Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2011, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Tzr 05r
Zrobiłem szlifa i kupiłem tłok meteora.
Jak jade na obrotach max 5tys to jest wszystko ok a jak mam juz 7 tys lub wiecej przez jakis dłuzszy czas to tłok jakby sie zatrzymywał w cylindrze ( przez ok 1 sekunde) pózniej jak jeszcze tzr nie wychamuje do konca to moge znowu jechac.
Dzieje mi sie to dosyc czesto.
Czego to wina? POMOCY!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli masz gaźnik 16 to załóż dysze 90 i wyreguluj gaźnik :) Tłok ci puchnie bo masz zbyt ubogą mieszankę przez co spalanie jest przy zbyt wysokiej temperaturze. Zrób to jak najszybciej bo uszkodzisz cylinder i tłok. Jeśli olej lejesz do dozownika to dolewaj około 50ml oleju na cały zbiornik paliwa.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 17:17 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
na dyszy 90 na 100 i na 115 jest to samo.
ale tak sie dzieje nawet po prezjechaniu ok 3km tzn cylinder jest wtedy praktycznie zimny
rozebralem wlasnie cylinder i tlok w jednym miejscu nizej pierscieni jest przytarty!!
czego to moze byc wina?
Moze to byc wina zbyt ciasnego szlifu?
Jak wsadzam tlok bez pierscieni do cylindra to on caly czas sciankami dotyka gladzi cylindra


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 17:39 przez Michal_Surface, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak masz szczelinomierz to sprawdź przerwę między tłokiem a tuleją. Powinna być 0,05mm. Przejedź papierkiem ściernym miejsce na tłoku gdzie jest przytarty.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 17:47 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface, A założyłeś tłok poprawną stroną?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wojak, jakby założył odwrotnie to po kilku km już by nie miał pierścionków :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Furian50 pisze:
wojak, jakby założył odwrotnie to po kilku km już by nie miał pierścionków :)
No tak ale wiesz różnie to bywa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
wszystko dobrze zalozylem
dzis sprawdzalem i wał ma straszne luzy na lozysku od strony magneta czy to moze byc tego wina?




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Możliwe, może przez ten luz kantuje się tłok w cylindrze albo nie chodzi w nim zbyt równo ? :D




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wymieniaj łożyska na wale. Przy okazji sprawdź też korbę.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 21:55 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
korba nie ma luzów, Konrad jesteś pewny, że to tego wina jest?
jak sciagnac kosz sprzęgła po odkreceniu nakretki bo niechce zejsc i jeszcze jak z tym rozpoławianiem bo boje sie ze w skrzyni cos pomieszam




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 18:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface, Magneto sciągniesz jedynie ściągaczem przerabiałem już ten temat.Najlepiej daj jakiemuś mechanikowi ten silnik i on ci powie co jest do wymiany i tutaj od razu ci powiem ,że nie ma prawa być luzów na łożyskach wału.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 21:28 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Michal_Surface,
miałem taki sam problem, też po szlifie
musisz przymajmniej 400km zrobic, jadąc na 6tce na małym gazie
rób przerwy w czasie jazdya
porządnie ci się dotrze i będzie dobrze ;]




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Michal125 pisze:
rób przerwy w czasie jazdya


tzn żeby ruszac manetka caly czas? czy sie zatrzymywac całkiem?
mi nigdy nie podejdzie wiecej niz 60stopni o tej porze roku.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:34 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Michal_Surface pisze:
Michal125 napisał/a:
rób przerwy w czasie jazdya


tzn żeby ruszac manetka caly czas? czy sie zatrzymywac całkiem?
mi nigdy nie podejdzie wiecej niz 60stopni o tej porze roku.


jeździj 15min i 15min przerwy, załóżmy że po 100km jeździj 30 min i 15 min przerwy itp

mi sie dotarł po 450km, zczaiłem się bo właśnie już tłok nie stawał na pełnym gazie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 16:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
ok dzieki! Michal125, ;*




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 22:24
Posty: 0
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Michal125 pisze:
Michal_Surface pisze:
Michal125 napisał/a:
rób przerwy w czasie jazdya


tzn żeby ruszac manetka caly czas? czy sie zatrzymywac całkiem?
mi nigdy nie podejdzie wiecej niz 60stopni o tej porze roku.


jeździj 15min i 15min przerwy, załóżmy że po 100km jeździj 30 min i 15 min przerwy itp

mi sie dotarł po 450km, zczaiłem się bo właśnie już tłok nie stawał na pełnym gazie


Ale podczas docierania właśnie trzeba wkręcać na obroty , nie wolno go trzymać na tych samych !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:52 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Kamilolo pisze:
Ale podczas docierania właśnie trzeba wkręcać na obroty , nie wolno go trzymać na tych samych !!

właśnie próbowałem wkręcać na obroty, i wystarczyła minuta i tłok stawał,
powinno się tak robić ale nie przy tłokach firmy meteor, ponieważ one puchną z tego co mi wiadomo i dlatego tak się robi.




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 1:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To masz źle spasowany tłok skoro tak jest i prędzej go możesz zatrzeć niż dotrzeć.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 7:42 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Konrad324 pisze:
To masz źle spasowany tłok skoro tak jest i prędzej go możesz zatrzeć niż dotrzeć.

jakoś juz jest dotarty, kompresja jest i śmiga bardzo dobrze ;]


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Michal125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy