Dzisiaj jest 04 mar 2025, 8:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2011, 12:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Witam..

Piszę tutaj z kolejnym problemem.. Zamontowałem dzisiaj sportowy wydech - Lasera X-pro . Na początku jechał jeszcze gorzej niż na serii. Ok. 40kmh .. Wróciłem, zmieniłem świece na nową. Było odrobine lepiej.. Następnie odkręciłem śrube od powietrza. Na podnóżkach go miałem, i manetka full. Na początku muł, a po chwili wbił na wysokie obroty i czuć było że ma moc. Wydawalo się że teraz będzie szedł o wiele lepiej. Jade się przejechać, to samo.. Zatrzymuje się, biore na podnóżki manetka full i znowu wydawał się taki 'but' ale jak się jedzie nie było tego.. No to wziąłem śrubokręt, i odkręciłem jeszcze troche powietrza.. Dałem gaz na maxa, no i wbił na wysokie + widać było że teraz szybko przyspiesza.. Manetka full, a tu nagle jakiś huk i koniec.. Nie chce już odpalić..

Myślałem że to cylinder, bo i tak wydawało mi się że jest przytarty czy tam ma słabą kompresje. Ale mój tata mówi że nie, bo tłok chodzi tak jak trzeba (sprawdził poprzez włożenie śrubokręta w miejsce świecy i lekkie kopnięcie..

Mówi że może to być korbowód lub pasek..

Co myślicie? Ogólnie jak kupiłem to jechał 60-65 ze słabym przyspieszeniem. Następnego dnia troche chciałem obroty wyregulować i już gorzej. Póżniej zaczął jak by gasnąć jak sie jechało i teraz szedł słabiutko.. Tak jak pisalem po zmianie wydechu też, dopiero jak odkręciłem powietrze było widać że ma troche mocy ale ten huk/trzask i koniec

Pomóżcie..




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 12:34 przez Albi0404, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Zbyt ubogą mieszankę miałeś. Przy sportowym wydechu trzeba dać większą dyszę i wyregulować napęd.Ty tego nie zrobiłeś i widzisz jakie masz skutki.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Dysza została włożona większa - 65

Śrube od powietrza też odkręciłem, wbił na wysokie no i ten huk.. Nie wiem co dalej, bo nie wiem czy się zatarł czy co




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:14 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
zdejmij cylek. jak na moje to pierścienie poszły ale nie jestem pewien. a i dysza 65 to "troszke" za mała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
albo dziura w tłoku




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Ale mi metoda śrubokręt i lekkie kopnięcie :roll:
Sprawdź kompresje i po problemie nie bedziemy sie zastanawiać czy padł cylinder czy coś innego tylko powiedz jaka kompresja i tyle .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Trochę pogrzebałem..

Pokrywe zdjąłęm, wszystko okej.
Świece zmieniłem, nic to nie dało.
Zaglądnąłem do cylka(jedno żeberko na głowicy było wyłamane i wyłamany kawałek leżał na nim)
Zdjąłem głowice i tłok nie ma żadnej dziury, wgl. wydaje się okej.. Na cylindrze też nie widać/czuć większych rys.. Co prawda całego cylka nie wyciągałem, nie wiem jak z pierścieniami ale wydaje sie okej.. Będę musiał kompresje zmierzyć.




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 15:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Albi0404, to sprawdź pierścienie.. zamiast usterkę wypatrzeć i zrobić to się bawisz..

Pierścienie pewnie są zjechane.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 16:19 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
zdjął głowice a nie zdjął cylindra żeby sprawdzić pierścienie ,przecież nie ma w tym nic skomplikowanego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 18:36 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 19:46
Posty: 106
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
zdjemij cylinder o zobacz czy nie masz rys na tloku i powloce cylindra i sprawdz pierscionki.

PS.dysza przynajmniej 95 powinna byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 19:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
krysteksr, Czytaj ze zrozumieniem :roll:

Yakuza pisze:
Albi0404, to sprawdź pierścienie.. zamiast usterkę wypatrzeć i zrobić to się bawisz..


x2

Wystarczyło wpiąć manometr i tyle nie trzeba było nic rozkręcać ew jak rozkręciłeś to i pierścionki oblukać .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 19:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
krysteksr pisze:
dysza przynajmniej 95 powinna byc
UUUUuuu, nie za mala ? Moze 120 ?? :shock:

Za chwile uslysze : " Sory, mialo byc 65" :roll:


Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 19:17 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Gdybym miał manometr, to wystarczyło by go tylko wkręcić.. Ale nie mam, jutro spróbuje załatwić!


Chyba wiem co jest przyczyną, mój błąd.
Zła regulacja gaźnika.. Przez chwile regulowałem na nóżce i full manetce.. Full manetka i odkręcałem/dokręcałem śrube od powietrza.. Następnie był ten huk i koniec..

Co w takich okolicznościach mogło sie rozwalić? Tłok/pierścienie?




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 20:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Albi0404, Jak zdjąłeś głowice to zamiast siedzieć tu na mielochu i zadawać głupie pytania to idź do garażu i zdejmij cylek i się dowiesz w jakim stanie jest tłok , pierścienie i cylinder .... :roll:

krysteksr pisze:
PS.dysza przynajmniej 95 powinna byc

Chyba oszalałeś ?? To do 70cc minimum 150 ????
Dysza 70/75 jest wystarczająca :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 20:53 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Dobra Ty jesteś tutaj od porad a nie od rozkazywania i mówienia mi co mam robić. Nie zapominaj o tym.




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Albi0404, 790 postów.. mądry przy komputerze w praktyce laik.

Zrób tak jak Ci każą i tyle jak będzie dobrze to złóż i gitara. Dysza 65-70 :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330865#1330865




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy