Dzisiaj jest 04 gru 2024, 5:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: RS 50 vs TZR 50
Post: 12 paź 2011, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 22:23
Posty: 43
Pojazd:
Witam, wiem że pewnie było pełno tego typu pytań ale
Który motor lepszy RS 50 czy TZR 50
Interesują mnie tylko 50 nie żadne 80 czy 125


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 6:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
chodzi tu tylko ktory ci sie bardziej podoba i do rs moze niektore czesci sa drozsze bo to made in Italy




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 6:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
do rs wlasnie jest wiecej tanich częsci bo np. licznik tzr ma elektorniczny rs analogowe, jednak wolalbym tzrke lub nowa RSke




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 6:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:32
Posty: 132
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Części do Tzr są droższe typu plastiki, licznik czy światła przód. Sądzę że lepsze Tzr, siedziałem na Rs'ce patix332 i jak dla mnie jet troche niska, ale dla niego to pewnie nie przeszkadza




_________________

Sprzedam :
Skutery Peugeot
Cylek Airsal 70ccm LC
Wał S6 euro1
Wał Top Racing euro1
4x sprężyny centralne
Boczek pod siedzenie pęknięty Speedfight
Zacisk tył
Lusterko F1
Lagi Vivacity/Tkr
Przedłużka TnT
Stacyjka x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 14:51 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
to zależy jaki silnik byś wolał bo rska ma silnik derbi (starsze am5, am6), natomiast tzr ma am6.
Każdy ci powie kto ma derbi, że derbi najlepsze a kto ma am6 powie ze am6 ;P

silniki są porównywalne, więc to zależy od ciebie.

tzr to yamaha, wiec płaci się za marke ;]

z częściami do obu motorków łatwy dostęp, ale jak wyżej mówią to chyba wynika że do tzr są droższe części.




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Tzr wytrzymalsza do stuntu chetniej brana ponieważ ma rame stalową a rs aluminiową.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 16:53 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Aprilia rs waży 90 kg a yamaha tzr 113 kg( roczniki 2007) silnik praktycznie ten sam rs ma minimalnie mniejsze spalanie i jest trochę żwawsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
rs 90kg u mnie w dowodzie jest napisane 115kg. 90 kg to moze kingway coliber wazyc a nie rs




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 17:48 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
patix332, naucz się czytać ja opisałem roczniki 2007, ja nie wiedziałem że nowe aprilie rs są budowane jak colibry :shock:


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 17:48 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 18:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to może ja ci napisze co nie co o tzr


zawieszenie miaro wybiera dobrze ale czasem zatrzęsie, dzięki temu jednak na zakrętach idzie ładnie (jeszcze zależy od opon)

am6 to wytrzymały silniczek jak dbasz to będzie jeździł i jeździł, ew jak wymieniać coś to tarczki sprzęgła, przy remoncie no to szlif cylindra + nowy tłok ew. łożyska wału/dolne korbowodu

jeździ to to ładnie v-max realne 100-105 na zębatkach 13/47 i reszta seria


wygodna dla wysokich ja mam 190 i jest ok a na rs kolegi (pośrednia) czułem się jak na komarku

wygląd sprawa względna z daleka ok , z bliska niektórych może razić krater między zegarami a lagami, cóż plastikami się nie jeździ w końcu

moja na gaźniku 16mm i dyszy 105 pali 4,5 przy pałowaniu (powyżej 9 tyś na każdym biegu) a na spokojnie to 3-3.5

jak trafisz na zdrową to będziesz zadowolony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy