Dzisiaj jest 02 lut 2025, 16:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jeżeli mowa tutaj o iglicy to od nowości nie zmieniałem wysokości iglicy bo według mnie jest idealnie ustawiona, bo jak pociągnę manetkę na maxa. do iglica idzie do góry na maxa. że jest równo z górnym "sufitem" gaźnika :D Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 18:18 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
kamil1993 pisze:
W życiu nie lej mixolu do dobrego silnika,


Widzę że mało wiesz ... Leje się go nawet do pił spalinowych , kręcą one ok 20 tyś obrotów , są cały czas katowane ... przeczytaj to i przemyśl to co napisałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2009, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Kolego karpik, lejesz ten olej teraz?? Nie słuchaj karpika, bo na tym oleju mixolu zarżniesz silnik,on się dobrze spisuje w WSK 125,Komar,Romet Ogar. . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 13:23 
*

Rejestracja: 27 kwie 2009, 10:06
Posty: 125
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Tak karpik :?: To powiedz mi mistrzu dlaczego mixol kosztuje 10zł, a Castrol 40zł :?: "!!" Mixol to jeden z najgorszych olejów, tymbardziej jeżeli ma go wlać do porządnego silnika :shock:

PS. Ty przemyśl swą wypowiedź :mrgreen:

Pozdro chłopaki :)

To jest temat jaki olej jest najlepszy ?!
M_LoT




_________________

Pal gumę, nie duszę... ^^

Mój Speed:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... ight/51529

http://www.bikepics.com/members/wolwik93/05speedfight/


Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 13:51 przez kamil1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 5:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Sory na odwrót z tymi olejami. Chyba wie kazdy dlaczego




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 7:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Pietrass pisze:
Sory na odwrót z tymi olejami. Chyba wie kazdy dlaczego


Nie ja nie wiem... Rozwiń swoją wypowiedz.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 8:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
marc1551 pisze:
Jeżeli mowa tutaj o iglicy to od nowości nie zmieniałem wysokości iglicy bo według mnie jest idealnie ustawiona, bo jak pociągnę manetkę na maxa. do iglica idzie do góry na maxa. że jest równo z górnym "sufitem" gaźnika :D Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć...



tzn że wsuwa Ci maksymalną dawke paliwa ? skoro iglica jest równa z sufitem gaźnika....

opuśc ze dwa oczka niżej... bo tam przecież jest chyba regulacja na 5 "oczek".

Pozatym ja też polecam Castrol Racing 2T :) Bardzo dobry olej, sam leje połsyntetyka.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Bo pół syntetyk zostawia taki nagar a jak zmienmy potem na pełno to on wszystko usuwa z cylka i wtedy ten nagar też i przez to czesto cyl sie zaciera .




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Wlałem od nowa do czystego baku świeżą benzynę + pół syntetyk 4,5 litra benzyny + 100ml oleju..i nadal kapie :evil: (choć bak był wyczyszczony dokładnie)

Co do oleju, to używam Shell Advanced




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 14:49 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
To, że teraz nalałeś odp. proporcji to dobrze, natomiast , to że nadal leje z komina, to po prostu dlatego, że jest w nim pełno oleju. Powinieneś usunąć jeszcze olej z komina.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jak to najsprawniej zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Opalarke albo szuszarke z wysoką temperaturą wdmuchujesz z niej powietrze do komina i wylatuje ci 2 strona olej i inee smolska :]bo pod wpływem ciepła to wszystko sie rozpuszcza




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:35 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Metod pewnie za chwilę dostaniesz sporo, będą to pewnie bezpieczne i niebezpieczne metody. Ja podam parę przykładów. Na pewno musisz komin odkręcić.

Pierwszy, który każdemu się nasunie na myśl , to wlać do komina rozcieńczalnik, benzynę ekstrakcyjną itp. i porządnie przepłukać, wstrząsając kominem, po wylaniu przepłukać wodą , aby pozbyć się oparów rozcieńczalnika. Istnieje jednak niebezpieczeństwo, że pozostaną w kominie opary i przy odpaleniu silnika może być niezła bomba. :(

Inny sposób, to środki chemiczne , np, roztwór sody kaustycznej, powinna rozpuścić olej.
Jeżeli w hurtowni chemicznej , spytałbyś się, co Ci mogą zaproponować, to być może mają jakieś środki , aby pozbyć się oleju.

Możesz też spróbować przepłukać płynem do mycia silników, kupisz go w punkcie wymiany olejów , lub na stacji benzynowej.
W straży pożarnej , też mają środki do usuwania oleju.

Wybór należy do Ciebie, ale poczekaj na porady innych. :roll:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Lepiej nalej trochę benzyny i podpal, to działa :twisted:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Najlepszym jak dla mnie wyborem będzie, wlać płyn do mycia silników... :D Wiem, że olej z metalu itp. rozpuszcza ładnie, ale zobaczymy jak z wydechem... czekam na inne propo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
marc1551 pisze:
Wlałem od nowa do czystego baku świeżą benzynę + pół syntetyk 4,5 litra benzyny + 100ml oleju..i nadal kapie
Zrób sobie wycieczkę,minimum 50 km z 1 przerwą.A przy powrocie do domu dobrze go przegoń.Pożar w kominie murowany.Trzymaj tylko w pogotowiu butelkę 1l wody do zestudzenia komina aby opona nie eksplodowała jak zacznie się wypalać. Metoda wypróbowana, skuteczna i ekologiczna,bo bez chemii.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:52 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Mycen ma rację, przegoń go , ale najpierw przepłukaj , to co się nie wypłucze , to się wypali i wydmucha. :wink:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Zawsze można te opary z rozpuszczalnika pzredmuchac kompresorem z bardzo spręzonym powietrzem.




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
adames pisze:
ale najpierw przepłukaj ,
Nic nie płukałem,a pożar :roll: był piękny :mrgreen:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ale rozumiem na gorącym kominie, mam polać go wodą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy