Dzisiaj jest 19 lip 2025, 12:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2011, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Problem rozwiązany. Gdy kupiłem tern skuter on był robiony przez kogoś bardziej zielonego ode mnie i facet założył odwrotnie iglicę. Tzn. są dwa rowki na przepustnicy i jedna śrubka po której to chodzi. Druga do ustawiania idealnego do odpalenia otwarcia przepustnicy. Było odwrotnie wszystko założone i iglica była cały czas podniesiona. Ale teraz pytanie: Skuter mi gaśnie co jakiś czas. Poczekam 5 minut i dalej chodzi. Ma takie coś że gaśnie sam z siebie, spada z obrotów i można nie wiem co robić a on i tak zgaśnie. To wina za dużej ilości paliwa czy za małej? Proszę o odpowiedź.

Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale napiszę. Skuter ten posiada dozownik ale ja chciałem go na szybko odpalić i wlałem benzynę od piły ojca w której był już olej. Czy za duża ilość oleju wpływa BARDZO na pracę silnika?













Witam! Za parę groszy nie dawano nabyłem TGB Akros Tec z 2003 roku. Skuter był uszkodzony (nie odpalał). Gdy wstrzyknę mu benzynę pod świecę to odpali (silnik pracuje dopóki się nie skończy benzyna). Gaźnik był przeze mnie czyszczony, paliwo dochodzi, pływaki reagują, a skuter dalej nic. Proszę o pomoc!

Ps: Miałem pękniętą gumkę która szła z gaźnika do króćca ale ją skleiłem kropelką. (Nie wiem czy to działa) Proszę powiedzieć czym to zastąpić lub jaką zamówić. I czy szczelność tej gumki ma znaczenie. (tzn. czy odpali z delikatnie pękniętą)


Paliwo nie dochodzi do cylindra z gaźnika jakby. Tzn. Idzie do gaźnika i jakby w gaźniku się zatrzymuje

Czy przez słabą kompresję przez króciec może być nie zasysana mieszanka? Wydaję mi sięże nie bo skuter odpalał po podlaniu pod świecę. Proszę o paradę od speców z forum


Ostatnio zmieniony 25 paź 2011, 19:17 przez Adasinio97, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Dobra, skuter dziś odpalił normalnie! Ale, musiałem zatykać palcem wlot powietrza. Najpierw zatkać całkowicie i kopać a potem otworzyć wlot do połowy i odpalił, Obroty regulowałem palcem zatykając dziurę. Manetka nie była do niczego potrzebna. Ale zadziwiło mnie że gdy odkręciłem filtr powietrza mogłem przejrzeć cały gaźnik i na drodze między filtrem-gaźnikiem i króćcem była tylko iglica. Czemu nie ma tam żadnego obrotowego "talerzyka" do powietrza? I czemu nic się nie działo kiedy machałem manetką tylko wtedy gdy zakrywałem wlot powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Powiedzcie jak wyregulować skuter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy