Dzisiaj jest 06 sie 2025, 4:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2011, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
Witam.Planuję niebawem dać cylinder do szlifu (kompresja 7bar) I chciałbym zdemontować go sam.Czy ma ktoś jakiś schemat silnika? W gaźnikowym silniku nie miałem problemów,ale ditecha będę pierwszy raz rozbierał.Macie jakieś wskazówki,porady.I czy to prawda że ciśnienie po szlifie powinno wynosić 11 bar? pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 16:01 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
mi sie wydaje ze 11 to przesada, ja akurat po szlifie miałem 7,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 16:27 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
w di techu musi byc powyzej 10 bar zeby silnik dobrze pracował




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
No po szlifie gdzies powinno byc kolo 11




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 11:13 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
tak ja po szlifie mam 10,6 bara po ladnym dotarciu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 16:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
No dobra a jak powinno przebiegać prawidłowe docieranie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 18:08 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
nie ruszasz mocno nie stawiasz na kolo. normalnie do 60-70 ale bez zadnego szarpania. Przyspieszasz rownomiernie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 19:46 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Co sie zaleca:
1. zwrocenie szczeglnej uwagi na proces rozgrzewania silnika
2. korzystanie glownie ze sredniego zakresu obrotow
3. obciazanie silnika na okolo 3/4 jego mozliwosci
4. stopniowe powiekszanie obrotow
5. stopniowe zwiekszanie obciazenia (stopniowe czyli nie ze jednego dnia spokojnie a drugiego ile fabryka dala).

Czego unikac:
1. duzego obciazenia przy nierozgrzanym silniku
2. zamulania silnika jazda w niskim zakresie predkosci obrotowej
3. przyspeiszania na wysokim biegu z niskich obrotow
4. niepotrzebnego krecenia silnika (np na luzie itp)




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 20:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
skonek, różnicą miedzy ditechem a gaźnikową wersją jest znikoma, odkręcasz wtryskiwacz pośredni (dwie śrubki 7) wysuwasz i już masz dostęp do głowicy ;) lub jak wolisz odkręcasz 3 opaski zaciskowe, sciągasz 3 węże i reszta jak w gaźnikowym. ditech to prosta konstrukcja:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
mass143 dzięki za podpowiedź - kasa jeszcze nie doszła :/
Valavme też dziękuje


Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 17:30 przez skonek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 18:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 21:31
Posty: 68
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
pomimo ze to wtrysk i niema smaroania z paliwem tzn nie jak gaziorek do benki polecam jak najbardziej do benki 4-5korkuw olejka nic mu niebedzie a jest pewnosc mozesz jedynie pozniej wtrysk wyczysic ale ja np tego nierobilem i super
Dobry szlif dobre czesci dobrze spasowane zlozone to 12barow po 800km




_________________

Yamaha tzr Custom End swap NSR Orange perła dawaj:P::




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 16:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Michu_SR pisze:
zlozone to 12barow po 800km


15 od razu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Michu_SR pisze:
pomimo ze to wtrysk i niema smaroania z paliwem tzn nie jak gaziorek do benki polecam jak najbardziej do benki 4-5korkuw olejka nic mu niebedzie a jest pewnosc mozesz jedynie pozniej wtrysk wyczysic ale ja np tego nierobilem i super
Dobry szlif dobre czesci dobrze spasowane zlozone to 12barow po 800km


Jak wyłączysz komputer to idź od razu spać, żeby się rano nie spóźnić do szkoły a jutro poproś nauczycielkę, żeby przerobiła z Tobą abecadło od początku.

Jak już opanujesz język polski na poziomie podstawówki to wróć i nie wypisuj więcej takich bzdur.

Do DiTecha NIE LEJEMY oleju do benzyny!!!

Co do wyciągania silnika - najprościej jest odkręcić głowicę z całym układem wtryskowym i niech sobie zostanie w ramie. Do tego odkręcasz przewód ciśnieniowy od kompresora a dalej już postępuj jak w przypadku gaźnikowca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy