Dzisiaj jest 02 lut 2025, 18:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 17:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ale dopiero jak zacznie się wypalać blacha,zacznie zmieniać kolor na brązowy potem niebieski,nie od razu :mrgreen:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 14 maja 2009, 17:03 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 17:19 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ja nadal polecam najpierw wypłukać, a to co się nie wypłucze, to dopiero wypalić :roll:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 20:38 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
kamil1993 pisze:
Tak karpik :?: To powiedz mi mistrzu dlaczego mixol kosztuje 10zł, a Castrol 40zł :?: "!!" Mixol to jeden z najgorszych olejów, tymbardziej jeżeli ma go wlać do porządnego silnika :shock:



Sory że odpowiadam na pytanie z poprzedniej strony , wiem że nie jest to temat jaki olej najlepszy , ale chciałbym Ci powiedzieć że lałem mixol przez 4 tys km , po 3 tys wyjąłem cylek i gładź idealna , tłok tak samo , wymieniłem pierścienie i wixa dalej , dodam że skuter nie był oszczędzany. Przyznam , teraz leje castrola bo mam litr za 15 zł. Więc nie mów że mixolu nie można lać bo "zajedzie się silnik" bzdura.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 20:57 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Dajcie już sobie spokój na temat olejów, Niedawno była już spora dyskusja na ten temat i ..... niczego nie wniosła. Każdy w/g własnego uznania i tak leje taki olej, jaki uważa za stosowne, ja osobiście jeździłbym na Mixolu (mam jednak 4T, więc nie mam dylematu).
Co do ceny za olej, to jeżeli ma ktoś zaprzyjaźnionego mechanika w punkcie wymiany oleju, to niech pogada sobie na temat oleju do silnika.
Cena tego samego oleju różni się np. tym , czy jest on w beczce (kupuje się go na litry), czy w plastykowym firmowym kanisterku. Ci co maja kasę kupują ten z kanistra, bo droższy ( i wydaje się snobom , że lepszy), a ten sam w beczce jest prawie o połowę tańszy. Ważna jest klasa lepkości.
Jak ktoś nie wierzy niech pojedzie i sprawdzi ceny Mobila, Castrola.
podobnie jest z ceną oleju do 2T, firmy windują ceny , bo mają popyt i zbyt, a zagłębcie się w specyfikację i charakterystykę olejów, i znajdźcie różnice, oprócz ceny.

Info dla modów!! Post jest nie na temat, ale dyskusja zaczyna lekko wykraczać, więc proponuję zamknąć temat, zanim narobi się ostrzejsza polemika :roll:


Podpinam ifo: zatrzeć cylka można na każdym oleju , nie ma na to reguły. Kolega z pracy jeździ TGB trzeci rok na Luxie, a od tamtego roku ma cylka 70 i nic się nie dzieje


Ostatnio zmieniony 14 maja 2009, 21:32 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 21:16 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Zacznijmy od tego że każdy olej mineralny zaciera silnik taki jak mixol chociażby .. jakoś ja swojego keewaya olejem mineralnym elfa zatarłem mimo że nie katowałem go , na oleju nie warto oszczędzać i kupić jakiegoś castrola syntetyka lub shella




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2009, 14:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Pietrass pisze:
Bo pół syntetyk zostawia taki nagar a jak zmienmy potem na pełno to on wszystko usuwa z cylka i wtedy ten nagar też i przez to czesto cyl sie zaciera .



Pierwsze słyszę. Może ty mechanikiem zostaniesz w takim razie? Pół syntetyk leje się w okresie docierania... Pod jego koniec zastępuje się go syntetycznym który ma lepsze właściwości ochronne silnika i nie tylko.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy