Problem rozwiązany. Gdy kupiłem tern skuter on był robiony przez kogoś bardziej zielonego ode mnie i facet założył odwrotnie iglicę. Tzn. są dwa rowki na przepustnicy i jedna śrubka po której to chodzi. Druga do ustawiania idealnego do odpalenia otwarcia przepustnicy. Było odwrotnie wszystko założone i iglica była cały czas podniesiona. Ale teraz pytanie: Skuter mi gaśnie co jakiś czas. Poczekam 5 minut i dalej chodzi. Ma takie coś że gaśnie sam z siebie, spada z obrotów i można nie wiem co robić a on i tak zgaśnie. To wina za dużej ilości paliwa czy za małej? Proszę o odpowiedź.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale napiszę. Skuter ten posiada dozownik ale ja chciałem go na szybko odpalić i wlałem benzynę od piły ojca w której był już olej. Czy za duża ilość oleju wpływa BARDZO na pracę silnika?
Witam! Za parę groszy nie dawano nabyłem TGB Akros Tec z 2003 roku. Skuter był uszkodzony (nie odpalał). Gdy wstrzyknę mu benzynę pod świecę to odpali (silnik pracuje dopóki się nie skończy benzyna). Gaźnik był przeze mnie czyszczony, paliwo dochodzi, pływaki reagują, a skuter dalej nic. Proszę o pomoc!
Ps: Miałem pękniętą gumkę która szła z gaźnika do króćca ale ją skleiłem kropelką. (Nie wiem czy to działa) Proszę powiedzieć czym to zastąpić lub jaką zamówić. I czy szczelność tej gumki ma znaczenie. (tzn. czy odpali z delikatnie pękniętą)
Paliwo nie dochodzi do cylindra z gaźnika jakby. Tzn. Idzie do gaźnika i jakby w gaźniku się zatrzymuje
Czy przez słabą kompresję przez króciec może być nie zasysana mieszanka? Wydaję mi sięże nie bo skuter odpalał po podlaniu pod świecę. Proszę o paradę od speców z forum
Ostatnio zmieniony 25 paź 2011, 19:17 przez Adasinio97, łącznie zmieniany 4 razy
|