Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2011, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam wszystkich dziś pokaże wam jak bardzo łatwo można odkręcić wariator w każdym silniku minarelli,nie potrzebujemy do tego jakiś blokad czy innych wynalazków,tym sposobem na pewno nie połamiesz ząbków ani nie narobisz żadnych szkód w silniku.

Potrzebne nam będzie.

:arrow: Klucz 17
:arrow: Kombinerki
:arrow: Śruba
:arrow: Trochę chęci

Zakładamy kombinerki na śrubę i blokujemy o zbierak tak jak na obrazku.

Jeżeli mamy mocno dokręcony wariator to zalecam wkręcić śrubę o zwiększonej twardości i wytrzymałości.

ODKRĘCANIE
Obrazek

DOKRECANIE
Obrazek


Wiatrak wariatora ma połamane ząbki ponieważ wcześniej próbowałem innych metod które nie były efektowne.


Powodzenia w odkręcaniu:)


Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 23:32 przez matjag556, łącznie zmieniany 6 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 9:42 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 21:34
Posty: 139
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
tylko jest jedna wada mozna sobie śróbe pogiąć op pokrywy przekładni jak jest mocno zakręcone a tak to artykół spoko szacum za pomysłowść




_________________

nie moc silnika lecz technika zrobi z ciebie zawodnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
neoroxx pisze:
śróbe
,
neoroxx pisze:
artykół


śrubę, artykuł!

Jak jak masz słabo dokręcone to się uda ale jak ktoś ma pneumatem dokręcone(np ja)
to szybciej tak wygnie śrubę albo połamie przeciwtalerz.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 11:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
chUdy, Ja miałem pneumatem dokręcone i jakoś odkręciłem.Powtarzam że nie ma możliwości połamania ząbków.

neoroxx, jak dasz dobrą śrubę to nie ma prawa się pogiąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Kolejnym problemem jest ze nie kazdy ma takie kombinerki (kazde maja inna dlugosc)




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 12:15 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 17:31
Posty: 94
Pojazd:
Poza tym jak ktoś ma wszystkie ząbki to nie wsadzi kombinerek w taki sposób jak Ty. :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A właśnie że można mieć wszystkie żabki na przeciw talerzu i się odkreci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 14:55 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 21:34
Posty: 139
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
ale znająć zycie kazdy wkręci tą sróbe co bedzie miał pod ręka czyli od pokrywy ale spoko




_________________

nie moc silnika lecz technika zrobi z ciebie zawodnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 19:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ale jeżeli ktoś chce odkręcić to trzeba dać jakaś solidniejszą śrubę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 19:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
matjag556 pisze:
Ale jeżeli ktoś chce odkręcić to trzeba dać jakaś solidniejszą śrubę.

Skoro już napisałes poradnik to dokończ go,co znaczy według ciebie dac solidniejszą śrubę,bo ja rozumie ze taka która się nie będzie wyginała, czyli jaką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 19:58 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
czyli twardszą, o zwiększonej wytrzymałości




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 20:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A po czym ją można rozpoznac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 20:05 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
a może widziałeś na łepkach śrub takie numerki 4,8; 8,8 to jest klasa twardości




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Poprawiłem.Dzięki za podpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 20:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No tak widziałem,czyli najlepsze to te z ta mniejszą czy wiekszą cyferką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 20:26 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
twardsze są te o większej liczbie




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 20:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź , ale czy jak ta twardsza śruba będzie wkręcona a nakrętka nie będzie chciała się odkręcic to nie dojdzie do uszkodzenia karteru ,on za gwintem ma bardzo cieńką ściankę [grubośc materiału]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Artykuł może i do markowych skuterów się nadaje, ale w Longijach / Keewayach itp. łamią się łopatki.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 21:26 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Sposób nawet ok a znacie inne na wario z silnikiem minarelli :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 21:38 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Artykuł może i do markowych skuterów się nadaje, ale w Longijach / Keewayach itp. łamią się łopatki.

Może czytaj ze zrozumieniem to się nie połamią. Kombinerkami blokujesz o zabierak a nie o łopatki przeciwtalerza, chyba umiesz rozróżnić te dwie rzeczy.




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy