Dzisiaj jest 04 mar 2025, 13:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2011, 10:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Witam!

Mam problem, bo muszę wymienić lub zrobić szlifa cylka i nie wiem co jest lepszą opcją.. W tym cylku już chyba było troche grzebane, nowe pierścienie itp.. Wczoraj wykręcałem wydech to jedna szpilka wykręciła się ze śrubą, nie wiem czy tak powinno być. No ale da sie ją wkręcić..

Albo kupie jakiś dobry tłok (chyba za ok.100zł kupie, nie?) + szlif cylka
Albo cały zestaw Tec HQ. Sam nie wiem, ale jednak nowe to nowe.. A tec podobno odrobine lepszy od serii..

Poradzcie coś.




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 10:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Szlif + vertex ( ok 140zł z pierścieniami swożniem itp.)

W teku zaraz Ci padnie tłok :) z resztą jest on wykonany o wiele gorzej i pewnie z gorszego materiału niż seryjny :) MIałem teca HQ w peżocie i nie było różnicy nie licząc tego że po dłuższym dyztansie robił się słaby.Ja nie polecam jak masz piaggio to nie rób z niego chiny ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 10:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jeżeli twój cylinder nie miał szlifów to lecisz ze szlifem i tłok (vertex 150 zł) .
Jeżeli jednak cylinder był szlifowany np już 41,50 to daj sb spokój i kup nowy cylek ,
co prawda jest tłok o jeszcze wyższym nominale ok 42 ale bd sie cylinder za bardzo grzał
Ja mam tłok 41,40 i nic sie nie "grzeje" jest ok .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Właśnie nie wiem czy miał szlifa już, czy nie..

Poprzedni wlaściciel mówił że wymieniał tylko pierścienie i cylek + tłok był w dobrym stanie.. Ale skuter jest słaby i wgl. wydaje mi się że kompresja jest słaba.




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 11:13 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, skoro nie masz pewnosci ze kompresja jest slaba to podjedz do mechanika i niech Ci ja zmierzy. Jesli masz juz rozkrecony cylinder to zmierz sobie srednice tuleji albo podjedz do goscia ktory robi szlify to on Ci to elegancko wymierzy i poda jaki tłok masz zakupic. Osobiscie jestem tego samego zdania ze lepiej zrobic szlifa. Tlok tak jak mowia koledzy vertex badz meteor : ) Pozdrawaim.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 12:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Albo popatrz na tłok o ile mnie pamięć nie myli na każdym tłoku od szlifu pisze jaki ma rozmiar jeżeli większy od 40 mm to znaczy ze to tłok pod któryś tam szlif.




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 12:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Teraz pojawił się nowy problem, opisany również w piaggio/gilera. Proszę o pomoc




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 19:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
I co z tego, ze mial szlif ? Nawet w simsonie jest przewidziane 6 szlifow !!!

Nie kombinuj tylko oddaj do dobrego zakladu cylinder, popros aby sfazowali ci okna, szlif oczywiscie pod vertexa z luzem 5,5 setek , docieraj spokojnie, ale od czasu do czasu wkrec go na wyzsze i naprawde bedzie super.


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 19:20 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
maciek805, Nie przelicza się na 2 czy 6 szlifów tylko na wielkość tłoka :roll:
Jeżeli w tym twoim simsonie zastosujesz "6 szlif" bd się grzał bardziej niż np na 2 szlifie bo ścianki bd już dość cienkie .



600 POST !!!!




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 21:03 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 20:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
OSYSEK pisze:
Nie przelicza się na 2 czy 6 szlifów tylko na wielkość tłoka
łał, serio ? :roll: Jakbys nie wiedzial to kazdy szlif jest co 25 setek :wink:

OSYSEK pisze:
bd się grzał bardziej niż np na 2 szlifie bo ścianki bd już dość cienkie .
I co ? Zatrze sie ? Nie badz smieszny ... Porownaj sobie polskie cylindry almot, ktory maja 2000razy bardziej cienkie tuleje od oryginalnych ddr'owskich i jezdza na gorszych tlokach i nic sie nie dzieje :roll:

Powiem wiecej - Mozesz zrobic szlif na 60cc i bedzie zapie***. Malo tego - dorob sobie dodatkowe kanaly i nic sie tez dziac nie bedzie ! Te twoje wypowiedzi coraz bardziej mnie irytuja :evil:


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 21:00 przez maciek805, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 21:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Chłopie dalej lecisz to samo i pokazujesz mądrości bez urazy ogarnij się , śmieszne wiadomości pw ciągłe dogryzanie a nie masz racji :roll:
Ja robiłem szlifa z 41,40 do 41,50 i to był tłok Vertex więc prosze cie :roll:
Irytują cie? Nie czytaj :)




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
OSYSEK, Dalej nie slysze konkretnej odpowiedzi na moje pytania, jesli jestem w bledzie - popraw mnie. Ten twoj szlifek cos podejrzany jest, ale nie bede sie klocil. Zapraszam na pw :lol:

Jeszcze jedno - O co mnie prosisz, bo nie dokonczyles ?


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 21:06 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 21:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
maciek805 pisze:
OSYSEK napisał/a:
Nie przelicza się na 2 czy 6 szlifów tylko na wielkość tłoka
łał, serio ?


Łał na serio ! :lol: :roll:

maciek805 pisze:
OSYSEK napisał/a:
bd się grzał bardziej niż np na 2 szlifie bo ścianki bd już dość cienkie .
I co ? Zatrze sie ?


Oczywiście że nie tylko zmniejszy się jego żywotność :)




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 21:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Cytuj:
Oczywiście że nie tylko zmniejszy się jego żywotność :)
Powiedz dlaczego ? Co prawda moga byc pewne problemy z kompresja, ale ... pisales, ze sie bedzie grzal, a teraz piszesz, ze sie nic nie stanie :shock: Goralskie nasienie ... :roll:


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 21:10 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 21:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Ehh zadałeś pytanie "i co zatrze sie" odpowiadam oczywiście że nie w tym kontekście ...
A i powiedz gdzie napisałem że się nic nie stanie bo ja jednak nie widze :)
Szczerze ci powiem chodzę dokładnie na 3 rok mechaniki to może mniej ważne ale wiem to z przykładu własnego poprostu mniej mi się grzał skuter bez szlifu a z takim szlifem (41,40) .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jak zbierasz tuleję to przecież miejsce styku z tłokiem jest coraz bliżej wody. Jak dobrze się wykona szlif to nic się grzać nie będzie. Odpowiedni luz, fazowanie okien i koniecznie sprawdzenie stanu całej reszty. Bo zazwyczaj cylinder zaciera się z jakiegoś innego powodu, a nie sam z siebie.

Co do tematu to jeśli ten Twój aktualny cylinder jest oryginalny to lepiej go szlifuj.

maciek805, OSYSEK, Jeszcze jedna bezsensowna kłótnia i będę musiał Was nagrodzić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy