Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 19:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 wrz 2011, 11:07 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Cześć. Wymieniałem łożyska na wale w srce. Silnik minarelli horizontal. Paliwo dochodzi do świecy bo jest mokra. Iskra jest. Kompresja jest. Raz wstrzyknąłem pod świece paliwo i zapaliła i wskoczyła na wysokie obroty i zgasła. Potem pomimo wstrzykiwania paliwa nie chciała już palić. Próbowałem palić na plaka i też nic nie dał.

Proszę o pilną i szybką pomoc.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 11:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Kolega też miał podobny problem. Aerox zgasł i nie chciał odpalić. Paliwo iskrę, kompreche miał. Czasami zagadał na chwilę jak dostał pod świecę.
Wyczyściliśmy kranik, ale był ok. W końcu po wielu próbach po wlaniu pod świece zapalił.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 11:14 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Jakieś porady co sprawdzić?

Polerowałem denko tłoka i leciutko głowice tam gdzie jest świeca, ale chyba to nie ma aż takiego wpływu żeby nie zapalił?


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 11:20 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 16:21 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 15:07
Posty: 32
Lokalizacja: Białogard
Pojazd:
Próbowałeś zmienić świecę?? Jak nie to zobacz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 19:50 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Odpalany na wielu świecach. Na starej na której palił i na nowej. Podkleiłem dodatkowo sylikonem wysokotemperaturowym głowice żeby nie puszczało w razie czego. Przed rozłożeniem seria śmigała 85 km/h z zajebistym przyśpieszeniem na tych częściach , a na tych samych składam silnik. Zawór membranowy czyściłem. Może być, że klin z wału wypad, ale jak rozbieraliśmy to siedział tak zapieczony, że cholera więc jest małe prawdopodobieństwo, że wypadł, ale jest to jedyny mój aktualny pomysł. Jeżeli kierunkowskazy świecą, a nie mrugają to może być oznaka słabego akumulatora? Czy może się zwarcie robić? Kable podłączałem zgodnie z kolorami, a kostki tak jak pasowały bo innej opcji nie było, i w dodatku jest iskra więc elektrykę mogę wykluczyć , chyba?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 21:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 12:26
Posty: 102
Lokalizacja: Piastów/Warszawa
Pojazd:
Tak w ogóle to zacznijmy że cylindra się nie klei sylikonem...a szczególnie głowice składaj na same uszczelki(nowe)zobacz czy paliwo dochodzi,a może woda jest w cylindrze bo uszczelka przecieka pod głowicą też tak może jak u mnie...
Stawiam że uszczelka pod głowica poszła przez twój sylikon :)




_________________

Cylinder PowerForce 70cc (47mm)
Gaźnik 17,5 dellorto
Wariator Polini Speed Control
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
Wydech Tecnigas Next-r

Cytuj:
mam skutera colibra ichcial bym zrobic zeby byl szybki i mocny pomuzcie prosze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
i ucieka kompresja i nie moze odpalic ;d




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 22:03 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Chodzi o to, że są założone normalne oryginalne uszczelki, ale dodatkowo na obrzeżach głowicy i na obrzeżach tej małej uszczelki posmarowałem sylikonem wysokotemperaturowym. Kompresja jest bdb. Nawet się polepszyła gdy przesmarowałem tym sylikonem.

Jakieś kolejne rady?

Pomimo, że te uszczelki są stare to płyn na zewnątrz nie przeciekał nawet przed daniem dodatkowej porcji sylikonu, więc tym bardziej po daniu tej dodatkowej porcji nie powinno do komory spalania nic trafiać. hmmmm


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 22:07 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy