masz dozownik czy lejesz mieszanke???!!!

Ale jest idealnie sztywny czy ileś tam mm luzu ma???




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Robiłem mieszankę 130/140ml na 5,5 l zapchał mi sie filtr od tego oleju i podpiełem bezpośrednio z baku do gaźnika, paliwo leje przez siateczkę a zbiornik był czyszczony przed włożeniem silnika

wał siedzi sztywno od zmiany łożysk zrobiłem 200 km tylko korbowód chodzi lekko na boki ale tak samo chodzi na boki na sworzniu tłoka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
podczas gdy tłok i wał zatrzymały mi się podczas jazdy pasek slizgał się po wariu i zostawił taki ślad
Obrazek
widać tam taką czarną kreskę jest to wgłębienie czy to może wpływać na osiągi??

tłok

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2006, 14:16
Posty: 74
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd: Aprilia SR Stealth
Jeżeli na wariatorze nie ma pod palcem nierówności to jest okej - ślad po pasku nie przeszkadza, sam zejdzie z czasem, ewentualnie możesz wyczyścić to sam benzyną ekstrakcyjną np.

Tłok w kosz...

Pochwal się małą zmianą :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 15:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Skubi pisze:
eżeli na wariatorze nie ma pod palcem nierówności to jest okej
Właśnie o to chodzi że jest rowek;/

Miała być niespodzianka jak złoże i zrobię sesje ale... zamieniłem się ze skubim na wydechy mój polini za jego yasuniego r, warto spróbować czegoś nowego :)
Obrazek
Obrazek
Okazało się że mój polini bardzo kiepsko pasuje i jest strasznie poziomo bo ten model akurat jest do LC i do AC nie pasuje:/


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2009, 15:54 przez bobek13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2006, 14:16
Posty: 74
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd: Aprilia SR Stealth
Głęboki ten rowek? Jak nie to spoleruj powierzchnie wariatora i będzie okej - w przeciwnym wypadku będziesz musiał kupić wario jakieś...


Tak jest, doszło do zamiany... bobkowi13 spodobał się odgłos Yasuni R, a ja nigdy nie miałem wydechu ze stajni Polini - a lubię próbować różnych rozwiązań.

No i podstawowy fakt - jak widzieliście Polini u bobka13 musiał być przykręcony tylko na dolnym mocowaniu i przez to leżał, bo ta wersja FR3 dedykowana jest pod LC i zahaczał mu on o wiatrak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 18:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 16:02
Posty: 31
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
Gratuluje Wymiany Polepszyły się wam osiągi :?:
Ja bym się nie odważył wymienić Tłumika na zawsze bo jak by mi się pogorszył osiągi to Makabra by była :D




_________________

AeroX-
Hebo Manston Replica 70cc
Yasuni Carrera 21
Stage6 - HQ Teflon
Wał korbowy Stage6 HPC
Wariator Hebo Next Generation
Sprzęgło Hebo R Racing
Stage6 WingCooler Team
Gaźnik Dell'orto 21mm
Filtr powietrza Hebo S - niebieski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 18:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
XArekX pisze:
bo jak by mi się pogorszył osiągi to Makabra by była :D


Trzeba umieć regulować ..




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
XArekX, A teraz pomyśl jak mogły mi się polepszyć osiągi skoro nie mam cylindra;p Jeszcze nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 16:02
Posty: 31
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
Suchy pisze:
Trzeba umieć regulować ..

Ale Jeżeli nawet po wyregulowaniu by było źle :?:
bobek13 pisze:
XArekX, A teraz pomyśl jak mogły mi się polepszyć osiągi skoro nie mam cylindra

No Fakt :/




_________________

AeroX-
Hebo Manston Replica 70cc
Yasuni Carrera 21
Stage6 - HQ Teflon
Wał korbowy Stage6 HPC
Wariator Hebo Next Generation
Sprzęgło Hebo R Racing
Stage6 WingCooler Team
Gaźnik Dell'orto 21mm
Filtr powietrza Hebo S - niebieski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
XArekX pisze:
Ale Jeżeli nawet po wyregulowaniu by było źle
Ja to raczej gorzej nie mógł bym mieć:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2009, 22:04
Posty: 9
Lokalizacja: Miętne
Pojazd:
Jutro stestujemy na moim Neosie ten komin i zobaczymy jak będzie się jeździć :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=19276
Mój Neos:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy