Dzisiaj jest 18 lip 2025, 22:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 wrz 2011, 18:22 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Yo!

Mam problem ze speedem ,po zmienie pierścionka na tłoku pomimo 3 godzin kopania w kopnik i odpalania na starter (dosłownie) nie opala ;/ Co może być przyczyną ? Założyłem nowe uszczelki ,ale dalej nic ;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 18:24 przez __dawid, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Może wlałbyś paliwa pod świece? U mnie jak mam suchy bak i potem zaleje za nic nie zapali dopiero po podlaniu benzynką.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:40 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 21:29
Posty: 103
Lokalizacja: Stargard
Pojazd:
istnieje takie cos jak kranik podcisnieniowy..;d muszisz zassac jeden waz i poleci paliwo do zaznika pozniej przytkaj gaznik od strony filtra i kopaj zaleje sie paliwem i wkoncu odpali.. POWODZENIA xD




_________________

Sprzedam: cewka z kablem peugeot,cewki <jedna do przewiniecia>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 15:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
__dawid, spróbuj zatkac dolot powietrza i kopac


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 15:35 przez konio16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 17:33 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Próbowałem wszystkie sposoby ;/;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Może najpierw nam powiedz dlaczego wymieniałeś pierścienie?? Bo jeśli dlatego ,że przytarły się na tłoku , to możliwe ,że porysowały cylek i teraz nie masz kompresji i nie odpali chociażbyś kopał i z 5h :mrgreen:

P.S. Tak zapobiegawczo spytam czy dobrze je założyłeś ? Tzn w ząbek i czy nie ,, do góry nogami " (tak chłopaki wiem ,że tłok z tak założonymi pierścieniami nie wszedł do cylka ,ale na tym świecie nadal zdażają się cuda :mrgreen: ) ? :wink:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 20:40 przez Alien12, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 21:29
Posty: 103
Lokalizacja: Stargard
Pojazd:
moze tez tlok odwrotnie wlozyles...




_________________

Sprzedam: cewka z kablem peugeot,cewki <jedna do przewiniecia>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 14:36 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Wszystko jest dobrze włożone. Nawet spróbowałem odwrócić tłoka bo nie ma strzałki ale nic z tego ,jest jeszcze gorzej ;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 15:17 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 21:29
Posty: 103
Lokalizacja: Stargard
Pojazd:
wsadz zamkami pierscieni odwrotnie do kanalu wydechowego...




_________________

Sprzedam: cewka z kablem peugeot,cewki <jedna do przewiniecia>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 21:36 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
A możliwe ze rozwaliło "simering" na wale ,czy raczej nie ? I jeśli tak to czy mógłby dlatego nie odpalać ?




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 21:44 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
HALO ! ! !




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 22:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
__dawid, możesz powiedzieć dlaczego zmieniałeś pierścionki ? I jak to spróbowałeś sobie odwrócić tłok ?? :shock: wsadziłeś go w drugą stronę?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 13:34 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Sopel38, jasny gwint ... Zmieniłem bo stracił moc nawet go nie ściągałem przy wymianie ,ale mógł być założony złą stroną to go odwróciłem i było jeszcze gorzej. boże nieee....
Powtarzam pytanie :
Może sie to dziać przez "simering" na wale ?




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
__dawid, czy wiesz ze jak wsadziłes tłok odwrotnie to mogłes wszystko zwalić?...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 14:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
__dawid, nie panikuj i nie sap bo srasz w gacie jak nie wiem... jak sie ma 15 lat i zero doswiadczenia w takich sprawach to sie nie bierze za takie rzeczy... cylinder od tak nie traci mocy, a przekładając tłok w odwrotną stronę to już po ptokach..




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 16:06 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Sopel38, Już raz zmieniałem sam i było ok. Założyłam tak jak kiedyś i nie odpalił . Cylinder nie jest porysowany.




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 18:27 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Ja bym proponował, pożyczyć od kogoś przyrząd do mierzenia kompresji i sprawdzić czy jest, to by było najlepsze wyjście i nie zaszkodzi to zrobić.

A wgl są jakieś oznaki, łapie coś, ale nie może zapalić, czy coś w tym stylu, czy poprostu nic, zero??


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 18:29 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 19:06 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Łapie ,ale nie może odpalić .




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 19:08 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
a próbowałeś podlewać paliwa pod świece??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 17:43 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Próbowałem chyba z 5 razy ale dalej nic.
Powtarzam pytanie czy mogły sie rozwalić "simeringi" na wale bo z prawej strony jest DUŻO OLEJU nawet kapie na koło magnesowe wiatrak itp.... ;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy