Dzisiaj jest 17 lip 2025, 0:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2009, 21:15 
*

Rejestracja: 06 cze 2007, 17:44
Posty: 15
Pojazd:
Cześć!
Mam taki problem ponieważ w mojej sr pękają zbyt szybko paski. Pierwszy pasek był to polini kevlar, z którego stal się pył po około 1500km. Drugiem paskiem był hebo kevlar, ktory niby nie rozleciał się w drobny mak ale z 5cm ząbków z paska odpadło wiec mało brakowało, zniszczył się on po podobnym przebiegu co polini. Mam wydech tecnigas next-r, wario top performance, sprężynę centralną czarną +50%, sprężynki żółte polini, rolki 3 gram. Zamówiłem teraz nowy przeciw talerz tec racing sport, rolki 3.5g i pasek dayco wzmacniany. Jak myślicie w czym tu tkwi problem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Może masz krzywe koło pasowe




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 18:39 
*

Rejestracja: 06 cze 2007, 17:44
Posty: 15
Pojazd:
a czy moze byc to wina tego ze na tarczach od kolektoru momentu obrotowego mam tak na 2/5 tarczy takie kropki czarne takie jakby wgniecenia duzo ich i nie sa one za duze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 18:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Większość Kevlarowych pasków szybko pęka, to normalne- one nie są elastyczne i nie rozciągają się(chwilowo oczywiście). Tylko od razu pękają.
A do tego "kevlary" bardziej niszczą przeciwtalerze.
Najlepiej kup oryginał w serwisie.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 18:54 
*

Rejestracja: 06 cze 2007, 17:44
Posty: 15
Pojazd:
czyli to nie wina tego kolektoru?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 18:59 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
debkoo pisze:
tego kolektoru?
KOLEKTOR może być ssący lub wydechowy.To się nazywa: KOREKTOR ,od korygowania :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 21:37 
*

Rejestracja: 06 cze 2007, 17:44
Posty: 15
Pojazd:
zamiast poprawiać nazwę, mógłbyś odpowiedzieć na moje pytanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 6:04 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
debkoo pisze:
to nie wina tego kolektoru?
Sam tego chciałeś :twisted: Nie przykładasz się ani do nazewnictwa ani do poznania działania elementów.Tam w jednym miejscu ,,działa kilka elementów.
1-talerze sprzęgła po których chodzi pas
2-korektor który spełnia ,,swoje'' zadanie i łagodzi przy zmianie przełożenia gwałtowne wpadanie i wychodzenie pasa z pomiędzy talerzy.Może należy zastanowić się co oprócz kosmicznej nazwy daje pas kewlarowy.Może one i sa dobre ale w przekładniach o stałym przełożeniu i na stalowych talerzach których nie niszczą tak łatwo jak waria.Sprawdź czy korektor się nie zacina i nie ma skoków.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 7:41 
*

Rejestracja: 06 cze 2007, 17:44
Posty: 15
Pojazd:
czy nie ma skoków. tzn?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 7:56 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
debkoo pisze:
tzn?
Tzn że skret talerzy połączony z ich przesuwaniem musi odbywać się płynnie i bez zacięć.Postaraj sie to sprawdzić z i bez centralki.Często ona na tuleii korektora powoduje wyżłobienia które hamują jego swobodny ruch.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 14:31 
*

Rejestracja: 06 cze 2007, 17:44
Posty: 15
Pojazd:
Nic się nie zacina, wszystko chodzi jak należy. lecz 1 talerz jest trochę krzywy chyba ponieważ jak krępce całym sprzęgłem z korektorem to widać takie falowanie na tym 1 talerzu ale nie za duże.

Pisz polskie znaki i używaj znaków interpunkcyjnych !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 14:34 przez debkoo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2006, 14:16
Posty: 74
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd: Aprilia SR Stealth
debkoo, tak - to najprawdopodobneij jest wina korektora momentu obrotowego. Radzę go wymienić i zobaczyć czy pomogło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy