Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2011, 9:40 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 17:36
Posty: 27
Pojazd:
Witam,
czy jest sens montować ten cylinder w Malaguti F10 na seryjnych częściach czy lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Sens jest. Osiągi wzrosną.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 11:57 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 17:36
Posty: 27
Pojazd:
Ale czy inne podzespoły wytrzymają przy takim cylindrze..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 12:08 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
wytrzymaja ale bez gaznika wiekszego to za bardzo nie ma sensu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:52
Posty: 213
Pojazd:
możesz założyć 70 ale musisz dołożyć więcej kasy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 12:32 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 17:36
Posty: 27
Pojazd:
no to różnica 100zł i wydaje mi się, że warto by było dołożyć ale cały czas się waham..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 12:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
zebra2008 pisze:
wytrzymaja ale bez gaznika wiekszego to za bardzo nie ma sensu

zxcvbnm pisze:
możesz założyć 70 ale musisz dołożyć więcej kasy


I po co mu to wszystko? Przecież spokojnie będzie dawał rade z tym co ma. Raz, że tanim kosztem (i tak musi cyl zmienić) zwiększą mu się osiągi, to wielce wyżyłowany nie będzie przy całej reszcie seryjnej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 13:03 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
niech zaklada a co mi tam tylko pozniej bedzie temat bo mi sie cyl zatarlO_o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
DumDum, Chyba nie wiesz co mówisz....

Co do tematu , Jeżeli chcesz założyć 70 to obowiązkowo większy gaźnik, lub większa dysza, Poza tym Jaki masz przebieg?, Możliwe że łożyska trzeba będzie wymienić.

Ja proponuje zrobić szlif i mieć spokój, niż później problemy z regulacja itp z 70.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
nike375 pisze:
DumDum, Chyba nie wiesz co mówisz.....



Chyba sam nie wiesz co mówisz :wink: Kto Ci naopowiadał, że obowiązkowy jest większy gaźnik? Jeździłem nie jednym skuterem z 70 i seryjnym gaźnikiem. I jakoś było wszystko ok.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 paź 2011, 14:39 przez DumDum, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 22:47 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 17:36
Posty: 27
Pojazd:
Lozyska na wale beda zmieniane na skf bez wzgledu na szlif czy wiekszy cylinder..co do dyszy to tez mi sie wydaje ze nie problem a mieszanke mialbym zamiar lac do baku zeby uniknac zatarcia cylindra..


Ostatnio zmieniony 01 paź 2011, 22:49 przez mmmichalosss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 1:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
mmmichalosss,

ale zatrzesz go i tak bo za malo dostanie tej mieszanki.

lepiej kupic wiekszy gaznik dla bezpieczenstwa bo nie raz bedzie manetka prosic o docisniecie.

ale jesli chcesz zostac przy tym gazniku to dysza obowiązkowo wieksza.

ale jesli znasz sie lepiej to po co zadajesz pytania?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 8:36 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
mam ten cylinder jeżdżę na seryjnym gaźniku i wszystko ok :) miałem do niego zx'a, którego sprzedałem mam teraz seryjny komin i wszystko chodzi dobrze.




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 9:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Pyle pisze:
ale zatrzesz go i tak bo za malo dostanie tej mieszanki.


Nie wymyślaj;) Niejeden już jeździł na samym cylindrze i nie narzekał.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 10:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:52
Posty: 213
Pojazd:
DumDum, założy cylka 70 i na gaźniku 12,5mm się przytrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 10:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Ta najlepiej od razu zmienić wszystko łącznie z ramą....

Reszta sportowych części nie jest konieczna!
To jedynie miły dodatek!

zxcvbnm, jeździłeś kiedyś na czymś takim?

P.S. seria ma 12mm.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
DumDum Ile zrobiłeś na 70 przy gaźniku 12 mm??

1. Na 12 nie wykorzystasz pełnej mocy cylindra.
2. W końcu go zatrzesz, za mało bd dostawał mieszanki, sam Docierałem streetrace na 12 i lekko go przytarłem
3. Nie mieszaj ludziom w głowach, do 70 Obowiązkowo większy gaźnik , ew. większa dysza!!!

Co miałeś na myśli ,, miły dodatek'' , a wydech wariator ?? Bez tych części nic nie osiągniesz !.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 paź 2011, 10:35 przez nike375, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 11:45 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 17:36
Posty: 27
Pojazd:
Pyle,
Jeżeli bym się znał nie zadawałbym pytań,
I jestem świadomy, że na gaźniku 12 i seryjnym wydechu i całym osprzęcie nie osiągnę pełnej mocy cylindra.
W takim bądź razie jaką bym musiał wsadzić dysze żeby go nie zatrzeć..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 12:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
10k km.
Ad. 1. Czy on mówił, że chce niewiadomo ile koni?
Ad. 2. Wszystko może sie zatrzeć;) Lepiej dobrze wyregulowane 12 mieć, niż niewyregulowane 19.
Ad. 3. Nikomu nic nie mieszam. To nie jest obowiązek. To tylko dodatek.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 12:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Przy 70cc nie jest obowiązek zmieniać Gaźnika tylko dysze i filtry powietrza (by więcej przepuszczał powietrza !) tylko bez zmiany gaźnika i innych podzespołów nie wciskiem max z cyka ! niektórzy tez odgiąć te blokad w membranach by się bardziej rozszerzała i co za tym idzie silnik więcej zasysał mieszanki (ale to nie jest obowiązkowe ) i silnik nie ma prawa się przytrzeć jak robimy mieszankę sami ! jak będzie dostawał tyle paliwa ile powinien itp to się nie zatrze ! to nie gadajcie głupoty ze DumDum, nie ma racji :roll: !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy