Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2011, 16:52 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
mój aerox ma setup jak poniżęj i nie chce odpalić a jak odpali to strasznie dymi i łapie dużę obroty i gaśnie a potem znowu nie odpala czy to uszczelniacze na wale?




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Mogą to być uszczelniacze.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:47 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
A jakie sątego objawy?




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 17:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie równa praca, mulenie, nie stabilne wolne obroty. Ciężko regulować gaźnik, sam wchodzi na obroty jesli duża nieszczelność. Poprostu silnik źle pracuje :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 17:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:52
Posty: 213
Pojazd:
prawdopodobnie uszczelniacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 17:48 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
i co trzeba wał wyciągać?




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 17:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
NIE




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 18:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Odkręcasz wariator i tam masz uszczelniacz , a z drugiej strony musisz ściągać zapłon/iskrownik i uszczelniacze wymieniasz bez wyciągania wału z karterów :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Najpierw sprawdziłbym gaźnik.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Mogła tez zjeba** się uszczelka pod głowicą. Rozbierz wario i bendix rozrusznika i zobacz czy nie ma wycieków z uszczelniaczy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
cieknie bęzyna właśnie z pod wariatora a jak je wyjąć i włożyć nowe?




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 16:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Bierzesz wkret samo gwintujacy i wkrecasz po dwa w kazdy uszcelniacz. Wkrecasz je a siła ciągu zdejmuje ci je pieknie z koszyków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 17:06 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 21:34
Posty: 139
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
potem odtłuść bięzyną
z syfu i nowy wciśnij równomiernie uwazaj na tą częś gdzie masz taka spręzynke jak wkładasz na wał to leciutko śróbokręcikiem popodwazaj ta elastyyczną gume na uszczelniaczy zeby swobonie na wał weśzła a potem wciśnij go równo i po robocie
przyjzyj sie dokąd był wciśnięt stary uszczekniacz zebyć za mało tego nowego niewcisnąłm pozdro


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 17:07 przez neoroxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy