Dzisiaj jest 02 gru 2024, 18:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 paź 2011, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:08
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice ;)
Pojazd:
Witam , mam problem : moja dt nie chce odpalać , kiedy już odpali - nawet po rozgrzaniu gaśnie po chwili jazdy. Jadę i : buuuuu. Koniec. Później nie chce odpalić. Przebiegu ma ok. 8000 km. Zębatki 65/11 czyli nie męczy się. Czy wymieniać tłok i cylek ?

edit : Oczywiście paliwo jest , świeca jest. Nie przyarła się ?


Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 15:22 przez kuuba13, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 15:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Mi to wygląda na przytkany gaźnik lub kranik i paliwka nie dostaje :<




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 15:57 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Yamaha DT 50 3MN
no jak buuu to wg. mnie regulacja albo wymiana czegoś, bo jeżeli robi buuu to go przylewa.Jestem tego pewien na 99% :D




_________________

Mój simson na:BP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 17:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Spróbuj dokręcić w gaźniku na max śrubę od powietrza.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 17:06 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:08
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice ;)
Pojazd:
Która to śruba od powietrza ? :| Jestem Laikiem , jak sprawdzić kompresję ? Moto troche w dupę dostawało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Kopresje to w miejsce świecy wkręcasz manometr ( tylko do pomiaru kompresji ) i kopiesz chyba przy pełnym otwarciu przepustnicy, o ile to ma jakieś znaczenie, bo nigdy tego nie robiłem. A przy gaźniku masz dwie śruby wkręcające sie jakby w gaźnik. Jedna taka bardziej wystająca to jest od wolnych obrotów, a druga najczesciej pod kątem to jest skład. I ją własnie wkręcasz do końca, chodź moto teoretycznie nie ma prawa na takim czymś odpalić, chyba że ma sie za duży gaźnik. Miałem podobnie jak ty w DT, to podniosłem iglice o jeden poziom, i bóle znikły ;] Ale moje am6 na serii lubiło wypić...




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:08
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice ;)
Pojazd:
No moja dt też pali jak smok. Nie wiem już co mam zrobić , sprawdzę te iglice. Patrzyłem w filtr powietrza i w tym kanale co idzie do silnika jest sporo piasku :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2011, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:08
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice ;)
Pojazd:
Lipa , moto przytarte :( Jak zobaczyłem w otwór w cylindrze , to dużo tam rys na tłoku :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2011, 19:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
Lipa , moto przytarte :( Jak zobaczyłem w otwór w cylindrze , to dużo tam rys na tłoku
Lipa to by była jakbyś miał nicasil :D a tak to szlif i w miarę dobry tłok.PS sprawdź czy podaje olej z dozownika do gaźnika to mogło być powodem przytarcia.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Widze, ze jestes z Katowic, wiec polecam oddac cylinder do motor-tech. Tam zrobia ci szlif i dobiora tlok. Ja u nich tydzien temu robilem, nie mam zastrzezen, pelna profeska ;) link -> http://motor-tech.pl/




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:08
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice ;)
Pojazd:
No tak , jaka jest cena szlifu i nowego tłoka ? Czy od razu go zamontują ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Szlif 50 zl
Tłok Meteor 150 zl [bynajmniej mi taki dali] na allegro ten tlok kosztuje 120-130zl, wiec z przesylka wyjdzie ci to samo, co w motor-tech, a masz juz na miejscu :)
Ja mu dalem cylinder i stary tłok, on zrobil szlif i dobral nowy tlok. Reszta samemu skladana. Najlepiej zadzwon do niego i spytaj, co i jak ;)




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:08
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice ;)
Pojazd:
Patrzyłem , nie ma świecy. ( iskrY)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy