Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 12:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Quattro pisze:
125kg w porównaniu z jakimś Colibrem to dużo.

Coliber w 4T waży 85-90kg ma moc 2km? TZR waży 125 ma moc 7-8Km?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 17:32 
*

Rejestracja: 20 paź 2010, 18:03
Posty: 25
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
Witam ! Rozmawiałem z tym facetem on twierdzi że przywiózł ją taką z Francji i wątpi żeby była po jakimś wypadku ... Dowiedziałem się że jest w niej cylinder Cylinder Tec Eco 50cc
bądź inny z oferty Tec ... Nie jestem z tego do końca zadowolony, a Co ty o tym sądzicie ? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 17:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 13:31
Posty: 279
Pojazd: R125, Aerox Stunti
wybierz sobie jakąś inną. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Tec ludzie sobie chwalą, niby china ale nie jak te najtańsze że tłok robiony z jakiś łyżek czy innego ryżu




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 18:46 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
nie kupuj tzr

kolega kupił ostatnio tzr 50 i chinolem na serii ją brałem jak chciałem
mała pojemność a waga duża lepiej kup Rs




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 18:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ja bym zbił conajmniej 1000zł za brak zegarów i plastików, odnośnie cylindra, jest :wink:

dawid137137 pisze:
nie kupuj tzr

kolega kupił ostatnio tzr 50 i chinolem na serii ją brałem jak chciałem
mała pojemność a waga duża lepiej kup Rs


A) była zajeżdżona jak stary koń
B) Była zablokowana bądź ściągnięta w wersji mofa z niemiec

PS. RS50 jest cięższa od TZR




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2011, 18:48 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 18:53 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
Marcin194 pisze:
A) była zajeżdżona jak stary koń
B) Była zablokowana bądź ściągnięta w wersji mofa z niemiec

PS. RS50 jest cięższa od TZR
_________________


odblokowana była

RS 50 dużo lepiej się buja niż TZR 50




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 18:56 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
dawid137137, ale one maja te same silnki :lol:


aż błyszczysz niewiedzą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 19:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
dawid137137 pisze:
RS 50 dużo lepiej się buja niż TZR 50

Bajki prawisz mości panie, nie, to nie w ty temacie zabawianie
Kolega porady fachowej szuka, weź młoteczek i w łeb się popukaj,
Takie opowiastki włóż miedzy bajki, odrzuć lepiej prochy, alkohol i fajki... :lol:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2011, 19:18 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 22:01
Posty: 268
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Marcin194, Nie czujesz jak rymujesz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 19:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Tak już u mnie Oluś bywa ;*
Jak ziomuś o co biega nie wie
Niech się z bajką nie wyrywa
Bo źle radzić to nie to nie?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2011, 19:32 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
ta.. bo am6 z rski to było inne niz am6 z tzrki. Żeby miały chociaz inne silniki ale pewnie koledze chodzi o starszą rs więc silniki takie same, a że jedna była dojechana to już nikt nie widzi i jakoś nie wydaje mi się żeby chinol brał tzr.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Lepiej się buja bo może ma inne zębatki, mniejszy przebieg, kierowca potrafi jeździć.
I skoro te rs są takie super to czemu jeździcie skuterem a nie RS?




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Bo ja np rozwaliłem swoją NSR250 w zimie?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dawid137137 pisze:
Marcin194 pisze:
A) była zajeżdżona jak stary koń
B) Była zablokowana bądź ściągnięta w wersji mofa z niemiec

PS. RS50 jest cięższa od TZR
_________________


odblokowana była

RS 50 dużo lepiej się buja niż TZR 50




widać


przestańcie gadać o rzeczach typu mój ma/miał kuzyn kolegi mojego kolegi

ja mam tzr

znajomy z klasy ma rs


rs ma lepszą przyspiechę bo zębatka 11 z przodu (wszystkie rs od 2001-2006r pośrednia buda miały taką zębatkę)


sęk w tym że on 80 ma przy prawie 12 tyś obrotów

on jedzie dziewięć tyś

ja wkręcę pod 9 i go w lusterku nie widzę

ale mam 13/47

na tych zębatkach na 6-tym biegu obroty odpowiadają prędkości

6-tyś-60 8tyś-80

i powiem tak rs i tzr przy podobnym przebiegu takiej samej kompresji takim samym stanie sprzęgła, takimi samymi zębatkami i z tym samym kierowcą wykręcą taki sam czas przejazdu jakiegoś kółka testowego


co do tzr

waży to to ok 136kg zalana


z piachu jak się wkopiesz w taki sypny (ja tak raz miałem) to czuć wagę dziada

tzr jeździ się bardzo fajnie jest wg mnie większa od rs i na rs czułem się jakoś tak jakby moto za małe było i niezbyt stabilne (mam 190cm wzrostu)

na tzr za to czuję się bardzo naturalnie (aczkolwiek przez wzrost nie idzie wyprostować łopatek )

utrzymasz ją spokojnie o ile masz więcej niż 170 cm i trochę siły

skrzynia jak to w am6 przy odrobinie wyczucia możesz luz znaleźć pomiędzy każdym biegiem, czasem za lekko zapniesz i wyskoczy z początku na bank będizesz wrzucał luz zamiast 6-ki i będzie wystrzał obrotów w próżnię)

przy odrobinie wprawy, nauczeniu się redukcji z międzygazem i nie piłowaniu na czerwonym pojeździsz długo, bezawaryjnie i nauczysz się podstaw jazdy motocyklem (przeciwskręt, sprzęgło w mieście , międzygaz)

jak na początek jak najbardziej

silnik ten sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
seb94 pisze:
dawid137137 pisze:
Marcin194 pisze:
A) była zajeżdżona jak stary koń
B) Była zablokowana bądź ściągnięta w wersji mofa z niemiec

PS. RS50 jest cięższa od TZR
_________________


odblokowana była

RS 50 dużo lepiej się buja niż TZR 50




widać


przestańcie gadać o rzeczach typu mój ma/miał kuzyn kolegi mojego kolegi

ja mam tzr

znajomy z klasy ma rs


rs ma lepszą przyspiechę bo zębatka 11 z przodu (wszystkie rs od 2001-2006r pośrednia buda miały taką zębatkę)


sęk w tym że on 80 ma przy prawie 12 tyś obrotów

on jedzie dziewięć tyś

ja wkręcę pod 9 i go w lusterku nie widzę

ale mam 13/47

na tych zębatkach na 6-tym biegu obroty odpowiadają prędkości

6-tyś-60 8tyś-80

i powiem tak rs i tzr przy podobnym przebiegu takiej samej kompresji takim samym stanie sprzęgła, takimi samymi zębatkami i z tym samym kierowcą wykręcą taki sam czas przejazdu jakiegoś kółka testowego


co do tzr

waży to to ok 136kg zalana


z piachu jak się wkopiesz w taki sypny (ja tak raz miałem) to czuć wagę dziada

tzr jeździ się bardzo fajnie jest wg mnie większa od rs i na rs czułem się jakoś tak jakby moto za małe było i niezbyt stabilne (mam 190cm wzrostu)

na tzr za to czuję się bardzo naturalnie (aczkolwiek przez wzrost nie idzie wyprostować łopatek )

utrzymasz ją spokojnie o ile masz więcej niż 170 cm i trochę siły

skrzynia jak to w am6 przy odrobinie wyczucia możesz luz znaleźć pomiędzy każdym biegiem, czasem za lekko zapniesz i wyskoczy z początku na bank będizesz wrzucał luz zamiast 6-ki i będzie wystrzał obrotów w próżnię)

przy odrobinie wprawy, nauczeniu się redukcji z międzygazem i nie piłowaniu na czerwonym pojeździsz długo, bezawaryjnie i nauczysz się podstaw jazdy motocyklem (przeciwskręt, sprzęgło w mieście , międzygaz)

jak na początek jak najbardziej

silnik ten sam

Szczerze powiedziawszy za czasu posiadania przeze mnie RS50 jak jeździłem z kumplem, jego TZR nieco mojej odchodziła :wink: Moja była w bdb stanie a jego nie wiem nawet...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:52 
*

Rejestracja: 20 paź 2010, 18:03
Posty: 25
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
seb94, Dzięki za konkretną odpowiedź o to mi chodziło :wink: Szukam teraz jakiejś dla siebie ale się z tym nie śpieszę .... Dzięki wszystkim za pomoc !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Marcin194 pisze:
seb94 pisze:
dawid137137 pisze:
Marcin194 pisze:
A) była zajeżdżona jak stary koń
B) Była zablokowana bądź ściągnięta w wersji mofa z niemiec

PS. RS50 jest cięższa od TZR
_________________


odblokowana była

RS 50 dużo lepiej się buja niż TZR 50




widać


przestańcie gadać o rzeczach typu mój ma/miał kuzyn kolegi mojego kolegi

ja mam tzr

znajomy z klasy ma rs


rs ma lepszą przyspiechę bo zębatka 11 z przodu (wszystkie rs od 2001-2006r pośrednia buda miały taką zębatkę)


sęk w tym że on 80 ma przy prawie 12 tyś obrotów

on jedzie dziewięć tyś

ja wkręcę pod 9 i go w lusterku nie widzę

ale mam 13/47

na tych zębatkach na 6-tym biegu obroty odpowiadają prędkości

6-tyś-60 8tyś-80

i powiem tak rs i tzr przy podobnym przebiegu takiej samej kompresji takim samym stanie sprzęgła, takimi samymi zębatkami i z tym samym kierowcą wykręcą taki sam czas przejazdu jakiegoś kółka testowego


co do tzr

waży to to ok 136kg zalana


z piachu jak się wkopiesz w taki sypny (ja tak raz miałem) to czuć wagę dziada

tzr jeździ się bardzo fajnie jest wg mnie większa od rs i na rs czułem się jakoś tak jakby moto za małe było i niezbyt stabilne (mam 190cm wzrostu)

na tzr za to czuję się bardzo naturalnie (aczkolwiek przez wzrost nie idzie wyprostować łopatek )

utrzymasz ją spokojnie o ile masz więcej niż 170 cm i trochę siły

skrzynia jak to w am6 przy odrobinie wyczucia możesz luz znaleźć pomiędzy każdym biegiem, czasem za lekko zapniesz i wyskoczy z początku na bank będizesz wrzucał luz zamiast 6-ki i będzie wystrzał obrotów w próżnię)

przy odrobinie wprawy, nauczeniu się redukcji z międzygazem i nie piłowaniu na czerwonym pojeździsz długo, bezawaryjnie i nauczysz się podstaw jazdy motocyklem (przeciwskręt, sprzęgło w mieście , międzygaz)

jak na początek jak najbardziej

silnik ten sam

Szczerze powiedziawszy za czasu posiadania przeze mnie RS50 jak jeździłem z kumplem, jego TZR nieco mojej odchodziła :wink: Moja była w bdb stanie a jego nie wiem nawet...





możliwe że miałeś zbyt naciągnięte / ślizgające się sprzęgło albo zębatki inne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 9:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
hmmm dodam ze u mnie rs w papierach miała 98 czy 96 kg plus płyny to gdzies ok 110kg a nie wiem jak tzr wazy . A i rs'ki moim zdaniem niektóre miały lepsze silnik bo am5 (Bo 6 biegow jest rozłozone na 5)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 15:58 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Co do silników dam taka uwagę silnik istotnie części pasują przemiennie z RS od TZR jednak RS ma większy wylot z cylindra większa średnica, może mieć inny osprzęt silnika tj. zapłon, cewkomoduł oraz gaźnik i membrana i oczywiście wydech. Stąd mimo tego samego silnika osiągi mogą być inne nawet przy całkowitych seriach a tych samych zębatkach.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 15:58 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy