Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2009, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Witam.
W czasie jazdy poszły mi łożyska na wale korbowym. Silnik palił za pierwszym razem. Po rozebraniu silnika , wymianie łożysk i po złożeniu skuter nie chce odpalić . Zauważyłem że paliwo nie dochodzi do gaźnika. Posiadam kranik ciśnieniowy. Co zrobić aby wytworzyło się ciśnienie w przewodzie paliwowym i czy mogła się zapowietrzyć pompa oleju ? Jak ją odpowietrzyć ? Próbowałem wlewać paliwo do gaźnika , ale nic z tego , jest iskra na świecy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2009, 18:36 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
bob3kk pisze:
Posiadam kranik ciśnieniowy. Co zrobić aby wytworzyło się ciśnienie w przewodzie paliwowym
:? To jest kranik PODCIŚNIENIOWY "!!" Ciśnienie się w przewodzie paliwowym nie robi :) Podciśnienie jakie jest wytwarzane w wężyku przez pracujący silnik podciąga membrany zamykające wypływ paliwa i zaczyna ono spływać grawitacyjnie do gaźnika.Nieszczelność na układzie podciśnienia powoduje jego osłabienie i niemożność cofnięcia sie membranek na tyle by popłynęło paliwo.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2009, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Jak ma tworzyć ciśnienie jak silnik nie odpala ? Przed rozłożeniem było wszystko ok . Jak w styczniu wymieniałem linkę paliwa to odpalałem ze startera nożnego to zeszło mi z 10 min . Teraz z 15 min go kopałem i nic :/ co myślicie o tym aby do cylindra wcisnąć paliwo i spróbować odpalić ?


Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 23:32 przez bob3kk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 9:34 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
bob3kk pisze:
co myślicie o tym aby do cylindra wcisnąć paliwo i spróbować odpalić ?


Zawsze warto spróbować;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 9:40 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
bob3kk pisze:
co myślicie o tym aby do cylindra wcisnąć paliwo i spróbować odpalić ?
Ja jestem zdania że to nie jest rozwiązanie :/ Układ zasilania paliwem jest tak skonstruowany że ma sam spowodować napływ paliwa.Takie wykręcanie w koło macieja świecy i wkręcanie spowoduje tylko szybsze wyrobienie gwintu w głowicy a nie usunie usterki.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
weź ściągnij przewód podciśnienia pociągnij ustami powietrze z niego paliwo naleci do gaźnika. załóż podciśnienie włącz zapłon zatkaj wlot powietrza i kop puki paliwo nie wyleje się z gaźnika. Następnie odpalaj z manetką otwartą na max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Prz3mas92 pisze:
weź ściągnij przewód podciśnienia pociągnij ustami powietrze z niego paliwo naleci do gaźnika. załóż podciśnienie włącz zapłon zatkaj wlot powietrza i kop puki paliwo nie wyleje się z gaźnika. Następnie odpalaj z manetką otwartą na max.


Ciągnołem tym przewodem podciśnienia powietrze , ale nic z tego .

A czy przy tym zabiegu zapowietrzyć się pompa oleju ?


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 10:51 przez bob3kk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
wszystko możliwe że mogła się zapowietrzyć dlatego lepiej prze kilka km jeździć na mieszance paliwowo-olejowej.

Zatkaj gaźnik i odpalaj. iskrę masz?


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 10:53 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
zatkać gaźnik od strony filtra powietrza ? Iskra jest .


A w jaki sposób tą pompę olejową odpowietrzyć ?


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 10:56 przez bob3kk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:55 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
bob3kk pisze:
A czy przy tym zabiegu zapowietrzyć się pompa oleju ?
W żadnym wypadku :)
Może być zapowietrzony przewód oleju od pompy do gaźnika w przypadku jak wyciekł z niego olej.Inaczej nie ma powodu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 10:58 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
tak od filtra powietrza. Miałem na myśli zapowietrzenie dozownika przy remoncie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Jaki sposób go odpowietrzyć ten przewód od pompy do gaźnika ? A przewód od zbiornika to pompy(dozownika) ?


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 11:00 przez bob3kk, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 11:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
zalej silnik mieszanką i czekaj aż zacznie lecieć olej bez powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 11:05 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
[quote="Prz3mas92"]zalej silnik mieszanką i czekaj aż zacznie lecieć olej bez powietrza.[/qu
ote] :shock: :?: :?: :?:
Wąż od zbiornika oleju do pompy ma dużą średnicę i nic nie trzeba tam robić.Od pompy do gaźnika tez idzie pod górkę więc ole w nim też powinien być.Najwyżej troszkę pokręcić rozruchem,bez świecy i pompa poda olej .Na 40 obrotów wału wychodzi 1 obrót pompy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 11:09 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Do baku mieszankę odpal i czekaj aż zacznie lecieć olej z dozownika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a tłok zdejmowałeś z wału ? bo może źle włożyłeś ... powinien isc strzałka do wydechu




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
tłoka nie zdejmowałem . Pierścienie tłoka powinny być odpowiednio ułożone ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 11:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
no tam sa takie kliny i pierścienie na rozcięciu maja takie wypustki i one powinny się tam pokryć wtedy pierścienie są jak najlepiej schowane w tłoku... ale wydaje mi się ze nie włożył byś tłoka jak by one ci się nie schowały dobrze




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
na dniach jak znajdę chwilę czasu to spróbuje wlać bezpośrednio do tłoka trochę paliwa i ciekawe czy odpali . Czy może też nie odpalać poprzez nieszczelności przy wale korbowym ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 1:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
czasem siemeringi wypadają i nie zasysa paliwa sprawdź czy masz świece mokra czy sucha ?




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy