Dzisiaj jest 31 sty 2025, 15:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2011, 21:16 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
Witam. Zawsze jeździłem automatem ale niedługo będę miał biegówkę i nie wiem jak zmieniać biegi podczas jazdy np: jadę sobie na 6 biegu a nagle muszę zahamować czyli jak mam zmieniać wtedy biegi, sprzęgło od razu z 6 na 0 a potem jak chce ruszyć to sprzęgło bieg 1, gaz i puszczam sprzęgło?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 21:19 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Najlepiej stopniowo ,zależy od prędkości jaką chcesz uzyskać ,nie wyżywaj się na tej ,,dźwigni " od zmiany biegów jak to się w romecie robiło :D




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Najlepiej dla skrzyni by było jeśli przed redukcją dawał byś "przygazówkę". Jest to lepsze dla skrzyni i nie dostaje ona po pupie. Chociaż jak normalnie byś zbijał po kolei na dół to też jest okej, nie są konieczne "przygazówki"

hunter999 pisze:
jak chce ruszyć to sprzęgło bieg 1, gaz i puszczam sprzęgło?

Tak

Do tego każdy bieg powinien być wbijany nie dużej niż sekundę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 15:35 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
Nauczysz się, najgorzej z ruszaniem mi to zajeło 15minut a potem to sprzęgło i 2 i tak w kółko aż do szóstki a jak hamujesz to stopniowo wraz ze spadkiem prędkości redukujesz biegi, ja na 125 ogarnałem biegi w 2h i śmigałem na niej jak bym od zawsze na biegach jeździł, a jak ty zaczynasz od 5o to leciutko ogarniesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:22 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
ja właśnie też będę miał 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A co kupujesz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
myślę nad kupnem nowego KTM Duke 125 do stuntu ponoć jest jak bajka :)
kosztuje 15 tysięcy ale można odliczyć VAT czyli zapłacił bym za niego jakieś 11tysiecy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 17:41 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
przy kasie to nie, muszę posprzedawać kilka rzeczy to będę wtedy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 18:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
ja zawsze robię tak że nie zbijam biegów od razu tylko np. mam wbity bieg najwyższy i na nim dojeżdżam, tak przy 15-20km/h dopiero zaczynam zbijać :P taki patent jak trzeba gdzieś stanąć na chwilę czy coś, a tak to normalnie redukcja, zwalniam, żeby nie żyłować silnika i skrzyni




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 18:49 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Najlepiej indywidualnie sobie to redukować ,każdy ma inną metodę.Pojeździj i zobaczysz jak ci będzie najwygodniej.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 19:57 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
np: podjeżdżam do krzyżówki i jestem na 6 biegu czyli jak chce się zatrzymać to można robić tak sprzęgło, bieg 5, puszczam sprzęgło, sprzęgło, bieg 4, puszczam sprzęgło i tak do 1?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Raczej sprzęgło cały czas trzymasz tylko biegi redukujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:03 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
aha czyli np: jestem na 6 biegu i robię tak sprzęgło, bieg 5,bieg 4,bieg 3 i tak do 0 puszczam sprzęgło i już?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
można tak robić, mniej się tarcze sprzęgłowe zużywać będą aniżeli jakby cały czas trzymać :D ale to troche uciążliwe, najlepiej jedź do końca na biegu i redukuj przy końcu, a nie tak jedziesz i zbijasz bu bu bu bu bu bu bu bu :lol:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:07 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
czyli ze jadę i już jak chce zachowawca to sprzęgło i z biegu 6 na 0 i puszczam sprzęgło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No tak.
Chyba że chcesz to już wcześniej tak jak mówiłeś.
Albo po 2 biegi sobie redukuj.
Jedziesz załóżmy 120 na 6 i redukujesz.
5-4 puszczasz sprzęgło.
Dalej się toczysz , sprzęgło 3-2, puszczasz, toczysz się i 1, luz.
Może się mylę ale chyba 3 luzy są ? czy 2 w skrzyniach 6 biegowych ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:20 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
a jak muszę się szybko zatrzymać to co wtedy robić jak się zatrzymałem i jestem na 6 biegu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:29 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
ja dopiero mam zamiar zapisać się na kurs XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Jak jedziesz na 6'stce powiedzmy 80kmh, hamujesz do 50 do obniżasz bieg np. do 4 i jedziesz dalej..

Tak samo przy innych prędkościach, po prostu przy hamowaniu musisz zrzucić bieg lub biegi (zależnie jak mocno hamujesz.)




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 18:05 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
a jak jestem na szóstym biegu i ktoś wyjedzie mi, jakaś blondynka i muszę wtedy zahamować do 0km/h to co z tymi biegami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy